Оқушыларды иррационал өрнектерді түрлендіруді және оларды шешу жолдарын меңгерту, рационал және иррационал көрсеткішті дәреженің анықтамасын пайдаланып есептер шығару

Тақырыбы: Иррационал өрнектерді түрлендіру
Алгебра 11 сынып
“Қазір бой жарыстыратын заман емес, ой жарыстыратын заман”. (Н. Ә. Назарбаев

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды иррационал өрнектерді түрлендіруді және оларды шешу жолдарын меңгерту, рационал және иррационал көрсеткішті дәреженің анықтамасын пайдаланып есептер шығару.
Тәрбиелік: Ойларын жинақылықпен, тиімді жеткізе білуге, ұқыптылықпен орындауға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Иррационал өрнектерді түрлендіру мән – мағынасын түсінуге, оқылған материалды бекітудің әр түрлі әдіс – тәсілдерін қолдана отырып, оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Үй жұмысын тексеру
Қайталау айнасы (Венн диаграммасы)
Видео көру
Жаңа сабақ Фишбаум әдісі
Оқулықпен жұмыс
Деңгейлік тапсырма
Сәйкестендіру (жаңа сабақты бекіту)
Үйге тапсырма беру
Бағалау

Мұғалім: Тулекова А.



Ұқсас жұмыстар

Әріпті өрнектерді жақшаға алып түрлендіру
Анықталмаған интеграл қасиеттері
Логарифмдік теңдеулерді шешу
Математиканы тереңдетип окыту
Алгебра элементтерін оқыту әдістемесі
Мектепте алгебралық және геометриялық материалдарды қабылдау мен меңгеру ерекшеліктері
Мәндес түрлендірулерді теңдеулер шешуге пайдалану
ТЕҢСІЗДІКТЕРДІ ШЕШУГЕ ТЕРЕҢДЕТЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Сүт өнімі туралы мәлімет
Көрсеткіштік теңдеудің қолданылуы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару