Буын үндестігіне бағынбайтын сөздерді табу
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 5 а
Тақырыбы: Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
Мақсаты:
Білімділік: Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар туралы білуі тиіс.
Дамытушылық: Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларға мысалдар келтіре алуы тиіс.
Тәрбиелік: Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалардың ерекшелігін айта алуы тиіс.
Күтілетін нәтиже:
1. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды біледі.
2. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларға мысалдар келтіре алады.
3. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалардың ерекшелігін аша алады.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың кезеңдері Жұмыс түрлері Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті ресурстар нәтиже Кері байланыс
Ұйымдастыру кезеңі
Табыс критериі жазылып тұруы керек.
Күтілетін нәтижеде жазылып тұруы керек.
Түйінді мәселеде жазылып тұруы керек. Сауықтыру жаттығуын жасаты, топтарға бөлу Қара жорға музыкалық физминутка
Спорттық ойындарды таңдау арқылы топқа бөліну. (баскетбол, футбол, асық аты, қыз қуу) Физминутка жасайды.
Топқа бөлінеді. Интерактивті тақта
Топтарға бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру Атакалау әдісі. Әр топ өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. (Буын үндестігі) Топ мүшелері сұрақ қояды. Интерактивті тақта Өз білімдерін тексере алады. Әр топтың лидері топ мүшелерін бақылайды.
Жаңа сабақ Білгенді айту Әр топ жаңа тақырып бойынша білгендерін айтады. Тапсырма
ны жеке, жұпта, топта талқылайды. Оқулық мәтіні, сыз
ба кесте, ұялы телефон Өз ойларымен бөліседі.
Жаңа сабақты меңгерту Диалогтық оқыту Ортаға ой тастайды, оқушыларға жалғастыртады.
Әр топқа жекелеген тапсырмалар мен жаттығулар беріледі.
1. Жаттығу жұмыстары:
І топқа: 317 - жаттығу
ІІ топқа: 320 - жаттығу,
ІІІ топқа: 321 - жаттығу,
ІҮ топқа: 319 - жаттығу.
2. Семантикалық картамен жұмыс
3. Әр топқа қызықты тапсырмалар беріледі.
І топқа: тек ашық буыннан құралған 10 сөз тауып жазыңдар.
ІІ топқа: бірдей дыбыстан басталатын сөздерге сөйлем құрап жазыңдар.
ІІІ топқа: екі бірдей үнді дауыссыз дыбыс қатар келген қыздардың есімдерін жазыңдар.
ІҮ топқа: сөздері бірыңғай дауыстыдан не бірыңғай дауыссыздан басталатын 1 шумақ өлең жазыңдар.
4. Логикалық сұрақтар қою.
Зерттеушілік әңгіме түрінде ой тұжырымдайды.
Жаттығу жұмыстарын талдайды.
Семантикалық картамен жұмыс жүргізеді.
Әр топ қызықты тапсырмаларды орындайды.
Логикалық сұрақтар қойылады.
Сызба кесте Білімдерін толықтырады.
Бекіту
Тесттік жұмыс Сабақ бойынша сұрақтар қойылады.
1. Сабақта не өттік?
2. Сабақта не үйрендік?
3. Сабақта не істедік?
Тақырып бойынша тест алынады
Берілген сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар тақырып бойынша тестпен жұмыс жүргізеді
Бағалау Әр топ өзін - өзі бағалайды. Өзін - өзі бағалау, Ашық журналға бағалау Рефлексия
Үйге тапсырма Тақтаға жазылады.
Көктем тақырыбына мәтін құру. Буын үндестігіне бағынбайтын сөздерді табу. Күнделікте
ріне жазып алады.
Қазақ тілі буынының сипаты
Төлеу сөз
Қазақ тіліндегі буын
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Фонетиканы қарастыратын мәселелері
Эссе жазу кезеңдері
Бастауыш сыныптарда үндестік заңдылығын үйретудің жолдары
Ықпал түрлерін оқыту әдістемесі
Қазақ әдебиетінен тапсырмалар
Дауыссыз дыбыстар емлесі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
ЭЕМ буындары туралы
ЭЕМ буындары
Түс табушы
Лабиринттен шығуды табу
Тірек сөздерді теріп жаз
Дыбыс жүйелі емле - сөздерді ауыздан шыққан күйінше жазатын емле
Сүйек сынған, шыққан, соғып алған және буын аралығы созылған кездегі алғашқы көмек
Физика - оқушылардың ойлану қабілетін қалыптастырып және дамытатын негізгі буын
Шығармада бастан - аяқ лексикалық қүрамдағы байыргы сөздердің мол қолданылатындығы көркем әдебиет стилінің негізгі белгісі