Жарыс сабағы

Жамбыл облысы, Қордай ауданы,
Сұлутөр ауылы,№38 орта мектебі,
Алғашқы әскери дайындық пәнінің мұғалімі
Кистаубаев Ершат Кадырбекович

Алғашқы әскери дайындық 10 сынып

Сабақ тақырыбы: Қорғаныстағы жауынгер

Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Қорғаныстағы жауынгердің негізгі міндеттері туралы білімдерін пысықтау.
- Дамыту: Оқушылардың ой - өрісін, іскерлігін, шығармашылық қаблетін және АӘД пәніне қызығушылығын арттыру.
- Тәрбиелік: Патриоттық сана - сезім қалыптастыру және әскери тәрбиеге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ.
Әдіс - тәсілдер: Модульдық оқыту технологиясы.
Көрнекі құрал - жабдықтар:

1. Тактикалық дайындықтың плакаттары.
2. Үлестірме – карточкалар.

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Жарыс сабағы.
1) Тірек – сызбанұсқамен жұмыс.
2) Қарлы кесек - ойыны.
ІІІ. Қорытындылау. Бағалау.
ІҮ. Үйге тапсырма беру.

Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі:
1) Взвод командирдің баяндамасы.
2) Оқушылармен сәлемдесу, әнұранды орындау, оқушылардың сыртқы көрінісін тексеру.
3) Сынып оқушыларын үш топқа бөлу.
Жарыс сабағы.
1) Тірек – сызбанұсқамен жұмыс - оқушылар сызбанұсқа бойынша сипаттама береді.

2) Қарлы кесек - оқыта үйрету ойыны.
Ойынның шарты:
Материалды оқушылар өздері дербес оқып шығады. Мұнда сынып топтарға бөлінеді – А, Б, В үстелдері. Әр топ өз тапсырмаларын – оқу материалының қандай да бір бөлігін оқып - үйренуді – алады да, 10 - 15 минут дайындалады. Дайындалып болған соң оқушылар келесі тәртіппен орын алмасады: бір үстелдің басына А - 1, Б - 1, В - 1 жетоны барлары, келесі үстел басына – А - 2, Б - 2, В - 2 жетоны барлары, т. с. с Мұғалім үстелдердің сілтемесін өзгертіп, А, Б, В әріптерінің орнына 1, 2, 3 сандары жазылған сілтемелер қояды.

Ойынның І туры жарияланады ( 10 минут).
Жаңа топта әрбір алғашқы топ өкілі өз тақырыбын әңгімелейді (әріптерінің кезегі бойынша). Олардың әңгімесін тыңдаушылары сызба, жоспар, тезис түрінде жазып алады. Бұл уақытта 4 нөмерлі (А - 4, Б - 4, В - 4) ойыншылар тақтада жұмыс істеп, пысықталған материалдың сызба – конспектісін жазады. Тақтаның орнына кодопленканы, ватманды, т. б. пайдалануға болады.

ІІ тур (уақытын мұғалім белгілейді).
Оқушылар өздерінің алғашқы орындарына қайта оралады, ал мұғалім тағы да үстел сілтемелерін ауыстырады ( 1, 2, 3 – тің орнына А, Б, В - ны қояды). 4 нөмірлі (А - 1, А - 2, А - 3, А - 4) ойыншылар тақтада бірінен соң бірі өздерінің сызба – конспектілерін қорғайды. Мұғалім және басқа оқушылар оқу материалының қаншалықты меңгерілгендігін, сұрақтың мәні қаншалықты жинақы, нақты, сауатты баяндалғанын бақылап отырады.



Ұқсас жұмыстар

ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ФОРМАЛАРЫ
Биология пәнінде дәстүрлі емес сабақтарды оқыту әдістемесі
Талдап оқыту әдістемесі
Әдебиет сабағы. Сабақ түрлері мен үлгілері
Сабақтың түрлері және ұйымдастыру жолдары
Дене мәдениеті және спорттың теориясы мен әдістемесі
Балалардың жаңа біліммен қаруланудағы белсенділіктері
Жоғары сынып мектеп оқушылары бойындағы қимыл-қозғалыс белсенділігін дене шынықтыру құралы ретінде пайдалану арқылы қалыптастыру
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Мектептегі әдебиет сабағын ұйымдастыру және оның маңызы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бір оқытушының сабағынан ала алмай әбден әбіржіп кеткенім
Кембридж тәсілімен тәжірибелік зерттеу сабағым жайлы
Спорт - белгілі ережелер немесе дәстүрлерге сай көбінесе жарыс түрінде өтетін әрекет
Кәсіби ағылшын тілі сабағында рөлдік ойындарды қолданудың маңыздылығы
Қазақ әдебиеті сабағында прозалық шығармаларды оқытудың тиімділігі
Сольфеджио сабағын практикада жүзеге асыру арқылы ұлттық және өзге халықтардың музыкасымен танысу
Биологиядан білімді қалыптастыру сабағы
Тарих сабағындағы әдістер түрлері
Биологиядан білімді қалыптастыру және жетілдіру сабағы