Суды қорғау Мақсаты: табиғаттағы су көздері, олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру

Сабақтың тақырыбы: Суды қорғау
Мақсаты: табиғаттағы су көздері, олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Суды үнемдей білуге, таза ұстауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі; баяндау, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: инт. тақта, карта, тәжірибе жасауға қажетті құралдар
Пәнаралық байланыс: бейнелеу, дүниетану
Сабақтың барысы: Психологиялық дайындық ( оқушылар бір - біріне тілек тілейді) Класс оқушылары үш топқа бөлінеді. Топ басшылары сайланады. Алда жаңа жыл мерекесіне орай тапсырмалар орындау арқылы шыршаны безендіру тапсырылады.
Үй тапсырмасын тексеру: 1 - топ Өзен мен көлдің айырмашылығы
Жауап: жылғалар бір - бірімен қосылыпөзен құрайды. Жер бетіндегі суға толған табиғи ойыстарды көл дейді)
2 - топ Өзен мен тоғанда қандай шаруашылықты өркендетуге болады?
Жауап: өзен балық, құс, гүлшаруашылығы тоған аң, мал шаруашылығы
3 - топ Тұзды және жасанды көл қалай жасалады?
Жауап: Суға тапшы құрғақшылық жерлерде жасанды көл жасалады. Ағын сумен шайылып келген тұздар түбіне тұнып қала береді де тұзды айдындар пайда болады.
Қызығушылықты ояту: Жұмбақ шешу
Жылт - жылт еткен Жылғадан өткен (Су) Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады. Суды қорғау
Үш топқа тапсырма:
1 - топ Судың адам өміріндегі маңызын айт
2 - топ Суды ластанудан қорғау жолдары
3 - топ Судың табиғаттағы маңызын айт
Оқулықпен жұмыс Мәтінді оқу, түсіндіру Картамен жұмыс. Жер бетінде су алып жатқан аймақтарды көрсету. Картадағы белгіленуі, түсі өз жеріміздегі өзендер туралы әңгімелеу.
Дәптермен жұмыс. Суға байланысты тиым сөздер жазып, мағынасын ашып түсіндіру
Тәжірибе жасау: Екі стақанның біріне сүт, екіншісіне су құйып, ішіне қасық саламыз. Қайсысы анық көрінеді? Неліктен? Дәлелдеу
Бекіту: 1 - топ Судың барлық қасиеттерін сызбаға түсіру
2 - топ Судың үш күйі? Сусыз не жоқ?
3 - топ Суды қорғау (кластер әдісі)
Бағалау топ басшыларының бағалауы
Үйге тапсырма: мәтінді түсініп оқу, Су – тіршілік көзі тақырыбына әңгіме жазып келу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың табиғат туралы түсінігін қалыптастыру
Бастауыш мектепте экологиялық білім мен тәрбие берудің әдіс-тәсілдері
Су, су экологиясы жөнінде білім берудің тиімді әдіс-тәсілдері
Бастауыш мектеп оқушыларына экологиялық білім және тәрбие беру мазмұны
Екінші сыныпта дүниетануды оқытудың ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру
Балалардың ойындар арқылы табиғатпен таныстыру ерекшелігі
Бастауыш сынып оқушыларына дүниетану сабақтарында экологиялық тәрбие беру мәселелері
Қыс мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Балалар бақшасындағы балаларды табиғатпен таныстыру бағдарламасының мазмұны
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ҚОРҚЫТ туралы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ШЫҢҒЫСҰЛЫ ЖОШЫ ХАН