Оқулықпен жұмыс жүргізу

Тақырыбы: Тірек сигналдары арқылы оқытудың тиімділігі
Қазіргі білім берудің негізгі мақсаты: жан - жақты білімді, өзіндік ой - талғамы бар жеке тұлғаны қалыптастыру. Білім беру және оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде менің басшылыққа алып отырғаным В. Ф. Шаталовтың шығармашыл тұлғаны қалыптастыруға бағытталған тірек сигналдары арқылы оқыту әдісі және білімді бағалаудағы рейтинг. Бұл технологияларды қолдана білу оқушылардың табиғи қабілетімен дарындылығына көп мүмкіндік береді.
Географиядан білім дағыларын меңгерту, ойлау, қызықтыра жетелеу, жеткізіп айту, ете сақтау қабілетерін дамыту үшін әртүрлі әдіс тәсілдерді қолдануға болады.
1. Оқулықпен жұмыс жүргізу;
2. Картаны оқу және номенклатураны жатқа білу;
3. Кесте, график, диаграмма, тірек сызба құру;
4. Тесттік жүйе қолдану;
5. Іздену, реферат жазу;
Соның ішінде тірек – сызба арқылы сабақ өту география сабағын көп жеңілдетіп, оқушылардың көз алдында, ойында сақтау, түсінік сөзді қысқартып, нақты ойын жеткізуге өте қолайлы екенін өз тәжірибемде көзімді жеткіздім. Мәселен жалпы білім беретін мектептегі 6 сыныптарға арналған География пәнін оқытуда әртүрлі дәрежедегі тірек сызбаларын құрастыру арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын және ойлау қабілетін дамыту маңызы зор.
Жаңа оқу бағдарлама бойынша жасалған тірек – сызбалар оқулықты негізге ала тұрып және мұғалімнің өз қосымшаларын енгізу арқылы жетілдіріліп құрастырылады.
Осы мақсатта оқулықты пайдалана отырып әр тақырыпқа түрлі тірек – сызба құрастыруға болады.
Бұл технология бойынша 100 % үлгерімге жетуге мүмкіндік бар. Тірек - сызбаларды орындау барысында жаңа бағалау әдісі әр оқушының дамуын қадағалайытын педагогиқалық мониторинг құруға болады.
Оқушылар ой операциялары, есте сақтау, зейін, елестету, тілдесу және ақпарат көздерімен жақсы жұмыс істейді. Мектеп бағдарламасы ауқымынан асып, мұғалім жетекшілігімен түрлі ғылыми жұмыстар жасайды.
Жер сілкіну күшін тіркейтін халықаралық кестесінің түрлері
MSK - 64 1964 жылы 1984 жылы
Шкала кесте Үшеуі кесте құрды MMSK - 84
С. Медведев - КСРО толықтырылған
В. Шпонхойер - ГФР шкала кесте
В. Карник - Чехия
Зерттеулерде көрсеткендей әр оқушы білімді қабылдауда түрлі жолдарды қабылдайды. Кейбір балалар лекция тыңдауды жақсы көрсе, енді біреулері білімді кітап оқудан іздейді. Ұстаздар әрқашан оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамытуда оқытудың әр түрлі стилін қолдануды ұмытпауы керек. Қоғам дамуының ең басты шарты - шығармашыл тұлға тәрбиелеу. Оқушылардың сапалы білім алуы үшін ұстаздардың кәсіби шеберлігі жоғары болуы қажет. Демек шәкірт құзіреттілігі ұстаз құзіреттілігінен бастау алады.



Ұқсас жұмыстар

Оқыту құралдарының дамыту қызметі
Жазғы тапсырмалар
5-сыныптың «Ежелгі дүние тарихы» оқулығымен оқушылардың жұмыс істеуі
Оқушылардың өзiндiк жұмысы
Бастауыш сынып оқулықтарымен жұмыс істеуге болашақ мұғалімдерді даярлау («Ана тілі» және «Дүниетану» оқулықтары негізінде)
Электрондық оқулық ұғымы
Дарынды баланы дамытудағы мектеп пен отбасының ынтымақтастығы
Оқушылардың өзіндік зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
Sigil программасында Адам анатомиясынан электронды оқулық құрастыру
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже