Жалаң сөйлемдерді оқы

Атырау қаласындағы №2 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Айтбаева Талиғат Садуатқызы

Қазақ тілі. 3 сынып.
Сабақ тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем.

Сабақ мақсаты:
Білімділігі: 1) Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсінік беру.
2) Сөйлемнің жалаң және жайылма бөліп бөлінуі тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерге байланысты екенін меңгерту.
3) Оқушыларды тез ойлап, ойын тұжырымдап жеткізуге үйрету.
Тәрбиелігі: Сабақты халықтық педагогикамен байланыстыру, оқушылардың бойында адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру.
Дамытушылығы: Оқушыларды өзіндік жұмыстануға, ізденуге, топппен жұмыстануға баулу.

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, терминологиялық ойындар.

Түрі: білім, іскерлік дағдыны қалыптастыру сабағы.

Пән аралық байланыс: ана тілі, дүниетану, өзін-өзі тану.

Көрнекілігі: сызбалар, мультимедия.

Сабақ жүрісі: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Қызығушылығын ояту, еске түсіру стратегиялары.

ІІ. Үй жұмысын тексеру.
195-жаттығу. Сөйлем мүшелерінің байланысы туралы ереже.

ІІІ. Жаңа сабақ. Жалаң және жайылма сөйлем.
Сұрақ - жауап.
- Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері туралы не білеміз?
- Бастауыш деген не?
- Баяндауыш деген не?
ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
196-жаттығу. Ауызша талдау.
Сөйлемдерді оқып, екі бағандағы сөйлемдерді салыстыр. Не байқадың?
- Неше жалаң, неше жайылма сөйлем бар?
Ережені тұжырымдау.

IV. Топпен жұмыс.
І топ. Қыс туралы әңгімелеу.
ІІ топ . Көктем туралы , оның ерекшеліктері туралы.
ІІІ топ. Жаз туралы ішінде жалаң, жайылма сөйлемі бар сөйлемдер жазу.
Осы жұмыста оқушылар өз жұмыстарын қорғап, жалаң , жайылма сөйлемдерге мысал келтіреді.

V. Дәптермен жұмыс. Көркем жазу.
197-жаттығу.
Тапсырма. Әдемі, сауатты жазу.

VI. Сергіту сәті.

VII. Тақтамен жұмыс.
198-жаттығу. Жалаң сөйлемдерді оқы. Төмендегі берілген сөйлемдерді пайдаланып, жайылма сөйлемге айналдырып жазу.
Керекті сөздер: қатты, балалар, тез, дүкенге.

VIII. Ой қорыту.
1) Қазақстанның өсу жолдары.
2) Қазақтың салт-дәстүрлері.
3) Қазақстанның елу елдің қатарына кіруі туралы оқушылар пікірі.
4) 12 жылдық білімге көшудегі мақсат.

ІХ. Ой қозғау стратегиясы.
"Ұстаз", "Білім", "Талап" топтастыру.

Х. Жатқа жазу.
199-жаттығу.

ХІ. Қорытынды. Инсерт әдісі.
Не білеміз? Не білгім келеді? Нені білдік?

ХІІ. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Етістік форманттарының қазақ тіліндегі құрылымдық жүйесі
Сөйлемдердің түрлі грамматикалық құрылымдарда жасалу және қалыптасу ерекшеліктері
Зат есімнің жекеше және көпше өзгеруі
Түркі тілдерінің морфологиялық ерекшеліктері
Етістіктің шақтары
ГРАММАТИКАЛЫҚ ІЛІМДЕРДІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ (Қ.ЖҰБАНОВ ЕҢБЕКТЕРІ БОЙЫНША)
Қaзaқ тiлiндeгi бaяндaуыштың тaбиғaтын aшу
Етістіктің зерттелуі
Қазақ тілінің ерекшелігі
Оқушылардың тілінде болатын кемшіліктердің себептері
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
СЕЙІТҚҰЛҰЛЫ ЖАЛАҢТӨС БАҺАДҮР
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету