Ауылдағы жазғы демалыс

Сабақтың тақырыбы: Жазғы демалыс. Ауылдағы жазғы демалыс.
Фонетикалық талдау ( қайталау).
Сабақтың мақсаты:
Білімділік – Ауылдағы жазғы демалыс тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын байыту, сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу мәдениетін дамыту.
Дамытушылық – ауызекі сөйлеу дағдысын жетілдіру; ауызша ойлау мен сөйлесу дағдысын жетілдіру; ауызша ойлау мен сөйлесу қабілетін дамыту.
Тәрбиелік - табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру және оны қорғай білу. Ұжымшылдық, ізденімпаздық, жауапкершілік қасиеттерін тәрбиелеу.
Маңыздылығы: тақырып арқылы оқушының ауызекі сөйлеу тілін дамыту.
Өзектілігі: қазақ тілінде өз ойын, өз пікірін айта білу.
Типі: білімі мен әрекет тәсілдерін тексеру, бағалау сабағы.
Түрі: жаңа, сайыс сабақ.
Әдіс – тәсілдері: сұрақ - жауап, аударма, сыни тұрғыдан ойлау мен жазу, миға шабуыл , мәтінмен жұмыс, іздендіру, синквейн жазу, бекіту.
Көрнекілігі: интербелсенді тақтада Ауылдағы демалыс суреті, жаңа сөздер, оқулық, суреттер.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А) Сәлемдесу.
Ә) Кезекшімен сұхбаттасып, оқушыларды түгендеу.
Б) Балалар, көңіл – күйлерің қалай?
В) Сабаққа дайынсыңдар ма?
ІІ. Сабақ барысын түсіндіру. Сабақ жарыс түрінде жүргізіледі. Номер бойынша сынып төрт топқа бөлінеді.
І топ - Күн тобы;
ІІ топ - Бұлт тобы;
ІІІ топ - Көл тобы;
ІҮ топ – Шөп тобы.
Әр оқушының жауабы өз аттас тобының суретімен бағаланады. Күн , Бұлт , Көл , Шөп .
ІІІ. Сабақтың тақырыбын, міндетін, мақсатын айту.
Жаңа сөздермен жұмыс. Интербелсенді тақтада сөздер көрсетіледі. ( Екі оқушы оқып шығады)
көл – озеро
шопан – чабан
диқан – хлебороб
табиғат – природа.
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрау.(ауызша)
ІҮ. Интербелсенді тақтада Ауылдағы демалыс суреті көрсетіледі.
Тапсырмалар:
1. Сурет бойынша әңгіме құру.
2. Әр топтан бір оқушы әңгімені оқып шығу
Ү. Жаңа сөздерді пайдалан;. п сұрақ құрастыру.
Оқушылар кезектесіп бір - біріне сұрақ қояды. Қарсылас топта қайталанатын сұрақтарды өшіріп тастау керек.
ҮІ. Фонетикалық талдау.
І топ – ауыл;
ІІ топ - жаз;
ІІІ топ – қой;
ІҮ топ – көл ( бір бірін тексеру)
ҮІІ. Сабақты қорытындылау.
Синквейн жазу.
Рефлексия. Мұғалімнің сөзі:
Балалар, бүгінгі сабақта не туралы айттық, не білдік, қандай тапсырма орындадық? Яғни мен нені үйрендім? деген сұрақтарға жауап беру.
ҮІІІ. Бағалау.
ІХ. Үйге тапсырма.
68 бет, мәтінді мазмұндау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып балаларына мәдени демалыс қызметін көрсетудегі мәдени мекеменің жұмыс ерекшеліктері
Мерекелер жайлы
Қазақстандағы туризмнің жай-күйі және оны дамытудың проблемалары
спорттық мектеп интернаттардың тиімділігі мен мемлекет өміріндегі маңызын көрсету, интернат оқушыларының жетістіктерін эксперимент жүзінде дәлелдеу. Зерттеудің міндеттері
«Қазақстандағы туризмнің қазіргі жағдайы және оны дамыту проблемалары»
Шағын жинақталған мектеп оқушыларын кәсіпкерлікке баулудың теориялық негіздері
Еңбек нарығы және еңбекақыны талдау, олардың есебін жоғарғы сатыға көтеру жолдары
Оқушылар мен ұстаз - тәрбиешілер
Оқушылардың музыкамен тынығу жұмысын ұйымдастыру
Жас даму психологиясы жас өспірімдік кезеңінің қалыптасуы
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Демалыс күні
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Менің жазғы демалысым өте қызықты өтті
Алдымызда көктемгі демалыс
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Барлығының мақтана айтып жүргендері - жазғы демалыс
Менің жазғы каникулым өте қызықты өтті
Жеңгем демалыста
Демалыс күн