Әдепті бала және салақ бала суретпен жұмыс
Мақсаты: Денсаулықты сақтау үшін, денсаулық ережелерін білу. Денсаулық - зор байлық , Дені саудың – жаны сау - деген қағидаларды бала бойына сіңіру.
Әдіс - тәсілі: Сұрақ - жауап, әңгімелесу,
Көрнекілігі: Плакаттар, суреттер, қанатты сөздер, мақтау қағаздары, балық, моншақ, құрсау, доп.
І Ұйымдастыру кезеңі
Әуен ырғағымен балалар залға кіреді. Шаттық шеңбері өлеңі айтылады. (Балалар өлең сөзіне сай қимылдар жасайды)
Жазда ықпай ыстықтан,
Қыста бұқпай суықтан.
Айналысып спортпен,
Біз боламыз шыныққан
Жазда суда жүземіз,
Құмда күнге күйеміз,
Жалаң аяқ жүреміз.
Қыста қызып денеміз,
Коньки, шаңғы тебеміз.
Тәрбиеші: Балалар, адамдардың көңілді, әдемі жүруі неге байланысты?
Балалар: Денсаулыққа
Тәрбиеші: Әрине, дені сау адам бақытты адам. Дені сау болуы үшін өзін - өзі күтеді. Жазы, қысы шынығады. Егер сендер де тазалықты сақтап, денелеріңді шынықтырсаңдар, шипалы өсімдіктерді пайдалансаңдар салауатты өмір сүресіңдер.
ІІ Ой қозғау кезеңі
1) Музыка әуенімен қолдарына түрлі – түсті лента алып жаттығулар жасайды.
2) Әдепті бала және салақ бала суретпен жұмыс.
Сұрақ:
а) Әдепті бала туралы әңгімеле
б) Ал салақ бала қандай?
в) Саған қай бала ұнайды?
Балалардың жауабы
3) Балабақшадағы күн тәртібім . Балабақшада күні бойы не істейтіндігі туралы әңгімелесу.
4) Маған керек дәрумен Үстел үстіндегі суреттерден дәрумендері бар, денсаулыққа пайдалы дегендерін ажыратып тақтаға ілу.
ІІІ - бөлім Тақпақтар:
Жұлдызай: Ашытады көзіңді,
Сабындаған кезіңде
Бола білсең төзімді
Тап - таза етер өзіңді
Хормен: Тазалықтың досы
Сабын деген осы
Гауһар: Сылдырлайды мөлдір су
Мөлдір суға қолыңды жу
Хормен: Тазалықтың досы
Сабын деген осы
Перизат: Кәмпит жесең көбірек
Тісің жүрер мазалап
Не жесең де күніне
Тазалап жу екі рет
Сергіту сәті: Жуып жеймін үнемі
Алма, алмұрт, шиені
Суды жақсы көремін
Тазалықты сүйемін
ІV - бөлім: Көңілді ойындар
• Су түбінен маржан тас жинау. (Жерге ірі моншақтар шашылады балалар соны жинайды.)
• Балық аулау
• Үрленген құрсауға отырып белгіні айналып келу
Кім көп ұпай жинаса, кім бірінші келсе сол балалар марапатталып, мақтау қағазы беріледі
V - бөлім: Доп арқылы тілек тілеу
VІ - бөлім: Қорытынды:
Тәрбиеші: Балалар, сендерге сабақ ұнады ма?
Балалар: Балалардың жауабы
Тәрбиеші: Не туралы айттық?
Балалар: Балалардың жауабы
Тәрбиеші: Олай болса балалар, бүгінгі айтылған қағидаларды естеріңнен шығармаңдар. Сендердің де денсаулықтарың мықты болсын, әр кезде күліп жүріңдер.
Сау болыңдар!
Мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбиеші педагогтардың сөйлеу мәдениетін қарастыру
Жанұядағы тәрбие
Ұлттық салт-дәстүр арқылы оқушыларға жеті ата бабасын таныту және тәлім-тәрбие беру
Қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының ауызша тілін дамыту әдістемесі
Ұлттық салт-дәстүрлерді насихаттаудың тәрбиелік мәні
Педагогикалық этиканың заманауи мәселелері
Табиғатқа саяхат жасаудағы эстетикалық тәрбиенің рөлі
Сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің міндеті маңызы
Ұлағат сөздер. Келін болу әдебі
Педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыру жолдары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі