Туған үйіміз сондай ыстық
Тақырыбы: Ынтымағы жарасқан отбасы
Мақсаты: Отбасы туралы түсініктерін кеңейту. Отбасылық, туыстық қарым – қатынастың мәнін түсіндіру
Оқу нәтижелері: Балалар отбасы туралы, туыстық атауларды біледі. Ойлау, сөйлеу қабілеттері дамиды.
Түйінді идея: Сурет құрастыру әңгімелеу арқылы отбасында сыйластық қарым – қатынасқа және отбасына деген сүйіспеншіліктерін көрсету.
Тапсырмалар мен жаттығулар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбері әдісімен оқушылар бір – біріне әдемі күлкілерін сыйлайды.
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек,
Көңілді болып жүрейік!
ІІ. Тыныштық сәті!
Баяу музыка ойнап тұрады.
- Балалар, бір сәтке көздеріңді жұмып, көз алдарыңа туған үйіңді, отбасы мүшелерін елестетіп көріңдерші. Туған үйіміз сондай ыстық. Отбасы мүшелері қандай сүйкімді, көңіл күйіміз өте жақсы! Ал енді көздеріңді жәймен ашыңдар.
ІІІ. Балалар өз отбасы туралы әңгімелейді.
- Сен не көрдің?
- Сенің отбасың қандай?
- Сенің отбасыңда неше адам бар?
- Олар кімдер?
- Отбасыңда сені қалай еркелетіп айтады? Сені ше?
- Сен от басыңдағы адамдарды қалай атайсың?
ІV. Дидактикалық ойын Менің отбасым
Балалар шеңберге тұрып, допты бір – біріне лақтырып, отбасы жайлы жақсы сөздер айтады.
- Менің отбасым бар тату, әдемі, бақытты.
- Менің отбасым үлкен, әдепті, қамқор
- Менің отбасым ыстық, ақкөңіл, сүйкімді.
V. Топтық жұмыс:
Балалар қима суреттерді таңдап, үш топқа бөлінеді. Аю , қоян , кірпі
Әр топқа Ынтымағы жарасқан отбасы үш түрлі қима сурет беріледі. Мозайка бойынша сурет құрастырады. Балалар сурет бойынша әңгіме құрайды. Әр топ ортаға шығып, өз әңгімесін айтады.
VI. Сергіту сәті:
Әкем менің қауыншы
Шешем менің сауыншы
Атам болса ол ұста
Отырмаймын мен текке
Кеттім мен де мектепке
VII. Қорытынды:
1. Сұрақ - жауап
Отбасы деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Отбасына кімдер жатады?
Сенің отбасыңда неше адам бар?
Өз отбасың туралы әңгімелеп бер.
2. Жүректен – жүрекке шеңберіне тұрып, оқушылар бір – біріне жылы тілектерін айтады.
Туған жерін сүйе алмаған, сүйе ала ма туған елін
Патриоттық тәрбиенің маңызы
Менің отаным - Қазақстан
Қазақ этнопедагогикасы негізінде оқушыларға патриоттық тәрбие берудің мүмкіншіліктері
Жастардың бойында экологиялық мәдениетті қалыптастыру
Туған жер-алтын бесігім. Отты жылдар мәңгі есте
Мектепке дейінгі мекемедегі ұйымдастырылған іс-әрекетінен жұмыс жоспарын құру және ұйымдастыру әдістері
Ақын арнауларындағы тұлғалар галлереясы
Оқушыларға А.Құнанбаевтың қара сөздері, өлеңдері арқылы патриоттық тәрбие беру /педагогикалық кеңес/
Әжелер өнегесі
СҮЙІНІШҰЛЫ ҚАЗТУҒАН
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
ЕЖЕЛГІ РИМДЕГІ ҚЫЛМЫСТЫҚ ОРАТОРЛЫҚ ӨНЕР
Отан оттан да ыстық демекші мен өз елімді қатты жақсы көремін
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі
К. май және тері бездерінің өзегіне, сондай - ақ жарақаттанған теріге (немесе шиқанды қысып өзегін шығарғанда) микробтың енуі салдарынан пайда болады
Саурық батырдың туған ағасы
Туған өлке жырында
Менің туған жерім - Казталов ауданы
Бір түрлі жәндіктер бар, өзі балық секілді су ішінде тұрып, тірі бала тауып, емшегін емізіп өсіретін, сондай жәндіктердің ең үлкені - кит