Үйде аяққа күш түсіретін отырып тұру жаттығуларын орындау
Сабақтың мақсаты: Акробатикалық жаттығулар орындауды жетілдіру және оқушыларды ептілікке икемдеу, денсаулығын нығайту, салауатты өмірді насихаттау
Білімділік: өмірлік маңызы зор істер мен дағдыларды қалыптастыру, ой санасын шынықтыру, жетілдіруді үйлестіре білу
Әдісі: түсіндірме, практикалық
Спорт құрал - жабдықтары: гимнастикалық матрас, секіртпе, ысқырық
Саптағы жаттығулар:
Бағыттаушының соңының оң иық алды залды айналып алға жүр!
Екі қол жоғарыда алақанды бір - біріне қаратып, аяқтың ұшымен бас!
Тапсырмасыз! (Жүруді сол аяқтан бастау керек.
Денені жоғары, кері созу, тік ұстау керек.)
Екі қол желкеде өкшемен жүр!
Тапсырмасыз!
Дене қыздыру жаттығулары:
Екі қол бүйірде оң қапталмен жүгір!
Бір қалыпты жүгіріспен!
Екі қол бүйірде сол қапталмен жүгір!
Бір қалыпты жүгіріспен!
Екі қол жоғарыда иықпен қоса ішке айналдыра оң қапталмен жүгір!
Бір қалыпты жүгіріспен!
Екі қол жоғарыда иықпен қоса сыртқа айналдыра сол қапталмен жүгір!
Бір қалыпты жүгіріспен! Екі қолды алға созып тізені 900 – та көтеріп тигізе жүгір!
Бір қалыпты жүгіріспен!
Тыныс алу жаттығулары:
Жалпы дамыту жаттығулары:
Сынып саппен шеңбер:
Сынып сол - ға бұрыл!
1 - Бастапқы қалып қол белде, аяқ арасы иық деңгейде, басты оңға 2 рет, солға 2 рет айналдыр!
Жаттығу басты оңға айналдырудан басталды. Тапсырмасыз!
2 - Бастапқы қалып қол иықта, аяқ арасы иық деңгейінде, 1, 2 - қолды ішке айналдыр, 3, 4 - қолды сыртқа айналдыр. Жаттығу қолды алға айналдырудан басталады.
Тапсырмасыз!
3 - жаттығу:
Аяқ арасы иық деңгейінде, 1 - екі қол жоғарыда, оң аяқты артқа созып шалқаямыз, 2 б. қ, 3 - екі қол жоғарыда, сол аяқты созып шалқаямыз. Жаттығу оң аяқты созудан басталады.
4 - жаттығу:
Б. қ аяқ арасы иық деңгейінде 1 - 2 қол жоғарыда шалқаямыз, 2 - алға иілеміз, қол аяқ ұшында, 3 - отырамыз, 4 - тұрамыз б. қ.
5 - жаттығу:
Б. Қ оң қол белде, сол қол жоғарыда, аяқ арасы иық деңгейінен алшақ, 1, 2 - кеудені оң жаққа бұрамыз, 3, 4 - кеудені сол жаққа бұрамыз. Оң жаққа иілуден бастаймыз. (Қол ауыстыруды, денін дұрыс бұрылуға көңіл аудару керек.) Тапсырмасыз!
6 - жаттығу:
Б. қ қол белде, аяқ арасы иық деңгейінен алшақ, 1 - екі қолды оң аяқтың ұшына, 2 - ортаға, 3 - екі қолды сол аяқтың ұшына тигіземіз. Тапсырмасыз! (Тізе бүгілмеуі керек.)
7 - жаттығу: Б. қ қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ, 1 - қолды алға созып оң аяққа отыр, 2 - б. қ, 3 - қолды алға соз сол аяққа отыр, 4 - б. қ жаттығу оң аяққа отырудан басталады.
Тапсырмасыз! Кеуде тік, аяқ бүгілмеуі керек.
8 - жаттығу: Б. қ аяқ арасы иық деңгейінде, 1, 4 оң аяқпен секіреміз, 1, 4 сол аяқпен секіреміз, 1, 3 қос аяқпен, 4 - оң қапталмен, қос аяқпен 3600 айналып орнымызға келеміз.
Сол қапталмен қос аяқпен секіріп, 3600 – та айналып келеміз. Жаттығу аяқталды:
Класс оң - ға бұрыл! Алға қадам бас! (Арақашықтық аяқ ұшы, кеуде, бас көтеріңкі)
Бағыттаушы сол аяқпен бір орнында адымдап бас!
1 - сол аяқ, 2 - оң аяқ, 3 - сол аяқ
Класс сол - ға бұрыл!
Сап түзе!
Түзел! Тік тұр! Еркін тұр!
Бүгінгі сабағымыз акробатикалық жаттығуларға арналады. Соның ішінде төсеніште Алға домалау, жауырынға тұру, көпірше жасау, қарлығаш(тепе - теңдік) жасау әдістерін және кіші ағаш аттан секіруге арналаған. Қазір біз осы жаттығуларға тоқталып олардың негізгі әдістері мен элементтерін орындауымыз керек. Ол үшін Алға домалау әдісінен бастайық.
Төсеніште алға домалау әдісі
Жауырынға тұру әдісі
Қарлығаш жасау әдісі. Тепе - теңдікті ұстауға жаттығу. Бұл жаттығуда қарлығаштың бейнесін жасаймыз.
Жаттығу төрт кезеңнен тұрады:
1. Б. қ. тұру.
2. Қолды жанға созып, тура алға қарау.
3. Бір аяқты көтере алға не артқа(оң немесе сол аяқ) алға еңкейеміз.
4. Тепе - теңдікті сақтап іштей бес (секунд) санап тұру.
Бағалау. Үйде аяққа күш түсіретін отырып тұру жаттығуларын орындау. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! Сынып оң - ға бұрыл! Бағыттаушының соңынан оң иық алда алға адымдап қадам бас! (Оқушыларды ұйымдасқан түрде қыздар бөлмесіне жіберу.)
Таңғы гигиеналық гимнастиканың кешенін құрастыру
Атлетикалық гимнастика. Арқа және қарын бұлшық еттерін жетілдіруге арналған жаттығулар
Аяққа арналған жаттығулар
Мектеп жасына дейінгі балаларға гимнастиканың тигізетін ықпалы
Киокушинкай каратэ спортшылары үшін дене шынықтырудың маңызы
Дене тәрбиесінен дәрістер жинағы
Оқушыларының дене тәрбиесі
Балабақшадағы дене шынықтыру - сауықтыру, спорттық мерекелердің ұйымдастыру маңыздылығы
Гимнастика жаттығулар жиынтығы
Жаттығулар қарқыны
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат