Оқушы әрекетін сабақ барысында бағалау. Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер

Сабақтың тақырыбы: Аспаптық музыка

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру арқылы аспаптық музыкаға деген сүйіспеншілігін арттыру.
Сабақтың міндеттері:
1. Әр түрлі аспаптардың тембрін ажырата білуге үйрету.
2. Оқушылардың ән - күйлер тыңдау арқылы әуендік сезімталдығын арттыру, есте сақтау, қиялдау, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Өнерді құрметтеуге, өзін - өзі ұстауға, адамгершілікке тәрбиелеу.

Оқыту технологиясы:
1. Ақпараттық технология
2. Ұжымдық оқыту технологиясы.
3. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы.
Сабақтың типі: жаңа білімді игерту
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдістері: семантикалық карта, кіріспе сұрақтары, үлестірмелі парақ, БҮҮ кестесі, бағалау сұрақтары, музыкалық - дидактикалық ойындар;
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
1. Құралдар: мультимедия, интерактивті тақта, электронды оқулық, компьютер, ән - күй таспа, маркерлік тақта, маркер, музыкалық аспаптар;
2. Көрнекіліктер: Суреттер, слайдтар, тапсырмалар кестесі, бағалау кестесі;
Пәнаралық байланыс: өзін - өзі тану, ана тілі, бейнелеу өнері;
Күтілетін нәтиже: Аспаптарды үнінен ажырата білу, композиторлармен танысу. Ән орындау барысында мәнеріне келтіріп, сүйіспеншілік сезіммен орындау.
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту.
2. Үй тапсырмасын сұрау. Ой толғау.
3. Жаңа сабақ. Мағынаны тану.
4. Жаңа сабақты бекіту.
5. Оқушы әрекетін сабақ барысында бағалау.
Бағалау қадамдары: жеке жұмыс, топтық жұмыс, жалпы сабақ барысы.
6. Кері әсер парағы. ( Бүгін мен не үйрендім? Маған не ұнады, не ұнамады? Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің...)
1. Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.
Кезекші сабаққа келмегендерді белгілейді.
Сабаққа қажетті құралдар мен материалдарды түгендейді.
Балаларға бүгінгі өтілетін сабақ жайлы түсіндіріп, балалардың сабаққа қандай дайындықпен келгені, үй тапсырмасын орындау кезінде қандай мәліметтер алғаны туралы қысқаша баяндайды.

Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызу.
1топ: - Домбыра
2топ:- Қобыз
3топ:- Сыбызғы

Оқушыларды топтық жұмыста өзара ынтымақтастыққа;
топ ішінде бірлесіп жұмыс жасау арқылы, бір - бірінен үйренеді;
ортада ойларын саралап жеткізуіне мүмкіндік болады;
жұмыс әрекетінде бір - бірін тыңдау, қолдау арқылы білім мазмұнын игеруге қол жеткізеді;



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі сабағында техникалық құралдарды пайдаланудың жолдарын зерттеу
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағын оқытуда көрнекі құралдарды пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытудың жолдары
ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Әдебиет сабағындағы көрнекілік құралдарының жалпы сипаттамасы
Биологиядан жалпы әдістемелік құралдарға талдау жасау
ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫН ЗАМАНАУИ КӨРНЕКІЛІКТЕР МЕН ТЕХНИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ
Биологиядан жалпы әдістемелік құралдарға талдау
Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқыту практикумы
Оқытудың негізгі формасы-сабақ
Қазақ әдебиеті сабағында жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы