Қазақ халқы өте қонақжай халық
Математика. Ашық сабақ. 4 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау.
Сабақтың мақсаты: Жазбаша көбейту мен бөлу тәсілдері пысықталады; Сабақ халық педагогикаға сүйеніп, оқушылардың білімін тексереді. Ұлттық салт - дәстүр, ойын түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың ой - өрісі дамиды, пәнге қызығушылықтары артады. Қазақ халқының ұлттық ойындарын қастерлейді, адамгершілікке тәрбиеленеді.
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ - жауап, іздендіру.
Сабақтың көрнекілігі: киіз үй макеті, ұлттық ойындардың суреттері, кестелер, геометриялық фигуралар, домбыра, ұлттық тағамдар.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
- оқушылармен сәлемдесу; - түгендеу;
- оқушылар назарын сабаққа аудару;
- сабақтың мақсат - міндеттерімен таныстыру.
- Психологиялық дайындық: - Амансың ба Алтын күн!........
2. Математикалық диктант:
- 3 - ші разрядтың 7 бірлігі, 2 - ші разрядтың 5 бірлігі бар санды жаз.(750)
- 2 - ші кластың 80 бірлігі, 1 - ші кластың 30 бірлігі бар санды жаз. (80. 030)
- 4 т неше кг бар? (4000 кг)
- 500 кг неше ц? (5 ц)
- Ең үлкен үш таңбалы сан? (999)
- 2 тәулік 8 сағ – неше сағат? ( 56 сағ)
3. Жұмбақ: Бар екен бір айдаһар білесің бе?
Жаны жоқ қимылдарға денесінде
Ішінде сүйектері бақша - бақша
Жарқырар жалғыз көзі төбесінде. ( Киіз үй)
- Балалар, киіз үй тралы не білесіңдер? ( Мәлімет)
Тақтада 4 оқушы өз бетімен жұмыс жасайды. (Көбейту мен бөлу)
73 х 24
64 х 35
751. 410: 9
78. 120: 2
- Шаңырақ қандай геометриялық фигураға ұқсайды? ( дөңгелек, шеңбер)
- Ауызша өрнектердің мәнін табу:
66: 22 х 20
12 х 4: 2
15 х 5 – 40
10 х 80: 4
40 х 4 – 60
450: 9 + 10
4. Жұмбақ:
Жайсаң – көлдей керілген,
Жисаң жіптей өрілген.
Бұл не? ( Кереге)
- Балалар, кереге неге ұқсайды? ( қиылысқан түзулерге)
( Айқасқан екі таяқ, тұрады жоқты сұрап. Бұл не? Бұл - Х)
Тапсырма: енді теңдеулер шешеміз.
Х: 9 = 101
50 х 2 + Х = 1500
10 х Х = 25 х 8
5. Шаңырақ пен керегенің арасында не орналасқан?( Уықтар)
Келесі тапсырма: Нүктелердің орнына дұрыс сан кою керек.
6 мин 20 с -.............. с
4 тәул 5 сағ -............. сағ
25 дм -.............. см
352 кг -.......... ц................ кг
6 км 50 м -................. м
- Есік қандай фигураға ұқсайды? ( төртбұрыш)
Тапсырма: а) төртбұрыштың ұзындығы 4 см, ені 3 есе артық. Төртбұрыштың Р, S табыңдар.
ә) Төртбұрыштың ұзындығы – 4 см, периметрі – 18 см. Осы төртбұрыштың енін, ауданын табындар.
- Арқандар қандай сызықтарға ұқсайды? ( түзу, қисық)
Ауызша тез санау:
5600: 100: 7
3600: 6: 100
710: 10 х 2
720: 9 х 10
100 – 280: 7
8500: 100 х 2
6. Қазақ халқы өте қонақжай халық. Әр үйде дастарқан жайылып тұрады.
- Қандай ұлттық тағамдарды білеміз?( еттен, сүттен, ұннан жасалған)
Есеп шығару.
Нан зауыты 420 ц - ден 10 вагон арпа және 500 ц - ден 8 вагон бидай ұнын қабылдады. Барлығы қанша ұн қабылданды? Арпа бидай ұнынан қанша артық?
1) 420 х 10 = 4200(ц)
2) 500 х 8 = 4000 (ц)
3) 4200 + 4000 = 8200 (ц)
4) 4200 - 4000 = 200 (ц)
Жауабы: барлығы 8200 ц ұн қабылданды.
Жұмбақ: Тоғыз белбеу,
Қос жібек,
Екі мұрын, бір шүмек. ( Домбыра)
Домбыра туралы мәлімет.
Тақтада: баған түрінде есепте:
73 х 56
4088: 56
48 х 65
3120: 65
64 х 53
3392: 64
8. Қандай қазақ халқының ұлттық ойындарын білесіңдер?
( Бәйге , Қыз қуу , Көкпар , Бес тас , Асық , Ақ сандық пен көк сандық , Аударыспақ , Аңшылар т. б.
- Қазір Қыз қуу деген ойынды ойнаймыз. Тақтаға қыз бала мен ұл бала шығады. Кім тез мына өрнектердің мәнін таба алады.
( 8141 + 6143): 4
( 7168 – 1248): 5
( 181403 – 76403): 100
(72011 – 9999) х 3
Ойын: Бәйге . Кім шапшаң? Тақтада 3 оқушы.
13 х 35
12 х 29
34 х 22
76 х 24
56 х 48
47 х 34
Қорытынды: - Бүгін сабақта нені үйрендік? – Не ұнады? – Қандай әсер алдыңдар?
Үйге: № 9. Бағалау
Менің елім – Қазақтан
Дәстүр тарихы
Қазақтың салт-дәстүрлері туралы
ҚАЗАҚ ҚАНДАЙ ХАЛЫҚ ЖӘНЕ ОНЫҢ БОЛМЫСЫ. .
ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ӘДЕПТІЛІК КӨЗІ
Қазақ қандай халық
Қазақстандағы ұлттық-мәдени орталықтар жайлы
Қазақи тәрбие
Еркіндігім қасиетім
Шинжияңның халықаралық туризм дамуы
ҚР «Халық Банкі» АҚ құрылымы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
ХАЛЫҚТЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫНЫҢ НЕГІЗІ
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi