Фигураларды ата

Білім беру саласы: Қатынас.
Сабақ тақырыбы: 4 саны және цифры
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға 4 санының шығуы, 4цифрын жазуға 4 – ті 1, 2, 3 сандарымен салыстыруға үйрету, төртбұрыштың элементтері туралы түсінік беру.
Тәрбиелік: Берілген тапсырмаларды орындата отырып, оқушыларды жауапкершілікке, ұйымшылдыққа, татулыққа баулу.
Дамытушылық: Құстарға қамқорлық ойыны арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, логикалық ойлау жүйесін қалыптастыру.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (ойын сабақ, топтық сайыс)
Сабақтың әдісі: Ойындар, логикалық есептерді орындату, санамақтар
Көрнекілігі: Оқулық, суреттер, фигуралар, сандар
Пәнаралық байланыс: сурет, еңбекке баулу, дүниетану

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың құрал жабдығын тексеру
3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Санамақтар

ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту:
Орамал тастамақ ойыны
1. Фигураларды ата. (нүкте, сәуле, бұрыш)
2. 2+1 қосындысының мәнін тап. Қосу амалдарының компоненттерін ата.
3. 3 - 1 айырмасының мәнін тап. Азайту амалдарының компоненттерін ата.
4. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті.
5. Сандарды өсу ретімен сана.

IV. Жаңа сабақты меңгеру:
1 - тапсырма. Теңдік қалай құрылғанын түсіндіру. Жаңа санды шығару және сәйкес цифрды жазуда суреттермен жұмыс істеу.
3+1 = 4 4 - 1 = 3
Кесіндіні өлше см 4см см
2 - тапсырма. Теңдіктер құр.
+1 = 4 - 1 = 3
Құстарға қамқорлық ойыны арқылы тапсырмаларды орындау.

V. Жаңа сабақты меңгергенін тексеру:
3 - тапсырма. Салыстыр.
3*4
4*3
Ойын мазмұны.
Ағаш бұтағына тапсырмалар жазылған кеспелер орналасқан. Әр кеспе бекітілген бұтақта құстар отыр. Тақтаның келесі ыңғайлау жеріне жемсауыт ілінеді. Оқушы кеспедегі мысалды дұрыс орындаса, құсын жемсауытқа қалдырады. Кеспелердегі тапсырма толық орындалып бітсе, барлық құстар жемсауытқа қонады. Мысалды дұрыс орындаған оқушы құстардың нағыз қамқоршысы ретінде марапатталады.
4 - тапсырма. Теңдіктер құр. Оларды оқы
+ = 4 4 - =

Шығармашылық тапсырма.
Дәптермен жұмыс.
1 - тапсырмада суретке қарап сәйкес өрнекті тауып, мәнін табу.
2 - тапсырмада сандарды және ұзындықтарды салыстыру.
3 - тапсырмада 4 цифрын жазу, қосуды және оған кері азайту амалдарын іздерді бастырып жазу, мәндерін тауып жазу.(Сандар қатарын жазу)
Сергіту сәті
Шаршадым Уһ! дедім,
Ренжідім Туһ! дедім,
Қорықтым Ой! дедім,
Өкіндім Ах! дедім,
Шарасыз Ех! дедім,
Кейідім И! дедім,
Біліп ап Ә! дедім,
Қуанып Ха - ха - ха! дедім.

VІ. Сабақты қорытындылау:
Қимақ ойыны.
1. 3+1 = өрнектің мәнін тап.
2. Салыстыр 2*4; 4*3
3. Кері амалды тап. 1+2; 3 - 1;
4. Қалып қойған сандарды ата. 0 2 3; 4 2 1;

VІІ. Үйге тапсырма.
Теңдіктер құрып үйрену
VІІІ. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларда өлшеу әдістері туралы идеяларды қалыптастыру
Бастауыш – сынып оқушыларының психологиялық дамуына арналған сабақтар
Баланың логикалық ойлау қабілетін дамытудың маңызы
ЖОҒАРЫ МАТЕМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА 3DS MAX БАҒДАРЛАМАСЫН ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Нашар еститін балалардың бейнелік есте сақтауының даму ерекшеліктері
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Координаталар бойында нүкте салу
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық фигуралар туралы түсініктерін қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларына геометриялық материалдар жайлы түсініктерін қалыптастыру
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі