Қазақша рефераттар

Туған айлары бойынша қатарға тұрғызып, топқа бөлу

Сабақтың тақырыбы: Импульстің сақталу заңы. Реактивті қозғалыс
Мақсаты: Импульстің салыстырмалы шама екені, ал импульстің сақталу заңы барлық инерциялық санақ жүйелерінде орындалатындығы жайлы мәліметтер беру. Тың мәліметтер бере отырып, теорияны практикамен ұштастыра білу.
Оқыту нәтижесі: Импульстің сақталу заңы, реактивті қозғалыс туралы білімі қалыптасады, өз ойын ашық жеткізе алады, топта жұмыс жасауы қалыптасады;
Түйінді идеясы: Импульс, реактивті қозғалыс, зымыран.
Әдіс – тәсілдер: Сыни ойлау, АКТ, топтық, жұптық және жеке жұмыс, оқыту мен оқу үшін бағалау, жаңа әдіс – тәсілдер, дарынды, талантты балалар
Сабақтың мазмұны:
Интерактивті тақта Амандасу
А) Оқушылармен амандасу, Шаттық шеңбері тренинг арқылы класқа жағымды қарым – қатынас орнатуға ықпал ету Оқушылар орындарына тұрып Шаттық шеңбері тренигі арқылы бір – бірлерімен амандасып, жақсы сөздер айтып ынтымақтастық қарым – қатынас орнатады
Суреттер Топқа бөлу.
Туған айлары бойынша қатарға тұрғызып, топқа бөлу. Туған айлары бойынша қатарға тұрғаннан кейін 6 адамнан топқа бөлініп отырады.
Интерактивті тақта, суреттер Қызығушылықты ояту.
Сиқырлы қобдиша әдісі Оқушылар қобдишадан сұрақтар алып жауап береді Бағдаршам түстері бойынша
Оқулық, плакаттар, маркерлер 4 топқа тақырыпшалар бөлініп беріледі.
І топ – §20
ІІ топ – §21 І, ІІ тақырыпшалар;
ІІІ топ – §21 ІІІ тақырыпшалар;
ІV топ -§21 IV, V тақырыпшалар.
Тақырыпшалармен алдымен жеке, кейін топта талқылайды, таныстырылым дайындайды
Топтардың таныстырылымдарын қорғату Берілген тақырыпшалар бойынша әр топ таныстырылымдарын қорғап шығады. 2 жұлдыз 1 тілек,
3 шапалақ
Сергіту сәті
Интерактивті тақта, дәптер Топқа тақырып бойынша деңгейлеп 3 есеп беріледі.
Уақыт өткеннен кейін есептердің жауабын тақтаға шығарып қойылады
Оқушылар бірлесе отырып, дәптерлеріне есептерді шығарады.
Оқушылар жұптасып, дәптерлерін бір – біріне алмастыру арқылы есепті тексереді
Жұптық бағалау
Слайд Синкуейн әдісі бойынша Зымыран сөзіне 5 жол өлең құрастыру
Оқушылар Зымыран сөзіне жеке, сосын жұпта, соңында топта 5 жол өлең құрастырып, таңдаулысын топ алдында оқиды. Қол шапалақтау арқылы
Үйге тапсырма §20, 21 17 - жаттығу(1, 3, 5)
Ғарыш саласының қазіргі жетістігі эссе жазу
Мен бүгін... (аяқталмаған ой, сөйлемді аяқтау)