Ата шалқанға жақын

Шалқан ертегісі
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Коммуникация Бөлім: Көркем әдебиет
Мақсаты: Ертегіні тыңдауға үйрету.
Міндеттері:
* Білімділік: ертегі мазмұнын түсініп айтуды үйрету.
* Дамытушылық: Еске сақтау қабілеттерін арттыру.
* Тәрбиелік: көмектесіп ренжітпеуге тәрбиелеу.__
*Үш тілдік шалқан - репка - turnip.
Сөздік жұмыс: шалқан.__
Қажетті көрнекілік кейіпкерлер суреті, ұшатын кілемше, үстел үсті картинки, массаж доп, дүрбі. Тірек сызба
Әдіс тәсілдері: әңгімелеу, сұрақ - жауап.

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбер;
Бала - бала балапан
Кане қайсы алақан, саусақтарым айбат Былай - былай ойнат топ - топ топ - топ Басамыз жалаудан күн жасаймыз
Жаса - жаса алтын күн жаса - жаса Жарқын күн.
Жыл мезгілін бекіту. Тірек сызба арқылы.
Жемістер қайда өседі. Тірек сызба арқылы.

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Есік қағылады – Балалар, Әсем қуыршақ бізге қонаққа келді. Әсем менің құлағыма сыбырлап айтты;
Мен ертегі тыңдағанды жақсы көремін, бірақ әжем ауылға кетті. Маған енді кім ертегі айтып береді Көзін жұмып ертегілер еліне ұшамыз: Музыка әуен ойналады
Ертегіні тыңдаймыз (Музыка арқылы ертегі айтады)
Ертегіні ауызша айта отырып, суреттерін көрсетіп, түсіндіреді,
Сөздік жұмыс; шалқан - репка – turnip
шалқан

Сергіту сәті; Доп
- Шалқанды жұлуға кімдер келді? Кірпі доп арқылы саусақтарға жүгіртіп кейіпкерлердін атын атап отырып тәрбиеші көрсетеді.
Су - джок әдісі арқылы
Сиқыршы келеді
Бәрін бөл дидактикалық ойыны.
бәрін қос дидактикалық ойыны.
Бір баланы ортаға шақырып, ата кіммен дос? деп сұрайды.
Ата шалқанмен дос,
- Неге?. Үйткені ата шалқанның сабағынан ұстады.
Ата шалқанға жақын.
Әже кіммен дос?.
Атамен, Қызбен дос.
Балардан сұрап ойынды жалғастырады.
Әсем өзіне ойындар мен ертегінің ұнағанын айтып, қоштасып, кетеді.

Рефлекстік - жинақтаушы
Сұрақ - жауап арқылы сабақты қорытады.
- Балалар, бізге қонаққа кім келді
- Әсемге не оқып бердік.
Балаларды мадақтап, ұйымдастырған оқу іс әрекетін аяқтайды.
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: ертегі кейіпкерлерін мазмұндай әңгімелей білуді.
Түсінеді: балалар жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.
Қолданады: Ертегі кейіпкерлерін көмектесуге ренжітпеуге ұғымдарын қолданады.

Павлодар облысы, Ақсу қаласы,
КМҚК Балапан бөбектер бақшасы тәрбиешісі:
Гульмира Серікқызы Кулдошбекова



Ұқсас жұмыстар

Қызылорда облысы жағдайында көлемі 65 га пияз егісінде кездесетін зиянды нематодалар, кенелер және кеміргіштердің биологиясы, таралуы, зияндылығы және олармен күресу шаралары
Аққауданды қырыққабат
Мәдени өсiмдiктердiң шығу тегi
Түсті қырыққабат
Ұзынша кене
Дәндi дақылдар
Тамыр – түйнектердің құрылысымен танысу және оның технологиясы
Пияз көшетті өсіру
Өсiмдiктер
Гүлдің құрылысы және оның қызметтері
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі