Қызықты фигуралар

Сабақтың тақырыбы:
Санды көбейтіндіге көбейту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау.
Дамытушылық: Ой - өрісін, сана - сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Әр істі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Іздену, сұрақ - жауап.
Сабақтың жоспары:
І. Бағдарлау - мотивациялық кезең
1. Қызығушылығын ояту.
2. Ойлан, тап.
3. Математикалық диктант.
4. Қызықты кестелер.
ІІ. Операциялық орындаушылық кезең.
5. Ой қозғау.
6. Қызықты фигуралар.
7. Ойнайық та, ойлайық.
8. Шығармашылық тапсырма.
ІІІ. Рефлексиялық - бағалау кезеңі.
9. Математикалық тест.
Сабақтың барысы:
І - кезең. Бағдарлау – мативациялық кезең.
1. Қызығушылығын ояту.
Математика - қызық пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.
2. Ойлан, тап.
(ауызша, кубизм әдісімен)
3. Математикалық диктант.
5*2=10 5*3=15 18: 2=9
10: 2=5 6*2=12 20: 2=10
5*9=45 3*3=9 4*6=24
45: 5=9 9: 3=3 24: 4=6
4. Қызықты кестелер.
(топтық - жұптық жұмыс)
ІІ - кезең. Операциялық орындаушылық кезең.
5. Ой қозғау.
(математикалық жұмбақ)
1) Табақта 5 алма, қолымда 3 алма.
Барлығын қосқанда, болады неше алма?
2) 4 бала өлең айтты, 6 бала би биледі.
Сонда барлығы неше бала өнер көрсетті?
3) 10 асықтың 3 - ін досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады?
4) 2 ешкінің мүйізі, кәне кімдер табада?
Сонда қанша болады?
5) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек. 1 үйрек жоғалды, 1 үйрек тығылды.
Қалғаны неше үйрек?
Оқулықпен жұмыс.
№ 2, 123 бет (ауызша).
(9*2)*5 (4*5)*7 (5*8)*3 5*6*8
9*(2*5) 4*(5*7) 5*(8*3) 5*(6*8)
(9*5)*2 (4*7)*5 (5*3)*8 (5*8)*6
№ 3, 78 бет.
Тиімді тәсілмен өрнекте.
14*5*8 37*2*5 45*2*7 13*4*10
№ 4, 5 124 бет. (ауызша)
№ 6, 124 бет (сөз есепті шығару)
6. Қызықты фигуралар.
фигуралардың ішінен қабырға санына қарай ажырату және ол сандарды өзарар көбейту
7. Ойнайық та, ойлайық.
Мына фигурада барлығы неше үшбұрыш бар?
8. Шығармашылық тапсырма.
4 таяқшаны қозғау арқылы,
3 шаршы шығарып ал.
ІІІ - кезең. Рефлексиялық - бағалау кезеңі.
9. Математикалық тест.
1. 5 * 7 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 40 ә) 35 б) 30
2. 40 + 20 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 60 ә) 50 б) 30
3. 48: 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 3 ә) 7 б) 6
4. 120 – 20 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 100 ә) 80 б) 90
5. 180 * 0 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 180 ә) 0 б) 1
Рефлексия
– Ұнады.
– Ұнамады, менің ұсыныстарым.
– Өзіме қойған баға.
Үйге тапсырма:
№ 8, 9; 124 бет.



Ұқсас жұмыстар

Нүктемен танысу әдістемесі
Геометриялық материалды оқыту әдістемесі
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру жұмыстарын ұйымдастыру
Математикадан логикалық есептер жинағы
Мектеп жасына дейінгі балаларда өлшеу әдістері туралы идеяларды қалыптастыру
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Геометриялық фигураларды сабақтарда қолдану
Менің жазғы демалысым өте қызықты өтті
Менің жазғы каникулым өте қызықты өтті
ФИГУРАЛЫҚ МӘТІННІҢ АБРИСІ МЕН БОЯУЫ COREL DRAW ФИГУРАЛАРЫ
Жазық фигуралардың модельдері
Оқушыларды фигуралар арқылы топқа бөлу
Қызықты географияОқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен ізденімпаздылығын, ойлау қабілеттерін дамыту негізінде шығармашылық қабілеттері мен топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту арқылы сыни көзқарастарын дамыту
Сабақтас құрмалас сөйлемнің қызықты әлеміне қош келдіңіздер
Қызықты грамматика үйірмесінде Сатылай кешенді талдау технологиясын үйретудің тиімділігі
Абай ҚұнанбаевЖүрек - теңіз, қызықтың бәрі - асыл тас, Сол қызықсыз өмірде жүрек қалмас
Сізді қызықтыратын, толғандыратын сұрақтардың жауабын мүмкін осы кітаптан табарсыз