Оқушылардың өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін жүйелеу, белсенділігін арттыру

Тақырыбы: Еуропа және Азия елдері (қайталау сабағы)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін жүйелеу, белсенділігін арттыру.
Дамытушылық: Оқушыларды ізденіске, еңбекқорлыққа, іскерлікке, қиындықты ойлана отырып шешуге, ой – өрісін, логикалық ойын дүниетанымдық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың зейінін арттыру, Отаншылдыққа жауапкершілікке, пікірін ашық айтуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабағы
Сабақтың әдісі: Сайыс сабағы
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, дүние жүзінің саяси картасы
Пәнаралық байланыс: Тарих, экология
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу;
оқушылардың сабаққа дайындығын, оқу құралдарын тексеру
оқушылардың назарын және зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Мұғалімнің сөзі;
Бәйге (сынып оқушыларын 2 топқа бөлу) (Еуропа, Азия);
Полигот
Мемлекеттерімізді біліміз бе?
Кім жылдам? (Капитандар жарысы)
. Cандар да сөйлейді
1856 – 59 ж. Ш. Уалиханов Орталық Азияны зерттеді
4 млрд Еуразияның халық саны
1991ж. 16желтоқсан Қазақстанның Тәуелсіздігін алған жылы
5165 м. Үлкен Арарат сөнбеген жанар тау
1982 ж. Қ. Уәлиев бастаған Қазақстан альпинистері шыңды бағындырған
1 млрд. 250 млн - нан астам Қытайдың саны
3776 м. Фудзияма жанартауы.
1. Еуразия материгіндегі әл ауқаты нашар мемлекет.
2. “Таудың ана құдайы”.
3. Цейлон және үнді шайы өсірілетін арал.
4. Үндістан сәулет өнерінің ең әйгілісі.
5. Оңтүстік Шығыс Азия аймағындағы ең ірі мемлекет.
6. Экологиялық жағынан таза қала.
7. “Нокия” кәсіпорны қай мемлекетте орналасқан.
Сабақты бекіту.
Бағалау, қорыту.



Ұқсас жұмыстар

Ағылшын тілін оқытудағы тиімді әдіс - тәсілдер
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Жеке тұлғаны дамытудағы шығармашылық жұмыстың рөлі
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі
Бастауыш мектептің қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолданудың тиімді әдістемесін ұсыну
Химияны оқыту жолдары
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі туралы
Сабақтың түрлері және ұйымдастыру жолдары
Өзіндік жұмыстар оқушылардың танымдық белсенділіктерін қалыптастырушы фактор ретінде
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы