Сабақ түйіні Әуелде бір суық мұз - ақыл зерек, Жылытқан тұла бойды ыстық жүрек

Сабақтың тақырыбы: Абайдың Толық адам философиясы
Сабақтың жалпы мақсаты: Абайдың Толық адам философиясын Ғылым таппай мақтанба , Әуелде бір суық мұз – ақыл зерек өлеңдеріне талдау жүргізе отырып, жаңа білім беру. Ақын шығармалары арқылы өмірлік темірқазықтарын табуға, Адамды сүю, оны құрметтеу, биік адамгершілік, елжандылық, имандылық, ізгілікті үлгі етуге ықпал жасау.
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Ақын шығармаларын түсінеді, ойларын айтады. Адамдық қасиеттерге анықтама береді.
Көптеген оқушылар: Шығармаларды талдайды.
Кейбір оқушылар: шағын ойтолғау жазады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік терминология: Толық адам , ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек
Жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
Меніңше бұл туынды..., Мен өз ойымды былай білдірер едім...
Пәнаралық байланыс: Өзін - өзі тану
Мектеп құндылықтары: Өзін және қоршаған ортаға деген сыйластық; ынтымақтастық; жауапты азаматтық ұстаным; академиялық адалдық; өмір бойы білім алу; ашықтық;
Осыған дейін меңгерілген білім Қарасөздеріндегі өзін - өзі тәрбиелеу, педагогтік ой - пікірлері, ақын пікірлерінің бүгінгі қоғамдағы өзектілігі.
Сабақтың ұраны Атымды адам қойған соң,
Қайтіп надан болайын
Күтілетін нәтиже Мұны жазған кісінің
Атын білме, сөзін біл!
Сабақ түйіні Әуелде бір суық мұз – ақыл зерек,
Жылытқан тұла бойды ыстық жүрек.
Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста,
Сонда толық боласың елден ерек.
Топтық жұмыс қағидалары - Адам баласына адам баласының бәрі – дос
- Таразы да, қазы да өз бойыңда
- Досыңа достық – қарыз іс
- Ісім өнсін десең – ретін тап
- Асығыс түбі – өкініш
- Өзіңде бармен көзге ұрып,
Артылым деме өзгеден
- Ашу – дұшпан, ақыл – дос,
Ақылыңа ақыл қос.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха ауданы
Жалпы білім беретін Бородулиха қазақ орта мектебі КММ
Мұғалім: Бекетай Балғын Нұрланқызы




Ұқсас жұмыстар

Абай және орыс әдебиеті
Абайдың педагогикалық көзқарасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың дидактикалық ойын арқылы ақыл-ой танымын қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойын тәрбиелеу үдерісінде дидактикалық ойын материалдарын қолдану
Абайдың философиясындағы адам мәселесі
Мінез – адамның негізгі өмірлік беталысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын сапалы өзгешелік
Ақыл-ой тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Абайдың түпнұсқада келтірген метафорасының орыс, ағылшын тілдеріндегі баламаларын талдап, аудармашылар шеберлігін, шығармашылық даралығы мен көркемдік-эстетикалық танымының берілуін, көрінуін зерттеу
Құран мен ертегіде ұқсастықтар бар ма?
Абайдың ақындық дүниетанымы (түсіну, пайымдау, бағалау)
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
А.Жұбанов және ұлттық музыка мәдениеті
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
Бақылау жұмысына дайындық