Математикалық поезд ойыны

Сабақтың тақырыбы: Математикалық поезд
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Өткен материалдан алған білімдерін оқушы санасына бекіту.
Өткен тақырыптар бойынша әртүрлі есептерді шығара білу, ойын элементтерін пайдаланып, оқушылардың білімін жүйелеу, жалпылау
Дамытушылығы: Іскерліктерін, ойлау қабілеттерін арттыру, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру
Тәрбиелігі: Оқушыларды есеп шығаруда шыдамдылыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: Ойын сабақ
Сабақтың әдісі: Кесте, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырма
Көрнекілігі: Поезд, тапсырмалар, топшамалар
Барысы:
1. Ұйымдастыру; а) амандасу б) түгендеу
2. Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау;
3. “Математикалық поезд” ойыны;
4. Қорытынды;
5. Үйге тапсырма;
“Математикалық поезд” ойыны; Ойын шарты:
Математикалық поездбен Мультфилмдер еліне жету үшін “Микки Маусс”, “Винни Пух” аялдамаларынан өтуіміз керек. Математикалық поездға отыру үшін билет алу ережесі: Кассадан үш есептен тұратын поездға отырғызу билетін аласыздар.
1. Өрнектің мәнін табыңдар.
1. (а - 2, 34): 21, мұндағы а=4, 23
2. (а+9, 25): 13, мұндағы а=7, 13
3. (1, 85+3, 25): с, мұндағы с= 34
2. Формулалар;
1. Тік төртбұрыштың периметрін табу формуласын жаз?
2. Квадраттың ауданын табу формуласын жаз?
3. Жүрілген жолды табу формуласын жаз?
Билет алу үшін орындалатын тапсырмалар.
1 билет - жалпы вагон
1. Самал 2, 16 кг, ал Айша одан 3 есе артық дәрілік шөп жинады. Айша қанша дәрілік шөп жинайды?
2 билет - купе вагон
Азық - түлік қоймасындағы 1503, 6 кг күрішті қаптағанда 28 қап болды. Бір қапта неше кг күріш бар?
3 билет - жұмсақ вагон
Бірінші поезд 4 сағатта 251, 6 км, екінші поезд 5 сағатта 298км жол
жүрді. Поездардың жылдамдықтарын тауып, салыстырыңдар.

Поездға отырғызу аяқталды. Жолдарыңыз болсын .
Мульфильдер еліне тез жету үшін арадағы аялдамалардан өту керек.
1. Микки Маус аялдамасының тапсырмалары:
Теңдеуді шешіңдер.
1) (х+12, 9): 1, 7=12
2) (12х - 5х): 4=1, 4
2. Винни Пух аялдамасы
Винни Пух балды ыдысымен есептегенде массасы 34, 75 кг. Ал ыдыстың массасы одан 32, 45 кг жеңіл. Ыдыстың массасы неше килограмм?

Сонымен біз Мульфильмдер еліне келдік. Енді қонақ үйге орналасу керек. Ол үшін орын болма, жоқ па білу үшін мына есептерді шығарайық.
Қонақ үй есебі:
1. Теплоход ағыспен 26 км сағ жылдамдықпен жүзді, ал ағысқа қарсы 22 км сағ жылдамдықпен жүзді. Теплоходтың меншікті жылдамдығын табыңдар.
Үй тапсырмасы: 283 - бетте 978 - есеп және 980 - есеп
Бағалау:
Қорытындылау:



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
Бастауыш сыныпта математика сабағында дидактикалық ойынды пайдалану әдістемесін ұғыну
Мүмкіндігі шектеулі балалармен жүргізілетін түзету және дамыту жаттығулары
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық– психологиялық ерекшеліктері жайлы ақпарат
Оқыту барысында ойын технологиясының тиімділігі
Бастауыш сынып математика сабағында ойын технологиясын қолдану
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Математикада оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыруды дидактикалық ойындар негізінде қарастырудың маңыздылығы
Бастауыш сынып оқушыларына ойындарды қолдану арқылы белсенділікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттары мен тиімді жолдарын айқындау
Ойын технологиясы - оқушылардың математикалық біліктілігін дамытудың бір тәсілі
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Поездің келуі туралы ақпарат
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Үстел ойынын дайындау
Баймырзаұлы Балуан Шолақ (Нұрмағанбет) (1864 - 1916) - қазақтың халық композиторы, ат ойынының түрлі тәсілін меңгерген өнерпазы, күш өнерін көрсеткен спортшысы, жауырыны жерге тимеген балуаны
Орнына қыз ұзату тойының сценарийін алып кетіппін
Ойының бәрі дария суын тасып, уәж қылған сұлтан қызын алмақ
Әліштің ойына болашақ өмірі келіп, өзін поезд үстінде кетіп бара жатқандай сезінді