Жаңа сабақты оқып - үйрену
Фосфор. Фосфордың оттекті қосылыстары
Сабақтың мақсаты: фосфордың аллотропиялық түр - өзгерістері және олардың физикалық қасиеттеріндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтары және химиялық қасиеттерімен таныстыру.
Құралдар мен реактивтер: қызыл фосфор, құты, зат жағатын қасық, спирт шам, су, лакмус, метилоранж, P₂O₅, H₃PO₄, Na₃PO₄, AgNO₃, NaOH.
Сабақтың барысы. I. Өткен сабақты қайталау. Мұғалім өзінің қалауы бойынша сұрақтар даярлауына болады.
1. Азот қышқылының қолданылуын айтып беріңдер.
2. Азоттың табиғаттағы айналымын мысалмен түсіндіріңдер және жұмыс дәптеріндегі сәйкес тапсырманы орындаңдар.
3. Нитраттар айырылғанда қандай заттар бөлінеді?
Бұларға қосымша мұғалім параграфтың соңындағы сұрақтарды немесе жұмыс дәптері және есептер мен жаттығулар жинағын пайдалануына болады.
II. Жаңа сабақты оқып - үйрену.
Фосфор атомының химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі (х. э. п. ж.) орны және ашылу тарихын айту үшін алдын ала оқушыларға тапсырма беріледі.
Мұғалімнің жетекшілігімен оқушылар фосфордың периодтық жүйедегі орны: протон, нейтрон, электрон саны, валенттік электроны, тотығу дәрежесі және фосфордың бейметалл екені туралы периодтық кестені пайдалана отырып айтып береді. Табиғатта фосфор тек қосылыс түрінде кездесетіні айтылады. Фосфор атомның кристалдық торын қарастырып, ақ, қызыл, қара фосфор жайлы(7 - кесте) олардың аллотропиялық түр өзгерістерін салыстыра отырып түсіндіру қажет. Тәжірибелік көрсетілім: қызыл фосфордан аздап темір қасыққа салып оны қыздырса, фосфор түтіндене жанып Р2О5 қышқылдық оксид түзеді. Оны суда еріткенде қышқылға айналатынын ескере отырып, реакция теңдеуін жазады:
Мектепте өзгеріс еңгізу үшін көшбасшының іс-әрекеті
Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Бастапқы әскери дайындық пәнінің оқу-материалдық базасы және материалдық қамтамсыз етілуі»
Қазақстан тарихын оқытуды ұйымдастырудың сабақтан басқа формалары
Математика сабағында проблемалық оқытудың ерекшеліктері
География курсын оқыту барысында оқушылардың iзденiс iс-әрекетiн ұйымдастыру
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістері
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ГРАММАТИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАРДЫ ТИІМДІ ОРЫНДАУ ТӘСІЛДЕРІ
Теориялық оқу материалын оқып-үйренудің әдістері
Оқыту технологияларын сабақта пайдалану тиімділігі
ТІЛ ҮЙРЕНУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті