Қызықты тапсырмалар, тосын сый Терме диктант Өмірмен байланыс Мәтіннен есімшелерді теріп жазу Қазақ газетіне - 100 жыл
Сабақтың тақырыбы: Есімшеден қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Етістіктің ерекше түрі саналатын есімшенің түрленуін, сөйлемдегі қызметін түрлі әдіс - тәсілдер арқылы бекіту;
Дамытушылық: Жеке тұлғаның ойлау қабілетін дамыту арқылы өздігінен ізденуге, есімше формалы келген сөздің ерекшеліктерін анықтап, еркін талдау жасай білуге дағдыландыру, топтық тапсырмалармен жұмыс істеу, өзіндік ойын айту, шығармашылықпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік: Туған тілін қастерлей білуге баулу, сауатты жазуға, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Бекіту сабағы
Әдіс - тәсілдері: СТО технологиясы, сұрақ - жауап, іздендіру, талдау, топтық жұмыс, кітаппен, тақтамен жұмыс.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, презентациялық слайдтар, кестелер, DVD диск
Пәнаралық байланысы: орыс тілі
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабақ мақсатын айту Оза шауып, бәйге алар,
Білуге жаны құштар жан.
Тілі арқылы әрдайым,
Білім, білік ұшталған.
Ой қозғау
“Келісу - келіспеу” стратегиясы қара, қызыл белгілерді көтеру арқылы
1. Етістік іс - қимылды білдіреді.
2. Есімше сөйлемде баяндауыш қызметін атқара алмайды.
3. Қалау рай - ғы, - гі, - қы, - кі жұрнақтары арқылы жасалады.
4. Етістіктің төрт шағы бар.
5. Есімше түрлене алмайды.
6. Болымсыз етістіктен кейін жалғанған есімшенің – с тұлғасы жіктелгенде, кейде І жақта – с есімше жұрнағы мен жіктік жалғауы қысқарып кетіп, - н түрінде қолданылады.
Топтастыру стратегиясы
І топ: Етістіктіктің түрлері
ІІ топ: Есімшенің жасалуы
ІІІ топ: Есімшенің сөйлемдегі қызметі
Ой толғау
Қызықты тапсырмалар
І топ: Берілген есімшелерді оңаша және ортақ түрде тәуелдеу
Айтар, баратын, білген, оқитын.
ІІ топ: Берілген есімшелерді септеу.
Тапқан, барған, білетін, тозбас.
ІІІ топ: Берілген есімшелерді жекеше, көпше түрде жіктеу.
Көрген, тыңдаған, айтпақ, сөйлемек.
Жаттығу жұмыстары
І топ: 173 - жаттығу
Есімшелерге тұлғалық талдау жасап, олар сөйлемнің қай мүшесі болып тұрғанын анықтау.
ІІ топ: 176 - жаттығу
Есімшені жұрнақтарына қарай ажыратып, қалай түрленіп, сөйлемнің қай мүшесі екенін айту.
ІІІ топ: 168 - жаттығу
Тәуелденген есімшелерді қатыстырып, сөйлем құрастыру.
Кім тапқыр? Қызықты тапсырмалар, тосын сый
Терме диктант Өмірмен байланыс Мәтіннен есімшелерді теріп жазу
Қазақ газетіне - 100 жыл.
Осыдан 1 ғасыр бұрын, яғни, 1913 жылдың 2 ақпанында Қазақ газетінің алғашқы саны жарық көрген еді. Содан бастап, бас - аяғы бес - ақ жылда бұл басылым қазақ даласының қоғамдық - саяси және мәдени өмірінде үлкен серпіліс тудырды. Ғалымдардың айтуынша, Қазақ газеті өзіне дейінгі Түркістан , Дала уәлаяты , Айқап , Серке сынды басылымдардан тарихи маңызы әлдеқайда басым. Өйткені, Қазақ газеті ұсақ - түйек, халықтық мәселелерді емес, ұлттың тұтастығы мен тәуелсіздігі, ұлт сауаты сынды үлкен тақырыптарды ту етті. Қазақ газетінің ұлтқа берген пайдасын 3 - ке бөліп көрсетуге болады.
Грамматикалық жаттығулардың түрлері
Қазақ әдебиетінде жүргізілетін шығармашылық жазба жұмыстары
Диктант мәтінінің мазмұндылығы
Қазақ тілі сабағында оқушыларға жазба жұмыстарының түрлерін үйрету жолындағы мәселелерге тоқталу, ашып көрсету
Жазба жұмыстарын үйретуге бағытталған жұмыстар
Қазақ тілі пәнінен жүргізілетін жұмыстардың тәрбиелік мәні
Бастауыш сыныптағы сын жұмыстар оларды жүргізу әдістемесі
Бақылау диктанты
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытуда педагогикалық инновацияларды қолдану тәжірибесі
Қазақ тілі сабағында оқушылардың ойлау қабілетіне берілетін тапсырмалар жүйесі
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары