Тақырыпты бекіту тест сұрақтары

Сабақтың тақырыбы: Сақтар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың алған білімдерін толықтыру, өткен сабақтарды пысықтау ретінде қосымша деректер арқылы көшпелі бақташылық – шаруашылықтың негізгі түрін қайталау.
Дамытушылық: Оқушының ой - өрісін, ойлау, сөйлеу қабілетін ашатын сұрақтар қою және сұрақ - жауап әдісі бойынша сабақтың тақырыбына сай білімін толықтыру.
Тәрбиелілік: Ежелгі тайпалардың тарихын, шаруашылығын, мәдениеті мен білімін пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Сақ тайпаларының қоныстануы
№ Сақ топтарының аты Мекендері
1 Теңіздің арғы жағындағы сақтар (парадарайа) Қара теңіздің солтүстігі, Арал теңізінің маңында, сырдария мен Әмударияняң ағысында
2 Шошақ бөрік киетін сақтар (тиграхауда) Сырдарияның орта ағысы, Тянь - Шаньда, Жетісуда
3 Хаома сусынын дайындайтын сақтар (хаумаварга) Мургаб аңғарында өмір сүрді

Сақ қоғамы
1. Жауынгерлер
2. Абыздар
3. Малшылар мен егіндер
Қайталау сұрақтары:
1. Көктемгі жайылым қалай аталады?
а) жайлау
ә) көктеу
б) күзеу
в) қыстау
2. Көшпелі мал шаруашылығының түрлерін ата.
а) отырықшы
ә) таза көшпелі тұрмыс
б) жартылай көшпелі
в) отырықшы, таза көшпелі тұрмыс, жартылай көшпелі мал шаруашылығы.
3. Киіз үйдің негізі?
а) уық
ә) кереге
б) шаңырақ
в) киіз

Сақтар“Дұшпанға – қатал, досқа – адал” болған.
Сақ жауынгерлері қызыл және сары - қызыл, абыздар ақ, ал малшылар мен егіншілер сары мен көк түсті киімдер киген.
Тақырыпты бекіту тест сұрақтары:
1. Геродот Қазақстанның ежелгі тұрғындарын қалай атады?
а) сақтар
ә) массагеттер
б) азиялық скифтер
в) дайлар
2. Парсылар Жетісуды мекендеген сақтарды қалай атады?
а) сақ - тиграхауда
ә) массагеттер
б) сақ - парадарайа
в) сақ - хаумаварга
3. Сақ қоғамында кімдер ақ түсті киім киген?
а) патшалар
ә) жауынгерлер
б) малшылар
в) абыздар
Үйге тапсырма
§12. Сақтардың мекендеген жер, сақ қоғамы



Ұқсас жұмыстар

Компьютердің программалық жабдықтары
Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Оқушылардың оқу жетістіктерін сапалы бағалау
Информатика курсы бойынша оқу процессін жоспарлау
Оқыту үдерісіндегі бақылау әдістері
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Педагогикалық жүйедегі сараланған оқыту деңгейлері
Интерактивті тақтаның информатика пәнін оқытудағы мүмкіндіктері 050111- информатика мамандығы бойынша
Педагогикалық практикадан есеп
Білімді бағалаудың критерийі
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
СЕРІКТЕСТІКТІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТТАРЫ ЖӘНЕ МӘНІ
Aidstest және Dr.Web детектор-программалары
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
“АГРОВЕТОРТАЛЫҚ” ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІНІҢ ЖАРҒЫСЫ
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Алдияр екі жағын беттестіріп көріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен
Қатынас бойынша серіктестің эмоционалды жағдайларын басқару