Саусағы ұзын - биші болар, Құлағы үлкен - күйші болар
Саусағы ұзын - биші болар,
Құлағы үлкен - күйші болар.
Саусағы сыналаса,
Жұдырығы да жайласады.
Бес саусақ –
Бір - біріне өш саусақ.
Саусақтар да сақинаға таласады.
Бес саусақ бірдей емес.
Баланың эстетикалық белсенділігін тәрбиелеу
Халықтық педагогика идеяларының жанұя тәрбиесіндегі психологиялық негіздері
Бойжеткен мен бозбалалалардың жеке адам болып қалыптасуы
Адамтану баспалдақтары
XX ғасырдың бiрiншi жартысындағы Қазақстанда психологиялық ой- пiкiрлердiң дамуы
Жантану жайлы ілім-білімнің ілкі басталуы
Ән — халық мұрасы
Қазақ әдебиетіндегі әнші-ақындар мен күйшілер бейнесі
Қазақ жылқысының көне замандардағы тарихы. Жылқының арғы тегі
Бөйжеткен мен бозбала тәрбиесінің психологиялық ерекшеліктерін зерттеу
Ұзынкөл ауданы
МАҢҒЫСТАУ ӨҢІРІІҢ КҮЙШІЛІК ДӘСТҮРІ
Қазақтың күйшілік өнері
Әуезовтің үлкен суреткерлік шеберлігінің терең ашылып көрінетін айқын тұсы - адам кескіндерін бейнелейтін шақ
Бартолинит (bartholіnіtіs) - әйелдің қынап сағасындағы үлкен бездердің (бартолин бездерінің) қабынуы
Райымбектің үнемі Ұлы жүз қолының атақты батырларымен тізе бүктіре отырып, ата мекенді жаудан тазартудағы ерліктері - ұрпаққа үлгі боларлықтай
Бір кептер үлкен қайыңның салалы бұтағындағы қалың көк жапырақтардың арасында бейқам отыр екен, ентіге жалпылдап, жоғарғы жағындағы бұтаққа монтық қара қарға келіп қоныпты
Қызды үйінен ұзатып салу ата - ана үшін өте үлкен бақыт
Бір түрлі жәндіктер бар, өзі балық секілді су ішінде тұрып, тірі бала тауып, емшегін емізіп өсіретін, сондай жәндіктердің ең үлкені - кит
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есігін ашқан бүлдіршін өзінің әйбат Әліппесімен бірге Елбасымыздың осынау әкелік мейірімге толы ақ батасын арқалап алаңсыз, білім атты үлкен өмірдің табалдырығын именбей аттайды