Елбасы кім, атап бер
Тақырыбы: Менің Қазақстаным.
Мақсаты: а) оқушыларға Отан, туған жер, қазақ елі, ұлттық құндылықтар мен салт - дәстүрлер, білім күні туралы жан - жақты мәлімет беру;
б) білімдерін, ой - өрістерін, таным - ұғымдарын дамыту, сөздік қорларын арттыру;
в) өз еліне деген мақтаныш, отансүйгіштік сезімдеріне тәрбиелеу;
түрі: мерекелік – танымдық сабақ
әдісі: сұрақ - жауап, топтастыру, дидактикалық
ойын, тренинг, әңгімелеу, көрнекілік, топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтар, сызбалар, жапсырма қағаздар, күн макеті,
Қазақстан картасы
Барысы: Ұйымдастыру бөлімі
І. Психологиялық даярлық: Шаттық шеңбері .
ІІ. Әр түрлі түстерді таңдау арқылы топқа бөліну.
Мұғалім: Біздің Отанымыз - Қазақстан. Мемлекетіміз тәуелсіздік алғалы Қазақстан Республикасының жетістіктері өсуде. Осынау жылдарда елдігімізді танытып, еңсемізді көтерген қаншама ұлы оқиғалар бар. Осы өткен жолдарымызға қарасақ, әр жылдың өз шежіресі, сыры, тарихы, қасиеті бар. Қазақстанды мекендеген барлық халықтардың ұлттық мәдениетін көркейтіп, бірлігі мен ынтымағын жарастырып отырған ұлы елміз. Осыған орай Менің Отаным - Қазақстан! атты тәрбие сағатымызды бастаймыз.
Дидактикалық ойын: Сен Отаның туралы не білесің? топтастыру жасау.
- Балалар, Отан дегеніміз не? ( оқушылардың жауаптарын картаның айналасына жапсыру).
Табиғат
біз тұратын ел
атамекен
ауылым
Қазақстан
Қазақстан мемлекетінің тарихи даму жолын айқындайтын өз рәміздері - Елтаңбасы, Туы, Әнұраны бар, Төл теңгеміз, Ата Заңымыз бар.
Слайд арқылы ел рәміздеріне, оның авторларына, төл теңгемізге, Ата Заңымызға, биылғы жылғы тарихи оқиғаларға тоқтала отырып, Ұлы Жеңістің 70 жылдығы, Конституцияның 20 жылдығы, Қазақ Хандығының 550 жылдығы, т. с. с. мәліметтерге шолу жасау, түсіндіру.
ІІІ. Білімдіні байқау ойыны.
Екі топтағы оқушыларға түрлі суреттер таңдатып, артындағы сұрақтарға жауап беру:
• Біздің Отанымыз қалай аталады?
• Елбасы кім, атап бер?
• Астанамыз қай қала?
• Қандай мерекелерді білесің?
• 1 - қыркүйек қандай күн?
• Әнұранның авторы кім?
ІҮ. Ата - анамызбен бірге ойнаймыз - ата - аналармен бірлескен тапсырма:
1 - топтағы ата - аналарға Қазақстан сөзінен көп сөз шығару.
2 - топтағы ата - аналарға - сөзжұмбақ шешу.
Қ
А
З
А
Қ
С
Т
А
Н
Ү. Отаныма арнаймын! - оқушылардың өнер көрсетуі: Отан, туған жер туралы жаттаған тақпақтары мен әндерін орындау.
ҮІ. Бекіту:
ҮІІ. Қорытынды: Атамекен әнімен сабақты аяқтау.
Анашым-жанашырым
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Елордасы – Астана
Ана - өмірдің шуағы
Мырзатай Жолдасбековтің тілдік тұлғасын тану мәселесі
Рухани жаңғыру және оның пайдасы
Жаратылыстану менің өмірімде
ЕЛТАНЫМ ҚАЗАҚ ТІЛІ
Ұлттық әдебиеті кезеңіндегі түрік ақындар шығармашылығы
Қазақ тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
САРЫҰЛЫ АҚТАНБЕРДІ
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
БЕРДӘУЛЕТҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ТІЛЕПБЕРГЕНҰЛЫ ҚАЗАНҒАП
ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ ШӘКӘРІМ туралы
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Берелдің берері берекелі