Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу

Тақырыбы: Айтшы, әжетай
Мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың өлеңді дұрыс түсініп, саналы түрде оқулары арқылы әр түрлі мамандық, кәсіп туралы түсінік беру. Мәнерлеп оқуға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрісін дамыта отырып, еркін сөйлеуге, қортынды жасай білуге, топтық жұмыстар арқылы ізденушілік қабілеттерінің артуына ықпал ету.
3. Тәрбиелік: Мамандық таңдауға бағыттау, кәсіптік бағдар беру, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: і интерактивті тақта. слайд, сызбалар, мамандыққа арналған суреттер.
Сабақтың: түрі аралас
Сабақтың әдіс – тәсілдері сұрақ – жауап, топпен жұмыс, әңгімелеу, ойын.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық.
Жарық болса күніміз,
Жарқын шығар үніміз.
Елін сүйіп ер жетер,
Біз болашақ гүліміз.
- Иә, балалар, сендер еліміздің болашақ иесісіңдер. Болашақ ұрпақ саналы да білімді, жан - жақты дамыған азамат болуы керек. Ендеше, бүгінгі сабақта өз білімімізді көрсете білейік. Сабақ сайыс түрінде. II топ өз білімдерін көрсетеді.
II Үй тапсырмасын тексеру. Алғырлар , Тапқырлар
Мысық пен тышқандар.( Ертегісін сахналап көрсету)
- Ертегі не жайлы?
- Жас тышқандардың әрекетіне қандай баға берер едіңдер?
- Мысықтардың ісіне қандай баға берер едіңдер?
- Өмірде осындай жағдайлар болып жата ма?
- Бәрі таппағын ақылды, кәрі табады деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Олай болса өткен сабақта өткен Ата ақылы өлеңін еске түсірейікші.
III. Жаңа сабақ.
Жақан Смақановтың өлеңі Айтшы, әжетай
1. Кіріспе.- Балалар, сендердің әжелерің барма?
2. Нақыл сөзді түсініп оқып көрелік.
Ата – асқар тау, Ана - бұлақ. Бала - жағасындағы құрақ.
- Осы нақыл сөзден не түсінесіңдер?
- Қандай сурет салар едіңдер?
Ж. Смақов өмірімен таныстыру.
1932 ж қазіргі Қарағанды облысы Жаңарқа ауданы, Ынталы деген жерде дүниеге келген. Ақын, жазушы. Жастық сыры , Тамшы , Менің бөпем , Сәбилерге сәлемдеме деген шығармалары бар. Ақын197 ж қайтыс болған. Өзі оқыған Ынталы орта мектебіне Жақан Смақовтың аты берілген.
IV. Оқулықпен жұмыс.
1. Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқу.
2. Шығармада қандай мамандықтар туралы айтылған?(суреттерін көрсету, әр мамандықты суреттеп айту)
3. Өлеңдегі туыстықты білдіретін сөздерді тауып айту(ата, апа, ағатай, нағашы, жезде, жеңге, жиен, аға.) өздерінен сұрау түсінік беру.
4. Сөздік жұмыс.
V. Тізбектей мәнерлей оқу.
VI. Сергіту сәті. Дұрыс па, бұрыс па? ойыны.
Өлеңге сүйеніп, әр мамандық иесін табу.
VII. Дәптермен жұмыс( Әке жағынан, ана жағынан туыс.)

VII. Қортынды Өскенде кім болғым келеді? эссе.
Бағалау
Үйге тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқу.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭСТЕТИКАЛЫҚ СЕЗІМДЕРІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Қазіргі таңдағы сабақты жүргізуде жаңа технологияларды қолдану
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Ағылшын тілі сабағын өлеңдермен өрнектеп өткізу
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер