Теңге монеталармен жұмыс
Сабақтың тақырыбы: 20тг, 50тг, 100тг монеталар ірілеу және ұсақтау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Қазақстанның ұлттық валютасы – теңге жайында, оның шығу тарихы және негізгі қасиеттері қысқаша мағлұмат бере отырып, монеталарды ірілете және ұсақтауға үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың теңге жайындағы білімдерін одан әрі дамытуға көмектесу, өз беттерінше білімдерін, шығармашылық әрекеттерін дамытуға жағдай жасау.
Тәрбиелік: өз елінің мәдени – экономикалық құндылықтарын құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, топтық жұмыс, тірек сызбаларымен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: тақырыпқа байланысты суреттер, 20тг, 50тг, 100тг монеталары.
Пәнаралық б с: дүниетану
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй жұмысын тексеру: Амалдардың төрттігін құрастыр және шығар.
20+50=70
50+20=70
70 - 20=50
70 - 50=20
60+40=100
40+60=100
100 - 60=40
100 - 40=60
2. Жаңа сабақ. Кіріспе әңгіме.
Қазақстан өз төл ақшасын жасау үшін 1990 жылы теңгенің үлгісін жасайтын арнайы жұмысшы тобын құрды. Алғашқы ұлттық теңгелерді жасауды ағылшынның Харрисон атты фирмасы қолға алды.
1993 жылы 15 қарашада Ұлттық теңге айналымға енгізілді.
Әр мемлекеттің ақшасы оның ұлттық тарихын, ерекшеліктерін анықтайтын нышан. Төл теңгемізде ұлт қайраткерлерінің, батырлардың, хандардың т, б суреттері салынды.
Теңге монеталармен жұмыс. таныстырып шығу, әнгімелеу
Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаев: Біз ұлттық ақшамызды бір - ақ рет және бір атаумен шығаруымыз керек. Екінші қайтара оның аты өзгермейді. Сондықтан оны әбден зерттеп барып, бір шешімге келуіміз қажет ,- деді.
- Ендеше, балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: 20тг, 50тг, 100тг монеталар. Оларды біз амалдар мен есептер арқылы ірілетуге және ұсақтауға үйренеміз.
Есеп №1.
50тг+50тг=100тг
20тг+20тг+20тг+20тг+20тг=100тг
100тг - 50тг=50тг
100тг - 20тг=80тг
100тг - 20тг - 20тг=60тг
100тг - 20тг - 20тг - 20тг=40тг
100тг - 20тг - 20тг - 20тг - 20тг=20тг
Есеп №2.
Оқулық – 50тг?
Дәптер – 20тг
Шешуі: 50тг+20тг=70тг
Жауабы: барлығы 70 теңге.
Есеп№3.
Қанатта - 100тг
Арманда -?, 50тг кем
Шешуі: 100тг - 50тг=50тг
Жауабы: Арманда 50 теңге.
Есеп №4.
Кітап – 100тг
Қалам -?, 20 теңге арзан
Шешуі: 100тг - 20тг=80тг
Жауабы: қалам 80 теңге тұрады.
Қорытындылау. – Бүгін сабақта біз не істедік? Немен таныстық? Қандай тапсырмалар орындадық? Қай тапсырмалар қиын болды?
Үйге тапсырма: Есеп шығару:
Жанарда 100 теңге болды. Ол кітап сатып алуға 50 теңге жұмсады. Жанарда неше теңге қалды?
Бағалау.
Ақша эмиссиясының негіздері
Теңге- тәуелсіздік нышаны
Қазақстанның ұлттық валютасының пайда болуы және дамуы
Ақша айналысы, заңы, ақша массасы және ақша жүйесі
Түргеш монеталарын зерттеу мәселесі
Қазақстанның ұлттық валютасы: пайда болуы және дамуы жайлы
Ұлттық банкінің негізгі міндеті мен қызметі және олардың орындайтын операциялары
Ақша белгілерінің түрлері мен типтері
Қазақстанның ұлттық валтасы: пайда болуы және дамуы
Әлем тарихындағы зергерлік өнер
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Теңгенiң долларға шаққандағы валюталық бағамы.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары