Бозторғай әнін тыңдау

Сабақтың тақырыбы:[ b] М. Жолдасбеков. Тоқсан жастағы тарлан. Төрт тентек.
[b]Жалпы мақсаты: [ b]Мәтіннің мазмұнын түсіну арқылы идеясын аша отырып, өмірмен салыстыруға үйрену.
[b]Міндеттері:[ b] 1. Өз бетімен жұмыс жасау арқылы ойлауға, проблемалық мәселені шешуге дағдыланады;
2. Сыни тұрғыдан ойлауға, ой - тұжырым жасауға байланысты шығармашылық белсенділіктерінің негізін қалайды;
3. Адам бойындағы жақсы қасиеттерді балалардың өз бойына сіңіруіне жетелейді.
Оқу нәтижесі: - өз бетімен талдайды, саралайды, ой түйеді;
- шығармашылық арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді;
- өз ойын еркін жеткізіп, пікірін қорғай алады.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, Бозторғай әні, суреттер, дид. материалдар, оқулық.
Сілтеме: Әдебиеттік оқу: Жалпы білім беретін 11 жылдық мектептің 4 - сыныбына арналған оқулық. З. Муфтибекова, П. Қ. Жаманқұл – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2011. – 208 бет, суретті.
Тапсырма көздері:
1. Үй тапсырмасы
2. Топтарға бөлу
Топтардың аталуына тоқталып кету.
3. Миға шабуыл (АКТ) Бозторғай әні.
Кенен Әзірбаев туралы мәлімет беру.
4. Оқулықпен жұмыс.
Мәтінді түсініп оқу. ( Түртіп алу стратегиясы бойынша.)
5. Сұрақтарға толық жауап алу.
6. Дәптермен жұмыс.
7. Топтық жұмыс. Қорғау.
8. Пікірлесу
9. Қорытынды. Бағалау. Топтық
Сабақ барысы
Тренинг
[b]Үй тапсырмасы.[ b]
Абай өлеңін еске түсіру.
[b]Қызығушылығын ояту.
Сыныпты топтарға бөлу:[ b]
1 - топ. Домбыра
2 - топ. Қобыз
3 - топ. Шаңқобыз
4 - топ. Жетіген.
( Топтардың аталуына тоқталып кету).
- Топтардың аталуы қандай тақырыпқа байланысты болып отыр?
- Сабағымыз не туралы болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?
- Қазақ халқының арасында өнер адамдары көп болған. Өнердің
түрлері де сан алуан. Соның ішінде күй өнерін халыққа жеткізген атақты композиторларды халық қастерлеп, құрметтеген.
- Қандай композиторларды білесіңдер? (Музыка сабағына саяхат.)
- Енді осы әнші композиторлардың бірінің әнін тыңдап көрелік.
Бозторғай әнін тыңдау.
- Әнді тыңдағаннан қандай әсер алдыңдар?
- Көз алдыңа не елестеді?
- Неліктен деп ойлайсыңдар?
- Оқиға қай кезеңде болған? ( Тарихқа шолу. Дүниетану сабағын еске
түсіру.)
- Бұл ән кімнің әні болуы мүмкін? Білетіндерің бар ма?
Кенен Әзірбаев туралы мәлімет беру. Ақынның қызы Төрткен
әкесінің еңбектерін насихаттап, халыққа жеткізіп жүрген ұрпақтарының бірі екенін айту.
[b]Мағынаны тану. [ b]
Мәтінді түсініп оқу. ( Түртіп алу стратегиясы бойынша.)
Сіңірі шыққан кедей – өте кедей.
Бұғанасы қатпаған – кәмелет жасқа жетпей.
Үзеңгілес серігі – бірге жүрген жолдасы.
Тізбектей оқыту.
1 - топ. Кенен ақынның балалық өмірін жазушы қалай суреттеген?
2 - топ. Қиыншылық кезінде кішкентай Кененнің бойынан қандай қасиеттер байқалды? Мәтіннен тауып оқып бер.
3 - топ. Оның ақын болып шығуына кім әсер етті? Мәтіннен тауып оқы.
4 - топ. Қарт ақынның балаларға айтқан тілек сөзін жатқа айт.
[b]
Ойтолғау.[ b]
1 - топ. Кенен ақынға сипаттама бер. Ақынның бойында қандай қасиеттері болған екен?
2 - топ. Ел басына қайғы төнген қараңғы түнек дегенді қалай түсінесіңдер?
3 - топ. Ақын нені армандапты? Сол арманына жетті ме екен?
4 - топ. Ән құдіреті - эссе жаз.
Топтарда жұмыс.
Топтардың жұмыстарын талқылау, талдау, ортаға салу.
[b]Қорытынды.[ b]
- Бүгінгі сабақты Кенен атамыздың әнімен аяқтап, Кенен ата әндерін
жүрекпен ұғып, жүрекпен айта білейік.
[b]Үйге тапсырма:[ b] Төрт тентек мәтінін түсіне отырып оқып, мазмұнын талдау.
[b]Бағалау [ b]
Формативті бағалау:
1. Сабаққа толық қатысып, өз ойын ашық айтып отыру;
2. Толық ойын жеткізу;
3. Сабақта толық қатысу.
[b]Кері байланыс[ b]
(оқушылар рефлексиясы)
Бүгін мен не үйрендім?
Маған не ұнады ұнамады?
Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің...



Ұқсас жұмыстар

Баланың музыкалық қызметінің мазмұны, түрлері мен формалары
Қазақстан мектептеріндегі музыкалық білім (1920-1960жж.)
Музыкалық ырғақты қимылдардың маңызы, қойылатын талаптар
Музыка пәнінің құрылымы мен құрылысы
Жаяу Мұса Байжанұлы
ХІХ ғасыр қазақтың аса көрнекті компазиторы Біржан сал Қожағұлұлы (1834 - 1897)
Шәкәрімнің музыкалық эстетикасы мен әндері
Музыка және қимыл
Қазақ әнінің ұлы көші
Музыка сабағындағы оқушылардың шығармашылық бастамаларын дамыту жолдары
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
ДҮНИЕТАНУ ПӘНІН ДАМЫТА ОҚЫТУДА ТІРЕК-СЫЗБАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Информатика пәнің пәнаралық байланыс негізінде ұйымдастыру
Дәріс №1. Экология пәніне кіріспе
Атам мектепте шаруашылық меңгерушісі, әжем физика пәнінің мұғалімі
Жамбыл - ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын
Нұрпейіс Байғанин - халық ақыны, жырау
Ғабит Мүсірепов - халықтың шын мәніндегі сүйікті жазушысы
Бұқар жыраудың толғаулары, шын мәнінде Абылай дәуірінің айнасы