Алғы сөзБүгінгі күн талабына сай жан - жақты дамыған, белсенді, өмірге талпынысы, қызығушылығы бар адамды мектеп табалдырығынан дайындап шығудың ең тиімді тәсілі ол - математикалық сауаттылық
Алғы сөз
Бүгінгі күн талабына сай жан - жақты дамыған, белсенді, өмірге талпынысы, қызығушылығы бар адамды мектеп табалдырығынан дайындап шығудың ең тиімді тәсілі ол - математикалық сауаттылық. Осыған орай бүгінгі күн талабына сай даярланған, жан - жақты дамыған адамды қалыптастыру үшін сапалы білім беру қажеттілігі туындап отыр.
Математика пәнінің маңызды міндеттерінің бірі әр баланың өз бетімен жұмыс істей алуына жағдай жасау. 1 - 2 сынып оқулықтарын есепке ала отырып, оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттырып білім, білік дағдыларын жетілдіру мақсатында бастауыш сыныптар бойынша 1 сынып және 2 сыныптарға арналған бақылау жұмысын құрастырып ұсынып отырмын.
Әр тапсырмалар арқылы оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау, зейінділік, қиыннан қиыстыра білу қабілеттері дамиды, ойлаудың ұтымды тәсілдерін қалыптастыру арқылы оқушы оқу материалдарын өз бетімен меңгеруге үйренеді. 1 сыныптың оқулықтағы тарау бойынша 1 - ден 10 - ға дейінгі сандар, кестелік қосу және азайту, ондықтармен санау жұмыс түрлерін басшылыққа ала отырып, құрастырдым. 2 cынып бойынша 0 - ден 100 - ге дейінгі сандар, шамалар және оларды өлшеу, 100 көлеміндегі қосу және азайтудың жазбаша тәсілдері қарастырылады. Құрастырылған бақылау жұмыстары әр тоқсанға бөлінген. Алдағы уақытта бұл жинақты бастауыш сыныптың мұғалімдеріне өз сабақтарында қолдануға ұсынып отырмын.
1 сынып
І нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап
1+2 = 3+1= 4 - 2=
1+1= 3 - 2 = 4 - 1=
2. Салыстыр
4*1 2*1 3*3
2*3 4*2 1*1
3. 4 см кесінді сыз.
ІІ нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап
3 - 1= 2+2= 1+3=
2+1= 4 - 3= 1+2=
2. Салыстыр
2*2 3*1 4*3
4*4 3*2 1*4
3. 3 см кесінді сыз
І нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап
3+2 = 4+1= 5 - 2=
2+1 = 4 - 2 = 5 - 1=
2. Салыстыр
4*1 2*1 3+2*3
2*3 4*2 1+4*5
3. 2 см кесінді сыз.
ІІ нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап
4 - 1= 1+2= 1+2=
2+3 = 5 - 3 = 5 - 2=
2. Салыстыру
2*2 3*1 4 - 1 *3
4*4 3*2 1+2 *4
3. 5см кесінді сыз
І нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап
7+2 = 4+6= 5 - 5=
8+1 = 4 - 1= 5 - 3=
2. Салыстыр
10*9 3*7 8+2*5+4
7*8 4*9 1+9*5+5
3. 6 см кесінді сыз.
ІІ нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап
10 - 1= 6+2= 1+6=
2+8= 5+3 = 10 - 2=
2. Салыстыру
2*5 7*1 8 - 1 *3+4
4*6 6*2 1+8 *4+9
3. 7 см кесінді сыз
Математика сабағында оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту
Бірінші сыныпта қарапайым түсініктерді оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп математикасын оқыту үрдісіне дамыта оқыту технологиясын қолдану
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыруда кездесетін қиындықтарды шешу жолдары
Бастауыш мектеп математика сабақтарында модульдік технологияны қолдану
Бастауыш кластарда математикасында дайындық кезеңін оқыту әдістемесі
Математиканы бастауыш мектепте оқыту теориясы
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың теориялық негізі
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТАЛДАУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
Бастауыш сынып математика әдістемесі ғылыми пән ретінде
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар