Оқушылардың алған білімдерін бағалау

Қазақ тілі 4 сынып
Саб. тақырыбы: Қарсы мәндес сөздер
Мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға қарсы мәндес туралы түсіндіру
Дамытушылығы: Шығармашылық қабілеттерін дамыту, жаңа технологияларды пайдалана отырып білім сапасын арттыру. Сөздер арқылы сөз байлығын, сөйлеу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Жерін елін Отанын сүюге, табиғатты аялай білуге тәрбиелеу.
Саб. түрі: аралас
Әдісі: сұрақ - жауап, салыстыру, түсіндіру
Формасы: жеке, жұптық, фронтальдық
Саб. барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Бір - біріне сәттілік тілеу.
ІІ. Өткенді қайталау
Сын есім дегеніміз не? Қандай сұраққа жауап береді?
Семантикалық карта
көлемі түсі салмағы сапасы
қызыл
үлкен
ауыр
жақсы

ІІІ. Негізгі бөлім.
Ой қозғау
Қарсы мәндес сөздер
232 * 25 348 * 32 3720: 465 2552: 319

Осы есептерді шығара отырып әр есептің артындағы сөздер ашылады.
Қарсы мәндес сын есім дегенді қалай түсінесіңдер?
Оқушылар өз ойларын айтады. Ереже шығару. Мақсат қою.
Мағыналары бір - біріне қарсы сын есімдерді қарсы мәндес сын есімдер дейміз.
Сыңарын тап ойыны
Әр топқа жеке жұмыс беріледі. Мына сөздердің сыңарын тауып жаз
Алғырлар: аласа, ескі, жарық
Білгірлер: үлкен, ащы, жақсы
Зеректер: тез, алыс, қара
Оқулықпен жұмыс:
438 - жаттығу
Көп нүктенің орнына қарсы мәндес сын есім қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
Үш топқа тапсырма.
Алғырлар Білгірлер Зеректер
эссе жазу сөзжұмбақ сурет жұмбақ құрастыру
Сергіту сәті
Қара жорға биінің элементтерін билеу.

Шығармашылық тапсырма:
Жаз және күз суретіне қарап сөйлем шағын мәтін құрастырып жаз
Керекті сөздер ыстық, жылы, суық, жасыл, ақ.

Сабақты қорытындылау.
Не білдік? Не үйрендік?
Оқушылар өздерінің осы сабақтан алған білімдері туралы айтып өтеді.
Бағалау. Оқушылардың алған білімдерін бағалау.
Үйге тапсырма: Қарсы мәндес сын есімдерді қатыстырып 2 сөйлем құрап жазып келу.



Ұқсас жұмыстар

Дүниетану және жаратылыстану пәндерінен сыныптан тыс білім беру
Білімді бағалаудың критерийі
Блум таксономиясы
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Оқыту үдерісіндегі бақылау әдістері
Бастауыш сыныптарда жаратылыстануды оқытудың тиімді әдістері
Оқушылардың білім, білік дағдыларын бағалау және тексеру
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ БІЛІМ, БІЛІК, ДАҒДЫНЫ ТЕКСЕРУ ӘДІСТЕМЕСІ
Ағылшын тілі сабағын бағалаудың тиімділігі
Ағылшын тілі сабағында оқушының білімін бақылау және бағалау
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы