Айтысты тыңдау
Сабақтың тақырыбы: Айтыс.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларға айтыс туралы мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушылардың халық ауыз әдебиетіне ой-өрістері мен сөздік қорларын кеңейтіп, тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: Халық ауыз әдебиетін құрметтейтін білімді, сауатты азамат тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: оқу, баяндау, сұхбат, жазу, магнитофоннан айтыс тыңдау.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, дәптер, суреттер, трек - схема, магнитофон
Сабақтың өту барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
- Бүгін нешесі? Қай мезгіл?
- Күз айларын ата.
- Аптаның қай күні?
- Сыныпта кім жоқ?
- Үй тапсырмасын тексеру. Жамбыл Жабаев туралы мазмұнды және ребусті тексеру.
II. Жаңа сабақ
1. Бүгін сабақта біз халық ауыз әдебиетінің бір түрі - айтыспен танысамыз.
2. Сабақтың эпиграфы: Ақынның тілі қылыштан өткір, қылдан нәзік .
3. Айтыс деген не? және айтыс туралы не білесіңдер? (оқушылардың пікірлерін сұрау).
4. Айтысты тыңдау.
5. Жаңа сөздермен жұмыс жасау:
толқу – волноваться
сөз өнері – искусство слова
мадақтау – хвалить
қозғау – затрагивать
арлылық – совестливость
абыройсыздық – безавторитетность
ертеректе – в давние времена
арамзалық – мошенничество
дарынды – талантливый
жыршы - сказитель
- Сөздерді оқу, әріптерге фонетикалық талдау жасау, жаңа сөздермен сөз тіркестерді құрастырып, сөйлемдер жасау.
6. 47 бет. 1 тапсырма. Диалог бойынша сөйлесу.
- Манас деген дастанның қандай проблемалар шешілген? Тауып оқыңдар.
7. 47 бет. 2 тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
- оқу, аудару, мәтіннің негізгі және маңызды сөйлемдерін теріп жазу.
III.Сабақты қорыту, бекіту:
8. Трек - схема бойынша әңгіме жасау.
IV. Бағалау:
Қорытынды баға шығару
Үйге тапсырма: 3 тапсырма, мәтінді мазмұндау, жаңа сөздерді жаттау.
Трек - схема
Сабақтың эпиграфы:
Ақынның тілі қылыштан өткір, қылдан нәзік
(мақал-мәтел)
Музыка пәнінің құрылымы мен құрылысы
Ақындар айтысы өлеңмен айтыс
Музыкалық білім берудің әдістемесі оқу құралы
Ақындар айтысындағы әзіл-әжуа
Оқушылардың музыкалық қабілетін дамыт әншілік дауыстарының ерекшеліктері
Айтыс өнерінің психологиялық табиғаты және этномәдени құндылықтарды дамытудағы рөлі
Психикалық дамуы тежелген оқушылардың сөздік қорын дамытуда халық ауыз әдебиетінің үлгілерін қолдану жайлы
Психикалық дамуы тежелген оқушылардың сөздік қорын дамытуда халық ауыз әдебиетінің үлгілерін қолдану
Біржан мен Сара айтысының шындығы
Балалардың дауыстарын қорғау
Әжем менің алғашқы тыңдаушым
Айтыс жинағын пайдалана отырып, айтыстың жанрлық түрлерін ажырату
Оқушылардың құраған мәтінін тыңдау
Мүлгіп кеткен тыңдаушы жұрт оянып, Жанарынан ризалықпен шашты нұр
Оқушылардың өлең бойынша пікірлерін тыңдау, негізгі идеяны ашу
Күй тыңдау
Төрешілердің сөзін тыңдау
Өлеңді үнтаспадан тыңдау
Мәтінді тыңдау арқылы түсіну және мәтінге сәйкес тапсырма орындау дағдыларын дамыту
Көрнекілік əдіс - музыка тыңдау, орындаушыларды көру