Шоқанға мінездеме бер
Пәні: ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы Екі шыбын
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Екі шыбын өлеңінің мазмұнын меңгерту, мән - мағынасын ашу. Өздігінен жұмыс істеу арқылы ой - өрісін дамыту, өз ойын еркін айтуға дағдыландыру. Еңбексүйгіштікке, жаман әдеттен аулақ болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: автор суреті, тірек - сызбалар, кеспе қағаздар.
Түрі: аралас сабақ
Әдіс - тәсілі: ой шақыру, сұрақ - жауап, түсіндіру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
• Оқушылармен сәлемдесу.
• Назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық сәт:
Мынау менің жүрегім
Елімді мен сүйемін
Жақсылыққа жақын боп
Әрдайым күліп жүремін.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Сапарғали Бегалиннің Қырдың жас түлегі әңгімесін мазмұндау.
Шоқанның суреті және өмірі туралы жазу.
1. 3 - сыныпта Шоқан туралы қандай әңгіме оқығаныңды есіңе түсір? (Қырдан келген жас қазақ)
2. Анатолийға мінездеме бер. (Қолынан ештеңе келмейтін, мақтаншақ, жағымпаз).
3. Шоқанға мінездеме бер. (Өз елін, табиғатын сүйеді. Ол мінезімен сыйлы. Жақсы мен жаманды айыра біледі).
ІV. Ой шақыру.
Ызыңдап ән салады,
Жұп - жұқа қанаты
Тәттіге тамсанып
Қоқысқа қонады.
V. Жаңа сабақты меңгерту.
Балалар бүгінгі өтетін сабағымыз Ахмет Байтұрсыновтың Екі шыбын өлеңі.
Ахмет Байтұрсынов 1873 жылы дүниеге келіп, 1938 жылы дүниеден өткен.
А. Байтұрсынов – көрнекті ғалым, дарынды ақын, қоғам қайраткері. Ол Қостанай облысы Сартүбек деген жерде туған. Ол арап әрпі негізінде тұңғыш рет қазақтың әліппесін жазды. Қазақ деген атпен газет шығарды. А. Байтұрсынов ұлтшыл деген жаламен тұтқынға алынған. Ол жазықсыз жалаға ұшырады.
VІ. Оқулықпен жұмыс
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Тізбектей оқу.
VІІ. Дәптермен жұмыс
Шылауында - біреудің ырқында, жетегінде
VІІІ. Сергіту сәті
Қолды белге қояйық
Басты оңға бұрайық
Басты солға бұрайық
Бір отырып, бір тұрып
Бір отырып, бір тұрып
Біз демалып алайық
Кестемен жұмыс.
1 - ші шыбын қандай?
2 - ші шыбын қандай?
Мақтаншақ
Кішіпейіл
ІХ. Сабақты бекіту.
Шыбын аулау ойыны
1. Өгіз қайдан келе жатты?
2. Шыбынға кім кездесті?
3. Ахмет Байтұрсынұлының мысалдары оның қай кітабына енгізілген?
4. Оның қандай мысалын оқыдық?
Х. Үйге тапсырма беру.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Екі шыбын туралы эссе жазу
ХІ. Бағалау.
Сабаққа белсене араласқан оқушыларды мадақтау, бағалау.
Хаттардың жалпы ерекшеліктері мен сипаттамасы
Шоқанның Петербургқа сапары
Шоқан шыңы
Шоқан Уәлиханов және қазақ тарихы
Ш. Уәлихановтың, Ы. Алтынсариннің, А. Құнанбаевтың ағартушылық қызметі
Уәлиханов Шоқан - Ғалымның қырғыз халқының айтулы мұрасы Манасты зерттеуі
Шоқан Уәлиханов этнограф - тарихшы
Көнеден жаңаға бет алған образ
Шоқан Уәлихановтың тұлғасын жан- жақты ашу және осының нәтижесінде оның әдебиеттегі көркем шығармаларда сомдалған бейнесін ашу
Шоқан Уәлиханов ( 1835-1865)
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
САРЫҰЛЫ АҚТАНБЕРДІ
БЕРДӘУЛЕТҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ТІЛЕПБЕРГЕНҰЛЫ ҚАЗАНҒАП
ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ ШӘКӘРІМ туралы
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Берелдің берері берекелі
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ