Зерделеу нәтижелері

Жазғы демалыс
Жалпы мақсаттар: - Жаңа сөздерді меңгеру; Өзара бағалау арқылы тақырыпқа деген қызығушылықты арттыру; Тапсырманың түріне қарай сөздік қорды жаңғырту; Өзін-өзі бағалау арқылы білім деңгейін анықтау;
Зерделеу нәтижелері: Жаңа сөздердің алдағы сабақтарда немесе сөздік қорды байытуда керек екендігін білу; Тапсырмалардың дұрыс орындалуына мән беріп, зейін аудару; Өзара немесе өзін-өзі бағалау арқылы нәтижеге жетуді көздеу;

Түйінді идеялар: Тақырыпты төңірегінде кездесетін жаңа сөздерді үйренеді; Топты немесе жұбын бағалау арқылы топтағы ахуалды жақсартады, қандай да бір оң нәтижеге жетуге ұмтылады. Сол арқылы сабақтың қызықты өтуі өрбиді; Өзін өзі бағалап артық кем кеткен тұстарын саралап, келесі сабақта оны қайталамауға немесе сол бағытты ұстанып жұмыс жасауға талпынады;

Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен амандасу;
- "Қысқы демалысты мен қалай өткіземін" эсселерін жинап аламын;
- Сыныпты жасыл, сары, қызыл гүлді пайдаланып 3 топқа бөлемін.
- Тілек айту (мұғалім оқушыларға, 4 топтан бір оқушыдан мұғалімге); мыс: Бүгінгі сабақ нәтижелі өтсін!
- Бүгінгі сабаққа қатысты "мақсат парағын" таратамын, партаның шетіне қояды. Сабақ соңында қолданады;
- Сабақтың күні, тақырыбын жазады; 4 мин

Іс-әрекеттер
1 әрекет
Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді әрқайсысы дәптерлеріне жазып алады. Жаңа сөздер
(4 сынып, "Қазақ тілі"оқулығы. 198-беттен алынған) интерактивті тақтада PowerPoint бойынша жасалған.
А4 форматтағы қағазға жаңа сөздерді пайдаланып топпен диалог құрау. Тапсырманы орындап болған соң парақтарын мұғалімге жинап беріп, әр топтан 2 оқушы шығып диалогты ауызша орындайды;
- Осы тапсырманың нәтижесін топ ішіндегі спикер бағалайды;
Бағалау критериилері:
- Жазбаша жұмыс кезіндегі қарым-қатынас;
- сөйлемнің дұрыстығы;
- Ауызша жұмыстың кемшіліктері мен жетістіктері; 15 мин

2 әрекет
А4 форматтағы тірек сызба бойынша жұбымен 1 сөйлем құрап шығару. Әр жұп тапсырманы орындап болған соң оқиды; Бағалау үшін тапсырманың тиімді жақтары мен қиындық туғызған сәттерін түсіндіру; 7 мин
Сергіту сәті "Қара жорға" биін билеу. Интерактивті тақтадан видео сюжетті көру арқылы.
4,5 мин
3 әрекет
Венн диаграммасы. "Қысқы демалыс" пен "Жазғы демалыстың" ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
"Джиксо" стратегиясы бойынша әр топтан бір оқушы шығып қалған топтарды аралайды. Тобына келіп талқылайды, ой қосады;
Бағалауды топ спикерлері жүргізіп, бағалау критерийлерін өздері құрады.
4 әрекет
Тақырып бойынша үш топ сұрақ ойластырады. Сұрақтың жауабы міндетті түрде суретпен салынуы керек. Әр топта өз сұрағын қоспағанда 2 суреттен шығу керек.
Әр сұраққа 4 мин уақыт беріледі. Тапсырма аяқталған соң топтан бір адам шығып топтарды аралап жауаптарын тексереді. Жауаптарына қарай әр топ спикері қалған топтарды бағалайды.
Бағалау критерийлерін өздері құрайды.
8 мин

Тапсырманы аяқтаңыз:
- "Мақсат парағын" алып топта бір оқушы оқиды. Мақсатқа жеткен, жетпеген жерлерін анықтайды; 2 мин
- А4 форматтағы қағазға маркер немесе фломастермен әр оқушы тобында кіммен қандай қарым-қатынаста болғанын смайликтер арқылы көрсетеді. Кіммен тығыз қарым-қатынаста болса қызыл, тіл табыса алмаса жасылмен белгілейді. Талқылайды. Не себептен тіл табыса алмағандары туралы айтады; 2 мин
- Бағалау;
Оқылымды аяқтаңыз
Үй тапсырмасы: "Жазғы демалыстағы менің бір күнім" тақырыбына эссе жазу.

Қарағанды қаласы, №20 ЖББОМ
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Кусаинова Айдана Болатовна



Ұқсас жұмыстар

Оқыту процесінде бастауыш сынып оқушыларының зерделеу дағдыларын қалыптастыру әдістемесі
Қарулы Күштердің ардагерлерімен және ардагерлер ұйымдарымен әскери басқару органдарының жұмысын үйлестіру
Мұғалімнің міндеті зерттеу іскерліктерін зерттеу бойынша қызметті ұйымдастыру
Болашақ мұғалімдерге технологиялық білім берудің тарихи-педагоги- калық алғышарттарын айқындау
«Экономикалық талдау» пәні бойынша теориялық материал
Сот жұмысының ұйымдастырылуы
Педагогикалық зерттеулер түрлері
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық жазылым пәнінен практикалық сабақтардың тезисі
Минералдық шикізаттарға инженерлік-геологиялық зерттеулер
Қосымша білім беру ұйымдары - оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың тиімді ортасы
«Айқап» журналындағы оқу-тәрбие туралы ойларды зерделеу.
Өлшем нәтижелері қатары
Тексеру нәтижелері
Ғылыми және әдістемелік жұмыстар нәтижелерін рәсімдеу
Қазақстанда кәсіпкерлік қызметті дамыту нәтижелері
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Бүгінгі тәуелсіздікке қалай қол жеткізгенін зерделеу
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
Жас ерекшеліктеріне қарай сөйлеу дағдыларын зерделеу
Оқытудың нәтижелері