Разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз

Математика 3 сынып
Тақырыбы: Қосындыны санға бөлу (слайдымен)
Мақсаты:
1) Қосындыны санға бөлудің бірнеше жағдайларын түсіндіріп, бөлу амалына есептеу дағдысын қалыптастыру
2) Есте сақтау қабілетін сана қабілеттерін, сана сезімдерін, зейінін, ойлау қабілеттерін дамыту
3) Еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың типі: жаңа білімді игеру
Сабақтың түрі: кіріктірілген, саяхат сабағы
Әдіс тәсілдері: проблемалық іздену, сұрақ - жауап, әңгімелеу
Қолданылатын технология: ақпараттық - коммуникативтік, кубизм, деңгейлік тапсырмалары, топтастыру
Көрнекі құралдары: оқулық, с уреттер, қима қағаздар
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка
Техникалық құралы: компьютер, интерактивті тақта
Болжамдап отырған нәтиже: қосындыны санға бөлуді түсінген тұлға

Жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
а) психологиялық дайындық
2. Үй тапсырмасын тексеру (8 мин)
а) №6 199 бет
ә) Нақыл сөз шығару
Қорытындылау
3. Жаңа сабақ
а) Ой жинақтау
ә) мұғалімнің түсіндірмесі
б) оқулықпен жұмыс
в) Кезеңдермен жұмыс

4. Сабақты бекіту
а) шығармашылық жұмыс
ә) деңгейлік тапсырмалар
5. Бағалау
6. Үйге тапсырма: № 5, № 8 201 бет

Сабақтың барысы: оқушылардың назарын сабаққа аудару, қонақтармен сәлемдесу
- Үлкенге де сіз!
- Кішіге де сіз.
- Сәлем бердік сіздерге.
- Құрметпен біз.
Психологиялық дайындық
Сабаққа біз даярмыз!
Жалқаулықты қоямыз,
Үздік оқып әрқашан,
Кілең бестік аламыз.
Сабақтың мақсатын түсіндіру. Бүгінгі сабағымыз ерекше болады. Себебі біз қаламыздағы көне тарихи ескерткіштерге саяхат жасаймыз. Олай болса автобусқа мінбестен бұрын автобусты кім жүргізеді?
- Жүргізуші
- Сұрақ қой,
- Кім?
- Жүргізуші.
Ал автобусқа мінбестен бұрын автобустың алдынан жүгіріп өтуге болмайды. Ал кеттік балалар, бәріміз автобусқа мініп бірінші Жамбыл Жабаев атамыздың ескерткішінен бастаймыз.
- 1846 жылы қазіргі Жамбыл облысының Хан тауы мен Жамбыл тауының
етегінде туылған. Қазақ халық поэзиясының алыбы атанған ірі сөз шебері. Ол
айтыс ақыны болған. 1945 жылы 99 жасында дүние салған.

№6 Өрнектердің мәнін тап. (оқушыларға оқыту, өрнектердің мәндерін бірден разрядттық қосылғыштарға жіктеу)
90: 3+9: 3=39
40: 4+4: 4=11
60: 2+6: 2=33

600: 10+60: 10=66
900: 3+90: 3=330
1000: 5+100: 5=220

Қорытындылау – балалар өте тамаша мақалды шығара отырып көбейту кестесін пысықтадық.
- Бірлік бар жерде тірлік болатынына көз жеткіздік.
Ары қарай саяхатымызды жалғастырамыз. Біз Төлеби көшесіндегі Қарахан баба мен Дәуітбек атаның мазарына барамыз.

2 кезең. Қарахан Мазары.
Қарахан мазары ХІ ғасырда тұрғызылған сәулетті күмбез. Қарахан ел басқарған қолбасшы болған. Қарахан бабаны Әулиеата деп атайды.
Қосындыны санға бөлу ( ереже)
Қосындыны санға бөлу үшін, әр қосылғышты осы санға бөліп, нәтижелерін қосуға, қосындының мәнін тауып, оны осы санға бөлуге болады.

Кубизм стратегиясы
1) 100 бен 40 - тың қосындысын 7 - ге бөл (20)
2) 40 пен 8 - қосындысын 6 - ға бөл (8)
3) 50 мен 6 - ның қосындысын 7 - ге бөл (8)
4) 30 бен 5 - тің қосындысын 7 - ге бөл (5)
5) 20 мен 1 - дің қосындысын 7 - ге бөл (3)
6) 60 пен 4 - тің қосындысын 8 - ге бөл (8)

№1 Қима қағазбен жұмыс
100: 20=(60+40): 20 (5)
48: 8=(16+32): 8 (6)
81: 9= 24: 4+12: 4 (9)
64: 8= (25+39): 8 (8)
4*3= 15: 5+45: 5 (12)
30*4= (22+18)*3 (120)
№2. Разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.



Ұқсас жұмыстар

Мың көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
Ондықтан аттамай қосу және азайту
Сандар теориясының элементтері бар есептерді шешу әдістері
Бастауыш сынып оқушыларының математика оқулығы
Арифметикалық амалдарды орындау тәсілдері
Екі теріс санның қосындысы теріс сан
Сандардың нумерациясын оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте математиканы оқыту үдерісі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Алгоритмнің жазылу түрлері мен құрылымдық негіздері
Батыс Сібір жазығы
ОРХОН – ЕНИСЕЙ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРІ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
қарыз капиталы түріндегі қаржылық құралдар ағымының өсуі
ТАТЬЯНАНЫҢ ОНЕГИНГЕ ЖАЗҒАН ХАТЫ
Сөзі - монолог түрінде