ХБЖ деген сөзді толық айт

БжС технологиясы Ауызша сабақ - 1 картасы
Физика 7 сынып
Тақырып: Өлшемдердің метрлік жүйесі. Үлкен, кіші сандарды ықшамдап жазу.
Өткізу түрі: Ауызша сабақ - 1 картасы, БжС технологиясы.
Мақсаты: сабақта норматив талабына сай оқуылардың оқу материалын 63% меңгерудегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзыреттілігін дамыту. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру.
Сабақтың мақсаты: Үлкен және кіші сандарды ықшамдап стандарт түрде жазу ережесін үйренеді. Физикалық қосымша кестемен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Міндеті: технологиялық картаның регламентін орындау.
Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету.

Ұйымдастыру кезеңі.
Мотивация
Сынып бір топ боп жұмыс жасайды. Табысты болуы үшін және белсенді болу үін көшбасшыға сөз беріледі.
Оқушылардың субъективті тәжірибесін өзектендіру Өткен сабақ бойынша қарама - қарсы сұрақтар қою
1. Физиканың мақсаты не? (Табиғат құбылыстарын зерттеп оларды біріктіретін заңдылықтар ашу)
2. Табиғатты зерттеудің неше әдісі бар? (3)
3. Бақылау дегеніміз не?(ғылыми деректер жинау)
4. Эксперимент дегеніміз не? (ғылыми деректерді дәлелдейтін тәжірибелер жасау)
5. Эксперимент үшін не қолданамыз? (құралдар, аспаптар қолданамыз)
6. Аспап бөлігінің құнын қалай табамыз?
7. Аспап бөлігінің құнын табу не үшін қажет? (дәлдік үшін)
8. Физикалық шамалар дегеніміз не? (физикалық нысандардың немесе құбылыстардың сандық сипаттамасы)
9. Уақыт физикалық шама ма, 15 с физика тілінде қалай жазасың айтып бер (ия, t=15 c)
10. Физикалық шаманың мәні дегеніміз не? (өлшем бірлігімен қоса жазылған сан мәні)
11. Физикалық шаманы өлшеу дегеніміз не?( өлшем бірлік ретінде алынған біртекті басқа бір шамамен салыстыру)
12. 10 мин секундқа айналдыр (600 с)
13. 1 сағатта неше мин бар?(60 мин)
14. 1 сағатта неше секунд бар? (3600 с)
15. 1 м - де 100 см болса, 1 м2 неше см 2 бар?(10000см2)
16. Ұзындықты қандай құралмен өлшейміз, өлшем бірліктерін ата (мм, см, дм, м, км)
17. Көлемді қалай табамыз? (V=abc)
18. Өшіргіштің көлемін қалай табар едің? (сызғышпен өлшеп, формуламен есептеп)
19. ХБЖ деген сөзді толық айт?
20. ХБЖ не үшін қажет?
21. V=5 физикалық шама дұрыс жазылған ба? Не жетіспейді?
22. Кез келген дененің ауданын сызғышпен өлшеп бірден таба аламыз ба? (жоқ)

Әл - Фараби мектеп - лицейінің физика пәнінің мұғалімі
Хайруллина Саяш Ермекқызы



Ұқсас жұмыстар

Тұтқырлық үйкеліс күші
Бағалау нәтижесін ескере отырып, оқытуды түрлендіру
ЭҚК көзі және ток көзі. Ом және Кирхгоф заңдары
Тербелмелі қозғалыс
Элемент параметрлері
ЭҚК көзі және ток көзі. Ом және Кирхгоф заңдары жайлы
Орта білім беретін мектепте атомдық физика бөлімі бойынша есеп шығару әдістемесі
Электр тізбектер және оның элементтері
Электр құбылыстары тарауы бойынша деңгейлік есептер
Мектепте физика курсын оқытуда физикалық есептерінің алатын орны
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
БАЙТҰРСЫНҰЛЫ АХМЕТ
Сөздік
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Chipset дегеніміз не?
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Ахмет Байтұрсынұлы
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары