Сызғыш сөзін буынға бөліндер
Ересек тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Тәрбиеші: Абишева А. М.
Білім беру саласы: Коммуникация.
Пән: Сауат ашу негіздері
Өтпелі тақырып: Табиғат әлемі
Тақырыбы: Ғ дыбысы және әрпі
Мақсаттары:
1. Тәрбиелік: тапқырлыққа, ойынның ұшқыр болуына тәрбиелеу.
2. Дамытушылық: дидактикалық құралдарды пайдаланып балалардың ойлау қабілетін, қиялын дамыту.
3. Оқыту: ғ дыбысымен және оның әріп таңбасымен таныстыру.
Педагогикалық технологиялар: ойын әдісі, сұрақ – жауап, әңгімелеу.
Ресурстармен қамтамасыз ету: жұмыс дәптері, әріп қималары.
Көптілділік: сызғыш - линейка, дауысты дыбыс - гласный звук.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1. Ұйымдастырушылық кезеңі:
Тәрбиеші балалардың назарын тақтада ілініп тұрған әліпбиге аударады да, жұмбақ жасырады.
Жұмбақ:
Көп әріп ішінде -
Шалғы пішінде.
Тап мұны, түсін де.
- Дұрыс таптыңдар, балалар, бұл ғ дыбысы. Ғ дыбысының дұрыс айтылу артикуляциясы мынадай: ерін ашылып, тілдің ұшы тілдің астыңғы түбіне тиеді. Тілдің үстіңгі жағы таңдайға тиеді. Дауыс шымылдығының дірілінен ғ дыбысы естіледі.
- Балалар, ғ дыбысын айтып көрейік
- Ғ дыбысы - дауыссыз дыбыс, әндетіп, созып айтуға келмейді.
- Дауыссыз дыбыстарды қандай түспен белгілейтін едік?
- Дұрыс айтасыңдар.
- Ғ дыбысы бар сөздерді кім тез тауып айтады?
- Кәне, кім аға сөзін қима әріптер арқылы тақтаға жазып береді?
- Енді ғ дыбысына байланысты жаңылтпаш үйренейік.
Жаңылтпаш:
Ағабай ағасын
Ағатай ағасың!
Аға деп бағалар,
Ағаның бағасын.
Жұмбақ:
Жоқ өзінде бас та,
Қас та, мойын да.
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
- Сызғыш сөзін буынға бөліндер.
- Дұрыс айтасындар.
Көптілділік: сызғыш - линейка, дауысты дыбыс - гласный звук.
Ғарыш - аспан әлемі.
- Балалар, буындардың жазылуын сызба түрінде былай көрсетеді (тақтада көрсетеді): сыз - ғыш.
- Сызғыш сөзіне дыбыстық талдау жасайық.
- Сызғыш, сөзінде неше дыбыс, неше әріп бар?
- 6 дыбыс, 6 әріп бар.
С - дауыссыз дыбыс.
Ы - дауысты дыбыс.
З - дауыссыз дыбыс.
Ғ - дауыссыз дыбыс.
Ы - дауысты дыбыс.
Ш - дауыссыз дыбыс.
2 дауысты дыбыс, 4 дауыссыз дыбыс.
- Екінші буын қай дыбыстан басталады? (Екінші буын ғ дыбысынан басталады.)
- Дыбысты біз айттық, естідік, енді ғ дыбысының таңбасымен танысайық.
Тәрбиеші ғ дыбысының баспа және жазба түрін көрсетеді.
Сергіту сәті:
Торғай, торғай, торғайсың,
Таяу келіп қонғайсың.
Жем шашайын, тойып ал,
Сонда аязға тоңбайсың.
Тәрбиеші тақтаға қысқа буындар жазып, балаларға оқытады: ҒА, ҒҰ, ҒЫ, ҒО, ҒӘ.
Сөздерді оқыту: АҒА, ҒАРЫШ.
(Балалар буындар мен сөздерді тәрбиешінің көмегімен оқиды.)
Дид. ойын: Сөйлемдерді толықтыру
Ойын шарты: балалар тәрбиешінің бастаған сөйлемін жалғастырады.
- Өзімнен үлкен бауырым - аға.
- Қыз құлағындағы әшекей - сырға.
- Ат тұяғындағы темір - таға.
- Қап - қара құс - қарға.
- Шегені қағатын - балға.
- Жарыста айғайлайтын сөз - алға.
- Шыр - шыр еткен - торғай.
- Мысықтың баласы - марғау.
Дәптермен жұмыс.
Дәптердегі № 9 тапсырма орындалады.
Жеке жұмыс жүргізеді.
3. Қорытынды:
- Қандай дыбыспен таныстық?
- Ғ дыбысы қандай дыбыс?
- Қандай сөздерде ғ дыбысы бар екен?
Бастауыш сыныптарына арналған диктанттар жинағы
Сауат ашу жүйесінде деңгейлеп оқытудың әдістемелік негіздері
Курсты оқыту әдістемесі
Интерактивтік тақтаның мүмкіндіктерімен танысу арқылы шығармашылық жұмыстарын интерактивті ортада түрлі мазмұндық деңгейде флипчарттар құру
Тіл дамыту және оқыту әдістемесі
Activ studio жалпы мағлұмат
Нөмірлеу және арифметикалық амалдарды меңгерудегі көрнекіліктерді пайдаланудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Шама өлшеу ұғымы
Сауат ашу
Грамматикалық жағынан қарасақ, жолдау сөзінің түбірі жол
Кісінің сөзін
Махамбет өлеңі - қазақ сөзінің қайталанбас құдіреті
Әбілқайырға ханға дейін Кіші жүздің сөзін ұстаған қазақтың биі
Бас - аяғы үш - ақ әріптен құралған ана сөзінің мағынасы түсінген адамға түпсіз теңізден терең, жеті қат аспаннан да биік, мөлдір судан да таза
Қыз жігіттің сөзіне сыңғырлай күлді
Дубровский оның сөзін бөліп
Шекарашы сөзінің түбірін тап
Директор мырза сөзін жалғастырып
Қайдағы бір Құмырсқаның сөзіне сеніп, алтын уақытымды босқа кетіргенімді айтсайшы