Суреттен адам мен маймылды ажырат

Топтамадағы сабақтар тізімі:
1. Адам - қайдан, қалай пайда болған?
2. Алғашқы адам
3. Адамды адам еткен –еңбек
4. Техника құрылыс – ой мен еңбектің жемісі
5. Мәдени - тарихи мұралар – адам ақыл-ой мен сезімталдығының жемісі

Тақырыбы: Адам - қайдан, қалай пайда болған?
Мақсаты мен міндеттері: Адам мен маймылдың шыққан тегі бір деген тұжырымды айғақты мағлұматтарға сүйеніп дәлелдеуге үйрету; қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
1. Білімділік: Аданың шыққан тегі туралы ғылыми түсінік ұғымдарын білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
3. Тәрбиелік: Адамгершілікке тәрбиелеу, табиғатты қорғауға тәрбиелеу:
Сабақ түрі: Жаңа тақырыпты таныстыру сабағы
Көрнекіліктер: Адам жасаған заттардың суреттері.
Әдіс - тәсілдер: жұптық, талдау,

Сабақ барысы;
I Ұйымдастыру кезеңі
А) Оқушылардың құралдарын түгелдеу.
Б) Сабаққа даярлау.

II. Үй тапсырмасын тексеру.
3 сыныпта өткен материалдарды қайталау
1. Оқыту үрдісінің маңыздылығы:
Адам мен маймыл түрі мен іс - әрекетерін салыстыр
Адамға қатысты сөздерді қорша:
Көз, үстел, нан, қарындаш, жер, құлақ, жел,
Шаш, жануар, ойыншық, көйлек, өсімдік

III. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
Адамның пайда болған жөнінде не білесіңдер?
Адам неден жаратылған?
Маймыл қайда тіршілік етеді?
Адам мен маймылдың қимылдары ұқсаспа?
1. Суреттен адам мен маймылды ажырат.

IV Кіріспе әңгіме
1. Оқулықпен жұмыс;
Оқулық бойынша жұмыс 6 - 7бет Мәтінді оқу, суреттері бойынша жұмыс жүргізу. Маймыл мен адамның тектес, туыстас екендігі туралы қорытынды жасау:
а) Мұғалім оқу.
әОқушылар өздері тізбектеп оқу.
б) Сұрақ – жауап алу.

V Дәптермен жұмыс;
Сергіту сәті
Жаңа білімді бекіту:
1. Алла әуелі нені жаратқан?
2. Адам - қайдан, қалай пайда болған?
3. Адамның жаралуы туралы ғылым не дейді?
4. Ағылшын зерттеуші кім?

VII Суреттер бойынша жұмыс:
1. Адам, маймыл табиғаттың бір бөлігі екенін дәлелде.
2. Адам табиғаттан нені үйренеді?
3. Бір күндегі істейтін іс - әрекетін әңгімеле.
VIII Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

Системалық плата
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері сабағы арқылы қиялын дамыту
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Сөйлеу тілін түсінуін дамыту
Мектеп жасындағы балалардың ойлауын дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану әдістемесі
Чарлз Дарвиннің эволюциялық теориясы
Бейнелеу өнерінің пейзаж жанрының жасалу барысы
Адам анатомиясы пәні және оның міндеттері
Намаз - адам баласының тән тазалығы мен жан тазалығы
Дидактикалық ойындар арқылы балалардың экологиялық тәрбиесін табиғат құбылыстарымен байланыстыру
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Ерте Палеолит адамдары
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы