Оқушы іштей

Ол ақын болар ма еді?
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға мәтін мазмұнын меңгерту, желтоқсан оқиғасы жайлы түсінік беру. Қ. Рысқұлбековтың ерлігімен таныстыру.
Оқушылардың ой-өрісін, тіл байлығын арттыру, шығармашылығын дамыту.
Отанын, жерін сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілі: Түсіндіру, сұрақ-жауап
Сабақтың көрнекілігі: Желтоқсан құрбандарының суреті, бейне фильм, интерактивті тақта

Сабақтың барысы: I- Ұйымдастыру кезеңі
II- Үй тапсырмасын сұрау
Ту тіккен Рақымжан
III –Жаңа сабақ
Мақсатын хабарлау
Ой шақыру

Кіріспе сөз: Осы бейбітшілікті сендерге өз жанын аямай паш етіп қуанышты күннің шуағына куә болып ортақтаса алмай кеткен апаларымыз бен ағаларымыздың есімі мәңгі ел есінде сақталады.
Қазіргі заманда ел есінде сақталған желтоқсан қаһарманы Қайрат Рысқұлбеков туралы Коммунар Табейдің Ол ақын болар ма еді? мәтінімен танысамыз. Біздің ата-бабаларымыз ұлан байтақ жеріміз үшін жылдар бойы шайқасқан. 1986 жылы желтоқсан оқиғасы Алматыда Брежнев алаңында болды

Бейне фильм көрсету

Оқулықпен жұмыс
1. Мұғалімнің оқуы
2. Оқушы іштей
3. Оқушы тізбектеп
4. Тауып оқу

Экраннан Қайраттың мектептегі суретімен танысады
Солдат кезеңі
Батырдың өскен от басы.
Қайраттың әке-шешесі Ноғайбай мен Дәметкен суреттерімен танысады.
Cұрақ-жауап, түсіндіру
Мәтінде ел басынан өткен қандай кезең туралы айтылған?
Тәуелсіздік сөзіне мағыналас сөздер тап
Қайрат туралы білгенімізді топтастырайық. ( Мәтіннен іздеп табамыз)

Дәптермен жұмыс
Қ. Рысқұлбеков 1966 жылы Жамбыл облысы, Мойынқұм ауданы, Бірлік ауылында дүниеге келген. 1986 жылы Алматы сәулет-құрылыс институтына түскен. Желтоқсан құрбандары, Асанова Ляззат, Сабира Мұхамеджанқызы, Ербол Сыпатайұлы, Қайрат Рысқұлбеков.
Шығармашылық жұмыс
Тәуелсіздік -----,
-----көркейсін.
Бейбітшілік -------,
-----орнасын.
Мақал –мәтел сайысы
Отан, туған жер, ерлік туралы
Сабақты бекіту: Кубизм әдісі бойынша
- Тәуелсіздігімізді қашан алдық?
- Желтоқсан оқиғасы қай жылы болды?
- Желтоқсан құрбандарын ата?
- Қайраттың әке-шешесінің аты кім?
- Жасы нешеде? Қай облыста туған?
- Тірі болғанда кім болар еді?

Үйге тапсырма: Мазмұндау, қосымша деректер жинақтау.
Бағалау.

Ахметжанова Алмагул Карбаевна
№6 жалпы білім беретін орта мектеп
бастауыш сынып мұғалімі
Қарағанды қаласы



Ұқсас жұмыстар

Оқуға талпыну
Грамматикалық категориялардың сөз таптарына қатысы
Белсенді оқыту техникасын дамыту мазмұны
Лирикалық шығармаларды оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының адамгершілікке тәрбиелеу
Стандартты емес геометриялық тапсырмаларды шешу әдістемесі
Проблемалық оқыту үрдісі
Қазақ тілінің фонетикасын оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
Сауат ашу әдістемесі дамуының қазіргі проблемалары
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру