Шаршы мен тіктөртбұрышты алу

Тақырыбы: Тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттері
Мақсаты: 1 тіктөртбұрыш пен шаршының негізгі қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру, фигуралардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтай
отырып, фигураларды салыстыруға үйрету. Екі таңбалы сандарды оқи, жаза, салыстыра білуге үйрету.
2. Санның құрамына өрнектер құрастыра білу дағдыларын дамыту,
шаршының есептеу дағдысын, математикалық тіл байлығын дамыту, санның құрамын қайталау, логикалық ойлау қабілетін, зейінін дамыту, есепті шығара алу дағдыларын дамыту.
3. Экономикалық тәрбие беру, тазалыққа, ұқыптылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Типі: Аралас
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, рефлексия
Көрнекілігі: Рәміз авторлары, электронды оқулық, плакаттар теңге, компьютер.
Барысы:
І. Қызығушылығын ояту.
- Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ болады, себебі бүгін сабақта аукцион болады. Аукцион - сауда жұмысы. Бүгінгі сабақта сендердің білімдерің саудаға түседі. Шаршылар мен тіктөрбұрыштар тобына бөлініп, жарысады
Әрбір топ тапсырманы орындаса теңге жинайды. Қай топ көп ақша жинаса саудаға қойылған затты ұтып алып, аукцион жеңімпазы атанады. Енді аукционға қойылған заттың атын білу үшін геометриялық фигураларды атайық.
1. Шаршы - К
2. Үшбұрыш – О
3. Бесбұрыш – М
4. Тіктөртбұрыш – П
5. Шеңбер – Ь
6. Цилиндр – Ю
7. Алтыбұрыш – Т
8. Сопақша – Е
9. Сегізбұрыш - Р
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аударту.
Психологиялық дайындық.
Әрбір адам? Туысым, досым, жұрағат,
Әрбір сабақ? Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір ісің? Тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің? Шындық, білім, адалдық. Білімімізге білім, ойымызға ой қосуға дайынбыз ба?
Үй тапсырмасы.
№2
50+7=57 ----------- 98 - 90=8 -------- 46 - 6=40
42 - 2=40 ---------- 86 - 80=6 -------- 58 - 50=8
17 - 7=10 ---------- 55 - 50= 5 ------- 36 - 30=6
60+7=67 ---------- 40+2=42 ---------- 27 - 7=20
20+6=26 ----------- 40+7=47 --------- 70+4=74
87 - 7=80
- 1 аптада неше күн бар? Оны ата
- 1 метрде неше дм, см бар?
- 1 жылда неше ай бар? Қазір қай мезгіл?
- 1 тәулікте неше сағат бар?
ІІ. Мағынаны тану.
Шаршы мен тіктөртбұрышты алу. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау, жазу.
Математикалық диктант алу.
№1
6 төртбұрыш бар. Оның ішінде
тіктөртбұрыш – 2 ------көк, күлгін.
шаршы - 2 ---------------қоңыр, қара
үшбұрыш – 1 ------------жасыл



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларына геометриялық материалдар жайлы түсініктерін қалыптастыру
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Геометриялық фигураны қарастыру
Оригами түрлері
Натурал саннан бөлшекті азайту
Геометриялық фигураларды сабақтарда қолдану
3-4 сыныптарға арналған логикалық есептер жинағы
Математиканы оқытуда символдар мен белгілердің маңызы
Геометриялық материалды оқыту әдістемесі
Компьютерлік графика бағдарламалары
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы