Электролиттер және бейэлектролиттер жайлы түсінік беру
Сабақтың тақырыбы:
Электролиттер және бейэлектролиттер
Сабақтың мақсаты:
1. Электролиттер және бейэлектролиттер жайлы түсінік беру.
2. Оларды қасиеттеріне қарай ажырата білуге үйрету.
Сабақтың нәтижелері:
1. Электролиттер және бейэлектролиттер жайлы біледі.
2. элетролиттер және бейэлектролиттерді қасиеттеріне қарап ажырата алады.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Тапсырма мазмұны
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті Орындалатын әдіс - тәсілдер
1. ұйымдастыру:
Ынтымақтастық атмосферасын құру. Сергіту сәті.
Оқушыларды шеңбер құру арқылы, 2 түрлі түспен жазылған элемент таңбалары арқылы 2 топқа бөліп аламын. Оқушылар шеңбер құру арқылы сабаққа ынтасын аударады.
Өздерінің таңдаған түстері бойынша кездейсоқ бөлінеді
Сергіту
Топқа бөлу
2. Жаңа сабақ:
1 - ші топ: электролиттер , 2 - ші топ: бейэлектролиттер бөліп, екі топ оқушыларына ағаш, темір, су, резина, топырақ құм т. б. заттарды көрсету арқылы ой тастау. Мысалы:
А) балалар мына заттардың ішінен қайсысы тоқ өткізгіш, қайсысы тоқ өткізбейді?
Оқушылар берілген заттар арқылы өздерінің ой - пікірлерін жинақтап, қорытындыларын ортаға салады да, пікірлерімен сыныптастарына бөліседі.
Сын тұрғысынан ойлау.(ой қозғау, пікір айту, жинақтау, қорытындыға келу)
Кітаппен жұмыс:
Дәптермен жұмыс, бірлескен жұмыс:
А) Әр топқа кітап бойынша тапсырманы беріп, өзара оқып, түйінін айтуды сұраймын.
Ә) әр топтыңсабақ барысында үйренгенін дәптерлеріне жазғызамын.
Тапсырманы оқып талқылайды.
Оқушы сабақ барысында есінде қалған электролиттер және бейелектролиттер жайлы көрген - білгенін, үйренгендерін жазады. Шеңбер әдісі
Көзбен көргендерін жазу арқылы есте сақтату
3. Бекіту:
Топтық жұмыс: біреуін бер де біреуін ал! ; бір – біріне топтар арасында сұрақтар дайындап, қояды.
Әр топ бір - бірінің сұрақтарына жауап береді.
Диалогтық оқыту, ашық және жабық сұрақтар қою
4. Қорытынды:
А) 3 минуттік үзіліс стратегиясын пайдалану арқылы; электролиттер және бейэлектролиттердің ережелерін, оларға қандай заттар жататынын оқушының бірі бастап жазады да, 2 - шісі аяқтайды.
Топтағы оқушылар шеңбер әдісі арқылы өз жауаптарын айтады, кезектесіп тақтаға жазады.
Миға шабуыл
5. бағалау:
Өзін - өзіне бағалатамын.
Топтар бірін - бірі бағалайды. екі жұлдыз бір тілек Өзін - өзі бағалау
6. үйге тапсырма: Электролиттер және бейэлектролиттер жайлы мағлұмат жинақтау, ережелерін жаттау. Іздену.
Электролиттер және бейэлектролиттер
Ерітіндінің концентрациясы еріген зат шамасының ерітінді шамасына қатынасы
Электролиттер мен бейэлектролиттер
Судың электролиттік диссоциациясы
Қазіргі заманғы химия оқулықтарына қойылатын талаптар
Мұнайдағы зиянды қоспалар. Мұнайды сусыздандыру және тұзсыздандыру.Эмульсия типтері
Дисперстік жүйелер туралы жалпы түсінік
ЕРІТІНДІЛЕРДІҢ ЖАЛПЫ СИПАТЫ. ЭЛЕКТРОЛИТТІК ДИССОЦИАЦИЯ
Осмостық және онкотикалық қысым
Ерітінді туралы түсінік
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету