Өлең шумақтарының ұйқасын табу

Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Өлеңді эмоциясын қатыстырып түсініп, мәнерлеп оқу, өлең құрылысын талдау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Өлең мазмұнын түсініп оқиды.
Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Тақырыбы мен идеясын ашады, мәнерлеп оқиды.
Кейбір оқушылар орындай алады: Негізгі идеясын ұғынып, өлең құрылысын талдайды.
Табыс критерийлері: 1. Өлең мазмұнын меңгере алады.
2.. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын аша отырып мәнерлеп оқи алады..
3. Негізгі идеясын ұғынып, өлең құрылысын талдай алады..
Күтілетін нәтижелер: 1. 1. Өлең мазмұнын меңгереді.
2. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашады, мәнерлеп оқиды.
3. Негізгі идеясын ұғынып, өлең құрылысын талдайды..
Тілдік мақсат
Оқушылар.... орындай алады: Өлең мазмұнын, негізгі идеясын ұғынып, талдау жасайды.
Пәнге негізгі сөздер мен тіркестер: өлең тармағы , өлең шумағы , өлең жолдары
Сыныптағы диалог құруға шығарма жазуға есептер шығаруға практикалық тапсырма орындауға т. б. арналған пайдалы тілдік бірліктер: 5 жолды өлең бес тармақ
Талқылауға арналған тармақтар: шумақ, тармақ, бунақ. ұйқас
Сіз... неліктен екенін айта аласыз ба? Отан оттан да ыстық .
Жазылым бойынша ұсыныстар:.
Алдыңғы оқу (Бірнеше
сөйлеммен: оқушылардың
осы тақырып туралы
білгендерін еске түсіріп
жинақтау) Еркін микрофон әдісі арқылы. М. Мақатаев жайлы не білесіңдер?
өлең тармағы , өлең шумағы , өлең жолдары 3 - сыныпта оқығандарын еске түсіреді.
Басы
Білу
Миға шабуыл
Жұптас, ойлан, бөліс әдісі.
1. Ұйымдастыру.
Сұрақ қоя отырып, топқа бөлемін.
Туған жер дегеніміз не? Бұл сөзді естігенде есіңе, көз алдыңа тағы қандай сөздер келеді?
2. Қызығушылықты ояту.
Қазақстанның көрікті жерлері тақырыбында бейнефильм көрсетемін.
Тапсырма: бейнефильм мазмұнына байланысты ой қорыту, өз ойларын кестеге түсіру.
Бейнефильмнен не көрдің? Ойыңа не келді?
Қандай ой түйдің?
Жұптас, ойлан, бөліс әдісі арқылы тақтаға кластер толтырады. Кластердегі сөздерді кезекпен оқып, сол бойынша топқа бөлінеді.
Отан - 1 - топ.
Ауыл - 2 - топ.
Байтақ ел - 3 - топ.
бейнефильм мазмұнына байланысты ойларын қорытытып, өз ойларын кестеге түсіреді.
Бейнефильмнен не көрдің? Ойыңа не келді?
Қандай ой түйдің?

суреттер, жұлдызшалар
флипчарт, түсіну

Поп корн әдісі.
- Интерактивті тақтадан Мұқағали Мақатаев туралы слайд көрсетемін.
Қандай шығармаларын оқығанымызды Попкорн әдісі арқылы сұраймын.
Жағы сабақтың тақырыбын баяндаймын. - Қасым Аманжолов туралы білетіндерін, қандай шығармаларын оқығанымызды Попкорн әдісі арқылы кезекпен - кезек жылдам айтып шығады.
Интерактивті тақта, суреттер
Ортасы
Мағынаны тану қолдану
Аудиосити бағдарламасы
Психогимнастика.
Джунглиде жауған жаңбыр
Кофе таяқшасы әдісі 1) Алдын ала мәнерлеп оқып, жазылған өлеңді аудиодан тыңдату.
2. М. Мақатаевтың Сүйемін, өскен Отаным өлеңін 3 минуттай іштей оқуға тапсырма беремін.
Психогимнастика жасату
Шумақ , Тармақ , Бунақ , Ұйқас . Ұғымдарын түсіндіре отырып, өлең құрылысын талдау.
Өлең шумақтарының ұйқасын табу.
Ұйқас түрлері:
Қара өлең ұйқасы Шалыс ұйқасы
а а б а а б а б 1. Оқушылар аудиомәтінді тыңдайды.

2. М. Мақатаевтың Сүйемін, өскен Отаным өлеңін іштей оқиды.
Психогимнастика жасап, демалады.
Джунглиде жауған жаңбыр
Тақтадағы үлгіге қарап отырып, өлең шумақтарының ұйқастарын табады.
Топтар өздерінің орындаған жұмыстарын тақтаға іліп, кофе таяқшасы әдісі арқылы түсіндіріп, дәлелдейді.
Жетістік психологиясы
32 - бет.
Әдебиеттік оқу
4 - 5 - бет.
талдау Мен сізден сұрақ күтемін тәсілі. 3) Топтық жұмыс: Өлеңнің мазмұнын топта бір - біріне түсіндіру, осы мәтін бойынша сұрақ құрастыру.
4. Топтағы оқушылар өзара келісе, қағазға екі сұрақтан жазу, келесі топқа беруін тапсырамын.
3) Топтық жұмыс: Өлеңнің мазмұнын топта бір - біріне түсіндіреді, осы мәтін бойынша сұрақ құрастырады.
4. Топтағы оқушылар өзара келісіп, қағазға екі сұрақтан жазып, келесі топқа береді.
Барлық оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өлең мазмұнын талдайды

Аяқталуы
Жинақтау бағалау
Адасқан буындар
Бес жолды өлең

Бағалау парақшасы Топтарға буындар жазылған қима қағаздар беремін.

Туған жер тақырыбы бойынша 5 жолды өлең жаздыру.
1 - жол: зат есім
2 - жол: екі сын есім
3 - жол: үш етістік
4 - жол: төрт сөзден құралған сөйлем
5 - жол: бірінші сөзге синоним
Бағалау парақшасындағы топтардың ұпай сандарын шығару.
Үйге тапсырма: Туған жер, Отан туралы мақал тауып, жазып келу. Өлеңді ата - анаңа, бауырларыңа дауыстап, мәнерлеп оқып бер. Буындарды дұрыс тауып, құрастырып, Отан оттан да ыстық деген мақал құрастырады. Шыққан мақалдың мағынасын ақылдаса отырып түсіндіреді.
Туған жер тақырыбы бойынша 5 жолды өлең жазады.
1 - жол: зат есім
2 - жол: екі сын есім
3 - жол: үш етістік
4 - жол: төрт сөзден құралған сөйлем
5 - жол: бірінші сөзге синоним
Бағалау парақшасындағы ұпай сандарын шығарып, дескриптор бойынша бағаларын анықтайды.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.



Ұқсас жұмыстар

Абай және аударма өнеріндегі рухани үрдіс
Балалар поэзиясының әдеби-көркемдік және тағылымдық-тәрбиелік мақсаттарды ұштастырушы сипаттарын теориялық негіздеу
Қазақ әдебиетіндегі төрттаған (рубаи) жанры
Балалардың шығармашылық дамуының міндеттері мен олардың шешім жолдары
Қазақ әдебиетіндегі айтыс өнерінің өзіндік өрнегі
Қожа Ахмет Яссауидың сопылық дүниетанымындағы этикалық мәселелер
Көркем әдебиет стиліндегі фигуралар
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жұмбақтардың ролі
Қазақ халқы математиканы бесіктен бастауы
Ойын оқу-тәрбие әдісі
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы
Өлең үзіндісі
Түлектерің өлең жазса шумақтатып, Тыңдар оны құштарлықпен дүйім халық
Түс табушы
Лабиринттен шығуды табу
Өзінің Жастарға атты өлеңінде
Табиғаттың ғажайып әсемдігін көз алдыңа елестете отырып, өзің бір керемет сезімге бөленесің
Мағжан Жұмабаевтың өлеңдері
Өлең айтқан сөзді ұқпайтын, түске дейін ұйықтайтын жылауық нас бала туралы