Міне, енді
Өткізіппін сенсіз тура мың күнді
Бәлкім жүрек болмайтынға ұмтылды
Бір кездері "тек сендікпін" деуші едің
Сүйіп жүріп, жек көруің бір түрлі
Кездескенде тіл қатпадың ұяңым
Жанарыңда беймәлім сырлы мұң тұрды
Бар нәрсенің тез болуын қалаушы ең
Асығып кеп, кешігуің бір түрлі
Елестету мүмкін бе бір сәт түнді айсыз
Келіп - кетіп, жоғаласыз, тынбайсыз
Сезіміме куә нұрлы көктем деп
Қысқа айналып кетуіңіз ыңғайсыз
Бола алмадың сырыңа берік, сертіңе
Мен ғана күйген сезімге еріп, өртіңе
Қалағаның басқа әлем бе еді? Міне, енді...
Қоя бердім еркіңе...
Өткізіппін сенсіз, жалғыз, мың түнді
Алмастырып мұңдарыма күлкімді
Сені өзгенің құшағынан көрсем де
Жек көре алмай, сүйетінім бір түрлі... бір түрлі...
(С) Абзал Алтый Аскаров
Сөйлеу тілін түсінуін дамыту
Мағжан Жұмабаев Педагогика
Нығмет Ғабдуллин – қазақ драматургиясын зерттеуші
Байқоңыр
Іздер. Мұхтар Әуезов
Қожа Ахмет Ясауидың педагогикалық еңбектеріндегі адамгершілік тәрбие мәселелері
Ахмет иасауи
Дос-мұқасан» қазақ эстрадасының аңызы»
Қалаубек Тұрсынқұлов
Қамар сұлу
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
НҰРҒИСА ТІЛЕНДІҰЛЫ
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ