Бақылау жұмысы
9 - сынып.
Бақылау жұмысы №3.
Мақсаты:
Оқушылардың Тербелістер және толқындар тарауы бойынша алған білімдерін тексеру, тиянақтау, қорытындылау.
Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Бақылау жұмысын орындау.
І нұсқа.
Эхолоттың көмегімен балықтың үйірін көргеннен кейін және қайта қабылданған дыбыс сигналының арасы 0, 7 секунд болды. Егер судағы дыбыс жылдамдығы 1400 м с болса, эхолот пен балық үйірінің арасы қанша?
Ұзындығы 1 м математикалық маятник жиілігі 0, 5 Гц жиілікпен тербеледі. Бақылау орнындағы еркін түсу үдеуі неге тең?
Серіппеге ілінген жүк 32 с ішінде 40 тербеліс жасайды. Серіппенің қатаңдығы 300 Н м. Жүктің массасын анықтаңдар.
Күн күркіреуі кезінде бірінші найзағай жарқылын көруге, содан кейін
ғана оның дыбысын естуге болатынын қалай түсіндіріледі?
ІІ нұсқа.
Математикалық маятниктің тербелісінің периоды 3 с болса, оның ұзындығы қандай болғаны?
Мұхитта толқын ұзындығы 300 м - ге, ал периоды 15 с болады. Осындай толқынның таралу жылдамдығын анықтаңдар.
Ұзындықтары 1 м және 4 м математикалық маятниктердің жиілігін анықтап, салыстырыңдар.
Су астындағы дыбысты адамның естімейтіндігін қалай түсіндіруге болады?
ІІІ нұсқа.
Толқын серпінді ортада 100 м с жылдамдықпен таралады. Фазалары қарама - қарсы жатқан екі нүктенің ара қашықтығы 1 м болса, тербеліс жиілігі қандай болғаны?
Ультрадыбыстың сұйықтағы жылдамдығы 1200 м с. Ультрадыбыс толқынының төменгі және жоғарғы шектерінің ұзындықтарын есептеңдер.
Математикалық маятниктің ұзындығы 0, 9973 м, ал периоды 2 с болса, онда еркін түсу үдеуі неге тең?
Не себепті камертонды ағаш жәшікке орнатады?
ІІІ. Бағалау.
ІV. Үйге тапсырма: қайталау.
Бақылау жұмысы
Математиканы тереңдетип окыту
Орта мектепте «жарық дисперсиясы» тақырыбын оқыту әдістемесі
Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі
Білімгердің өзіндік жұмысын басқару
Ішкi бақылаудың негiзгi элементi – түгендеу
Мектептегі басқарудың ғылыми-педагогикалық негіздері
Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
Оқушылардың білімін, дағдыларын бақылау және бағалаудың маңызы мен міндеттері
Білімді бағалаудың критерийі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Бақылау жұмысына дайындық
Автоматтың бөліктері мен механизмдерінің оқтау және ату кезіндегі жұмысы
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
Ішкі қатынастағы контейнер паркінің жұмысын есепке
Студенттердің өзіндік жұмысының мақсаты мен міндеттері
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау
Диплом жұмысының өзектілігі
СТУДЕНТТІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫ