Сабақтың мақсаты: қазақ ертегілері, олардың ерекшелігі, сахналау арқылы театрланған іс әрекет арқылы балаға рухани адамгершілік тәрбие беру
Сабақтың мақсаты: қазақ ертегілері, олардың ерекшелігі, сахналау арқылы театрланған іс әрекет арқылы балаға рухани адамгершілік тәрбие беру. мазмұнын таныстыра отырып, жағымды - жағымсыз кейіпкерлерді өздігінен ажырата білуге үйрету.
Әдіс - тәсіл: көрсету, түсіндіру.
Көрнекіліктер: жануарлардың суреттері, бетперделері
Билингвальді компонент: жануарлар - животные
Оқу іс - әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Бағыттап ұйымдастыру Шаттық шеңбері:
Әрқашан күн сөнбесін,
Аспаннан бұлт төнбесін.
Қасымда болсын анам,
Болайын мен де аман! Тәрбиешімен бірге қайталайды.
Ұйымдастыру - іздену Ерте, ерте, ертені
Аңыз қылған, ән қылған,
Кел, ертегі тыңдайық
Ата - бабаң қалдырған!
Түйе; Мен түйемін, таудаймын
Керуен тартар қуатым.
Көп күн шөлге шыдаймын
Дертке шипа шұбатым.
Сиыр: Мен мүйізді сиырмын,
Бұзауымды іздеймін.
Сүт пен қаймақ беремін.
Барыс: Барыс қарда сырғанап,
Тау аралап жүреді.
Тасқа жатса, тоңбайды
Қыстың жайын біледі!
Қоян: Аппақ қоян, ақ қоян,
Сондай қорқақ, сақ қоян.
Біздің үйге тығылсаң
Сандығыма сап қоям!
Жылқы: Қымыз берген жылқымын
Көк шалғында аунаймын.
Мінгізіп ап балдарды
Желдей ұшып заулаймын!
Қой: Мен момақан қойыңмын
Ешбір жанға тимеймін.
Жүн беремін киімге
Өзім бірақ кимеймін.
Тауық: Күні бойы қыт - қыттап
Көң тырнаған тауықпын.
Балақандар жесін деп
Көп жұмыртқа тауыппын!
Ит: Қысы - жазы адамға
Серік болып жүреміз.
Күзетеміз қойларды
Қасқыр келсе үреміз!
Боямақпен жұмыс.
Жануарлардың суреттерін бояуды ұсынамын.
Сергіту сәті:
Кел, балалар, тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық
Біз алуан жануар
Мәңгілік дос болайық!
Түйе: Жылдың басы мен боламын!
Тышқан; Ендеше, кім бірінші күнді көрсе, сол жыл басы болсын.
Қамажай биін билейміз.
Атап көрсет ойыны.
Жануарларды атап, қимылмен көрсету керек. Дауысын салу.
Дидактикалық ойын
Суреттер сөйлейді
Үй жануарларын атап, суреттерін көрсету.
Жаттығу жасайды
Билейді
Ойын ойнайды
Ойын ойнайды
Рефлексивті - түзетушілік Сабақтан алған әсерлерін сұраймын. Белсене қатысқан балаларды мадақтаймын. Айтады
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: жыл басы жануарлары туралы
Түсінеді: ертегінің мазмұнын
Қолданады: тапсырманы орындауды
Балалар театрының түрлері
Бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін халық ертегілері негізінде тәрбиелеу
Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері
Халық ауыз әдебиеті арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың дүниетанымын қалыптастырудың қазіргі жағдайы
4-5 жастағы балаларды адамгершілікке тәрбиелеуде қазақ халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалану
Мектеп жасына дейінгі балаларға ұлттық тәрбие беру
Мектепке дейінгі жастағы балаларға әлеуметтік тәрбие беруде ауыз әдебиеті үлгілерін пайдалану
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ХАЛЫҚ ЕРТЕГІЛЕРІ АРҚЫЛЫ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Ертегілер арқылы бастауыш сынып оқушыларының негізгі құзыреттіліктерін дамыту
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
АЙША БИБІ