Ерекше сандар ойыны

Тақырыбы: Дара және күрделі сан есім
Мақсаты: Сан есімнің дара, күрделі түрлерімен таныстыру; күрделі сан есімнің емлесін меңгерту;
Міндеттері: сан есімнің дара және күрделі түрлерін ажырата білу;
сөйлем ішінен сан есімдерді тауып, дұрыс сұрақ қоя білуге үйрету;
оқушылардың тіл байлықтарын дамыту;
тазалыққа, тәртіптілікке тәрбиелеу;
Күтілетін нәтиже: жаттығу жұмыстарын талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізу, дәлелдей білу, өзгені тыңдау, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі;
әр оқушы өз - өзіне баға береді, өзіндік пайымын жасайды, тәрбиелік, тағылымдық мәнін ұғынады; сан есімді ажырата біледі; сауатты жаза біледі;
Түйінді түсініктер: Дара сан есімді күрделіге айналдыру
САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ
І. Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс - әрекеті: Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа қатысуын қадағалау. Сабаққа даярланады, жинақталады, топқа бөлінеді
Мұғалімнің іс - әрекеті: Оқушылардың қолдарына сөздер жазылған карточкалар таратылады. Сол бойынша 3 топқа бөлінеді.
Жеті ата, жеті қазына, жеті күн тобы
жеті қазына - 2 слайд Өзара критериалды бағалау өлшемдерімен танысады.
Ойлан, тап ойыны
Мұғалім ойынның шартымен таныстырады. Оқушылар өрнектердің мәнін есептеп, тақырыптың атын шығарады. 9+5=15 (е) 24+20=44 (і)
27: 3=9 (н) 18: 9=2 (с)
13+26=39(а) 420: 6=70 (м) (3 слайд)
Сандарды әріптермен алмастыру
2 39 9 15 2 4000 70
Сан есім
Топтастыру. Сан есім туралы білетіндерін сұрайды. Оқушылар білгендерін айтады.
Сан есім (4 слайд)
ІІ. Мағынаны тану
Мұғалім сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлайды. Оқушылар тапсырма орындай отырып ережені қорытындылайды. Тақтаға екі бағанға сан есімдер жазылады.
(5 слайд)
бес жүз тоқсан тоғыз
алтыншы он бес
тоғыз бір мың тоғыз жүз он алтыншы
Екі бағандағы сөздерді салыстырыңдар?
Айырмашылықтарын табыңдар.
Ережені оқу (6 слайд)
Көркем жазу Ауызша сұрау Дәптерге көркем жазу. С с сексен
Оқулықпен жұмыс:Мұғалім оқушылардың жұмыстарын қадағалайды, жетекшілік жасайды. Оқушылар өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыстанады. Ережені оқып талдайды.
Шығармашылық тапсырма: Топпен жұмыс
І топ. 1 - жаттығу. Сөйлемдерді оқы. Сан есімдерді теріп жазып, олардың неше сөзден құралғанына көңіл бөл.
ІІ топ. 2 жаттығу. Сөйлемдерді оқы. Дара және күрделі сан есімдерді жаз.
ІІІ топ. 3 - жаттығу. Сан есімдерді тап, оны санмен жаз. Дара және күрделі сан есімдерді ажырат.
Сауаттылық минуты
Мұғалім тапсырма береді. Оқушылар сан есімдерді дара және күрделі түрлеріне топтап, сөзбен жазады. 9, 28, 645, 2, 60, 2004, 100 1996.
Тоғыз, екі, алпыс, жүз.
Жиырма сегіз, алты жүз қырық бес, екі мың төрт, мың тоғыз жүз тоқсан алты. (7 слайд)
Топпен жұмыс
І топ
Реттік сан есімдерді есептік сан есімге айналдырып жаз.
отыз екінші үй –
оныншы аудан –
төртінші кітап –
жиырма үшінші орын –
сегізінші қабат –
үшінші қатар –
бірінші бала –
ІІ топ
Есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдырып жаз.
Жүз жетпіс екі... мектеп, он екі... сынып, екі... қабат, он төрт... орын, жиырма сегіз... оқушы, сегіз... үй.
ІІІ топ
Дара сан есімдерді күрделіге айналдырып жаз.
Он, жеті, жиырма, үш, тоғыз, елу, қырық.
Үлгі: алты – алпыс алты Бірін - бірі бағалау
Шығармашылық тапсырма: Мұғалім оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге баулиды. Оқушылардың жұмыстарын қадағалайды, жетекшілік жасайды. Оқушылар топтық жұмысқа даярланады. Әр топ өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыстанады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді
І топ. Санмен өрнектелген мақалдарды оқы.(8 слайд)
Еңб2, адамның 2 - нші анасы.
Ерінш2, тің ертеңі 1, тп, 5.
Өм, 1, адам б,, асын еңб2, ке үйр, 7, ті.
4еу түгел болса, төбедегі келер,
6ау ала болса, ауыздағы кетер.
ІІ топ. Көңілді шумақтар (9 слайд)
Же1 екен 1қазан:
Кей1 жемді 1қазан
1 – ақ сәтте қойды жеп.
Кү1 етті,
Тойдым , - деп..
Естіп 1 кез дү1ді,
Жағадағы тү1ді
Паналауға жүгірді.
ІІІ топ. Ерекше сандар ойыны. (10 слайд)
Осы сандар қандай оқиғалармен байланысты. Сөйлем құрастырып айт.
8, 2017, 9, 22
8 наурыз, 2017 экспо, 9 мамыр, 22 наурыз,
ІІІ. Ой толғаныс
Мұғалім жетекшілік жасайды, қадағалайды. Оқушылар өздері орындайды.
5 - жаттығу. Өрнектерді оқы, олардың мәнін тауып, Сөйлем түрінде жаз. Олардың қандай сан есім екенін айт.
20 - 5 50+18 9*9
10*5 90 - 20 200: 4
Жиырма мен бестің айырмасы он беске тең. Он мен бестің көбейтіндісі елуге тең. Елу мен он сегіздің қосындысы алпыс сегізге тең. Тоқсан мен жиырманың айырмасы жетпіске тең. Тоғыз бен тоғыздың көбейтіндісі сексен бірге тең. Екі жүз бен төрттің бөліндісі елуге тең.
Дара: 20, 5, 10, 90, 50, 70, 9, 4
Күрделі: 15, 18, 068, 81, 200
Әр топтан 2 бала орындайды.
Тест алу
Иә, жоқ ойыны
Мұғалім тапсырманы түсіндіреді. Әр тапсырманың тұсына иә немесе жоқ деп жауап бересіңдер. Оқушылар орындайды. Тақтада тексереді
1. Сан есім заттың санын білдіреді. Иә жоқ
2. 30 - дара сан есім. Иә, жоқ
3. Төртінші - есептік сан есім. Иә, жоқ
4. Күрделі сан есім бір сөзден жасалады. иә, жоқ
5. Күрделі сан есімнің құрамындағы сөздер бөлек жазылады. Иә, жоқ
6. Дара сан есім бір сөзден құралады. Иә, жоқ
7. 264 - күрделі сан есім. Иә, жоқ
8. 600 - дара сан есім. Иә, жоқ
9. Реттік сан есім есептік сан есімге – нші, ншы, - інші, - ыншы жұрнақтары жалғану арқылы жасалады. Иә, жоқ
10. Бесінші - реттік сан есім. Иә, жоқ
(11 слайд)
Тексеру Мұғалім дұрыс жауабын оқып отырады,. Оқушылар тақтадан көріп тексереді
1 - 4 - 2
5 - 6 - 3
7 - 8 - 4
9 - 10 - 5
(12 слайд) Өзін - өзі тексереді
Қорытынды
Бағалау
Кері байланыс
(оқушылар рефлексиясы) Бүгін мен не үйрендім? Маған не ұнады ұнамады?
Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің...
Үйге: 4 - жаттығу, 137 бет



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі баланың логикалық тұрғыдан дамуына ойын арқылы ықпал жасау
Асықтың түрлерімен атаулары
Сандар қалай пайда болды және сандардың таңбалануы
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Жапсырмалау
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Бастауыш сыныпта математика сабағында дидактикалық ойынды пайдалану әдістемесін ұғыну
Балаларды санауға үйрету барысында ойын жаттығуларын қолдану
Төрт жастағы балаларды сан жайлы ұғым қалыптастыру
Математикалық логика
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Азияның басты өзендерінің географиялық ерекшеліктері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ