Сабақтың жабдықтары
Атырау облысы, Атырау қаласы,
Қ. Смағұлов орта мектебінің I санатты
бастауыш сынып мұғалімі Ажғалиева Гулзира Ажғалиқызы
Қазақ тілі
Сыныбы: 4
Сабақтың тақырыбы: Сан есім.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Заттың санын білдіретін сөздерге жаттығу жұмыстарын жүргізе отырып қанша? неше? сұрақтарына жауап беретін мәтін ішінен таба білуді үйрету. “Қос“ сөзінің мағынасын түсін.
Дамытушылығы: Оқушылардың сөздік қорын байыта түсу. Сөздерді мағыналарына қарай орнымен қолдана білуге үйрету және логикалық ойлау қабілеттерін дамыта түсуге жұмыстану.
Тәрбиелілігі: Қазақ халқының салт – дәстүрлерін дәріптей отырып, еңбекті сүюге, төрт түлік малды танып – білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру сабағы.
Сабақтың әдісі: Көрнекілік, сұрақ – жауап, сауалнамалық әдіс, ойын, тірек
схемасымен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Сюжетті сурет, (балық аулау), сауалнама, тірек схемасы.
Сабақтың жабдықтары: Бор, тақта, сүрткіш, маркерлі тақта, магнитті тақта Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын балық аулау ойыны арқылы тексеріп, бағалау.
Ойын әдісі: 5 – 6 оқушыдан жауап алу, ережені қорыту.
Мысалдар, сөз, сөйлем ойлау. Сөйлем ішінен дара және күрделі сан есімдерді табу.
Оқулықпен жұмыс:
Тексттегі сан есімдерді туып астын сызу.
Шығармашылық жұмыс.
Қос – сөзінің мағынасын түсініп, сан есіммен алмастыру. “Жұбы жазылмайды“ деген сөзге талдау жүргізу.
411 – жаттығу.
Ауызша орындау.
Математика пәнімен байланыс.
Он бір түйе, бес жылқы
Екі сиыр, бес ешкі
Екі қоян, үш түлкі
Таба алмасаң бол күлкі.
Сан есімді тауып, сұрақ қою.
Сюжетті суретпен жұмыс
Ана тілі сабағымен байланыс
Суретке қарай отырып сан есімдерді қатыстырып шағын әңгіме құрастыру.
Үйге тапсырма: Ұлы жеңістің 60 жылдық торқалы тойына арнап 5 дара, 5 күрделі сан есімдері бар сөйлемдерді құрастыру.
412 – жаттығу. Өзіндік жұмыс.
Берілген сөздерді сөзбен жазу.
413 – жаттығу. Терме диктанты.
Сан есімдері бар сөздерді теріп жазу.
Қорытынды бөлім.
Сауалнама әдісін пайдалана отырып, сабақты қорыту.
Алдыңғы сабақтарда өтілген сөз таптарын қайталау мақсатында сауалнама тапсырмаларын орындау.
Маркерлі тақта:
1. Сын есімді зат есімнен сызық арқылы байланыстыр:
сұрғылт - жылқы
асау - су
таяз - бұлт
2. Сан есімді тауып астын сызу.
Отыз, бойшаң, мысық
Сабақты қорыту.
Бастауыш сыныптарда математика пәнінде пайдаланылатын дидактикалық ойындар жүйесі
Мектеп жабдықтары мен оқу құралдарына қойылатын гигиеналық талаптар
Компьютерлерді программалық қамсыздандыру курсын оқыту әдістемесі
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Оқушылардың өзіндік жұмыстары
Білім беруде оқушылардың мектеп оқушыларына ағаш өңдеу технологиясын теориялық тұрғыда түсіндіру
Матамен жапсырмалау
Тракторлар мен автомомильдер 2
Спорт құрылыстарын жіктеу сызбасы
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Сабақтың барысы
Сабақтың жүру барысы
Илеу процесінің жабдықтарын таңдау
Спорттың пайдасыСабақтың мақсаты
Қуыру пісіру жабдықтары
Сабақтың үшін мұғалім дайындау