Санның және шаманың өлшемі
Тақырыбы: Шама және оларды өлшеу. Санның және шаманың өлшемі.
Мақсаты: шама өлшемдері туралы білімдерін тиянақтау; есептеу дағдысын жетілдіру; әр түрлі есептерді шығара білу дағдысын нығайту; логикалық ойлау қабілетін дамыту. Халықтық педагогика элементтерін қолдана отырып, үнемділікке, шапшаңдыққа баулу.
Түрі: білімін жетілдіру сабағы.
Типі: Саяхат - топтық жұмыс.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену, салыстыру.
Көрнекілігі: интерактивті тақта(флипчарт), топ атаулары, жетондар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу, оқушы зейінін сабаққа аудару.
2. Психологиялық әзірлік: 2 бет
2030-дың біз - барысымыз,
Жетістікке бастайды әр ісіміз.
Егеменді елімізді көрсетеміз,
Жақсы оқу бәріміздің парызымыз.
Оқушыларды топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (І. Өткен шаққа саяхат) 6 бет
№ 5.
ІІІ. Білімін тексеру:
Сөйлемдерді толықтыр:
1. Үнді пілінің массасы – 7... (т)
2. Баланың салмағы - 36... (кг)
3. Тауық жұмыртқасының салмағы – 60... (г)
4. Ең кішкентай құс – колибридің салмағы - 35... (г)
Кім жылдам?
1. Кітаптың 400 беті бар. Қыз кітаптың 1 8 бөлігін оқып шықты. Ол кітаптың неше бетін оқыды?
2. Телебағдарлама сағаттың 1 3 бөлігіне созылды. Сонда ол неше минутқа жүргізілді?
3. Пойыз 45 шақырым жүріп өтті. Бұл жолдың ½ бөлігі. Ол барлығы қанша шақырым жүруі тиіс?
4. Торт пісіру үшін 500 г қант керек. 7 тортқа қанша қант керек?
ІV. Жаңа сабаққа мақсат қою. 9 б
1. Үш аптада қанша күн бар? Ш
2. Газет15 теңге тұрады, осындай 4 газет қанша тұрады? А
3. 2 жарым сағат қанша минутты құрайды? М
4. Ұзындық өлшем бірліктері? А
5. Астана қаласындағы Бәйтерек ғимараты 1997 жылы салынды. Л
6. Оның биіктігі....? 97 метр А
7. Құлып 3, 2 және 4 сандарынан құралған кодтың көмегімен ашылады. Белгілісі 400 – ден үлкен тақ сан. Осы кодты атаңдар? (423) Р
ШАМАЛАР Шамаларды пысықтау
V. Жаңа сабақ: (І. Осы шаққа саяхат) 10 б
№ 7. Біртіңдеп ірірек бірлікке көш.
9 000 000 000 мм =...... см =.... дм...=м.... =км
№8. Салыстыр:
"Кім тапқыр" ойыны
2 км 215 м 4 дм 9 см 2 мм 5215 м4 дм 9 см 2 мм
6 км 3000 м 100 000 мм 11 км
215 м 400 дм 5000 мм 260 000 мм
4 800 000см 40 км 3000 м 40 000 дм 2 000 000 мм
400 дм 500 см 34 м 70 дм 300 см 2000мм
6 м 7 дм 2 см 6 м 7 дм 1 см
№9 (ауызша)
½ бөлігін тап:
50 см, 500 м, 5 см, 5 мм.
¼ бөлігін тап:
2 см 5 мм, 25 см, 250 м, 2, 5 мм
№ 10. 13 б
Сергіту сәті: Том и Джерри
№ 11
№12 ( ауызша)
Деңгейлік тапсырма:
І деңгей:
4 ²+ 5² = 16 + 25 =41
7² - 3² = 49 - 9 = 40
2² * 8² = 4 * 64 = 256
ІІ деңгей:
Велосипедші 24 км сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді. Осы уақыт ішінде ол қанша қашықтықты жүріп өтті? S=VT = 24*4 = 96 км
ІІІ деңгей:
76 * Х = 38* 50
76 * Х =1900
Х =1900 76
Х =25
VІІ. Бекіту:
Бүгінгі сабақта не істедік?
Саған не ұнады?
Не қиын?
Не оңай?
VІІІ. Үйге тапсырма: (ІІІ. Келер шаққа саяхат)
№ 13. 241 бет.
Бағалау
Шамалардың қатынасы, сандардың қатынасы
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Бастауыш мектеп математикасындағы шамалар және оны қалыптастырудың әдіс – тәсілдері
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Бастауыш математика курсында қатынастарды оқыту
Visual Basic программалау тілі - Әдістемелік нұсқау
Физикалық шамалар, олардың бірліктері және шкалалары туралы
Компьютерде корреляциялық талдау мәселелері
Бөлшекті бүтін санға көбейту
Шамалардың және сандардың қатынасы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару