Балалар қазір математика сабағы

Сабақ жетекшісі: Бодаухан Тілеухан
Сабақтың тақырыбы:
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушыларға үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу жайыңда түсінік беру.
2) Есептеу, есте сақтау қабілетін ой - өрісін, өз бетінше тапсырма орындау қабілетін дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
3) Адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Альтернативті сабақ.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік, проблемалық;
П\б: Ана тілі, қазақ тілі, еңбекке баулу, дүниетану
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, жауқазын гүлі, слайдтар
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сабаққа назарын аудару.
- Балалар қазір математика сабағы. Сабаққа керекті құрал жабдықтарыңды алып, оқушы ережесіне сай түзу отырамыз. Бүгін бізде ерекше сабақ. Сендердің білімдеріңді көруге қонақтар келіп отыр. Сабақта алаңдамай, еркін еңбек етіңдер. Өз ойларыңды қысылмай, ашық айтыңдар. Мен сендерге тек қана сәттілік тілеймін.
2. Психологиялық дайындық
(Шаттық шеңбер құру арқылы бір - бірлеріне тілек айту)
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
3. Үй тапсырмасын тексеру.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
№6 (Бірнеше бала оқиды, қалған оқушылар тексереді)
4. Өткенді қайталау
Тест әдісі
1. Өрнек түрінде жаз: х пен 7 - нің көбейтіндісіне 630 - дың 7 - ге бөліндісін қос.
а) х*7 - 630*7
ә) х*7+630: 7
б! х*7+630 - 7
2. Күрделі теңдеуді тап.
а) х+5=15*2
ә) х - 10=30
б) 10+5=15
3. Амалды орындап өрнектің мәнін тап: 15: 3+20
а) 35
ә) 13
б) 25
4. Қабырғалары 4 см, 5 см, 7 см үшбұрыштың периметрін тап.
а) 2 см
ә) 15см б) 16 см
ІІ Жаңа сабақ
Балалар мен бүгін үстелдің үстінен хат тауып алдым. Ол сендерге арналған ішінде бірдеңе бар сияқты. Мынау гүлдің бөлшектері ғой.(Оқушыларға көрсету)
- Ендеше хатты оқиық. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сіздің сыныпқа үлкен өтінішпен келдім. Маған сіздердің көмектеріңіз керек. Мен де сендер сияқты есептеу мен санауды үйренгім келеді. Мен жер бетіне құлпырып шыққым келеді. Маған көмектесіңдерші.
- Мені қандай гүл деп ойлайсыздар? Көктемде алғаш күн күркірегеннен кейінгі шығатын қандай гүл? Жауқазын (балалардың жауабы)
- Ендеше біз жауқазын гүлінің жер бетіне шығуына көмектесейік.
Жауқазынның І тапсырмасы: Жаңа сабақты түсіндіру
Бүгінгі біздің тақырыбымыз үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу. Сабағымыздың мақсаты: Оқушыларға үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу жайыңда түсінік беру. Есептеу, есте сақтау қабілетін ой - өрісін, өз бетінше
тапсырма орындау қабілетін дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
Мұғалім: Жауқазынға көмектесу үшін әуелі өзіміздің білімімізді тексеріп алуымыз керек. жаңа сабақты бастамас бұрын көбейту кестесін еске түсірейік.
1*2=2
2: 2=1
2*2=4
6: 2=3
3*2=6
8: 2=4
4*2=8
Көбейту кестесін еске түсірсек мына өрнекті оқиық
134 *2 268: 2
1) 134 санының бірлігін, ондығын және жүздігін атау
1 жүзд.- 100
3 онд.- 30
4 бірл.- 4
Осылардың әрқайсысын 2 - ге көбейтеміз 100*2=200 30*2 =60 4*2 =8
Толымсыз көбейтінділердің мәндерін табамыз.
200+60+8=268
Енді осы өрнекті баған түрінде есептейік.
*134 1 - бірлігіне көбейтеміз
2 2 - ондығын көбейтеміз
268 3 - жүздігіне көбейтеміз
268*2 (шыққан санды 2 - ге бөлейік)
268 санының жүздігін, ондығын, бірлігін атайық
2 жүзд.- 200
6 онд.- 60
8 бірл.- 8 Неше толымсыз бөлінгіш шығарып алдық? (3) Осылардың әрқайсысын 2 - ге бөлеміз.
200: 2=100
60: 2=30
8: 2=4

Бөлінділердің мәндерін табайық.
100+30+4=134
Баған түрінде бөліп көрейік.
268 2 1 - жүздігін бөлеміз
2 134 2 - ондығын бөлеміз
6 3 - бірлігін бөлеміз
6
8
8
0
ә) 3 оқушы тақтаға шығарады
134*2 241*2 639: 3 963: 3

Міне, балалар жауқазынның бірінші тапсырмасын орындадық. Жер бетіне жауқазынның несі
шығады? (сабағы) тақтаға ілу
Жауқазынның ІІ тапсырмасы: Оқулықпен жұмыс №2
1) есептің шартын оқимыз
2) есепті талдау
3) қысқаша шартын жазу
4) шешуін, жауабын жазу Енді осы есепке кері есеп құрастырайық.
І кітапта - 138 бет ------? 2 есе кем
ІІ кітапта? 2есе артық ------? 3 есе артық
ІІІ кітапта? 3 есе кем ------- 92 бет
Ш: 1) 138*2=276 1) 92*3=276
2) 276: 3=92 2) 276: 2=138
Ж: 92 бет бар 138 бет
Жауқазынның 2 тапсырмасын орындадық. Сабақтан кейін не шығады?(жапырақ)
ІІІ. Сергіту сәті
- Балалар енді бойымызды сергіту үшін Ойна да ойла! ойынын ойнайық.
Жауқазынның ІІІ тапсырмасы: Деңгейлік тапсырмалар
- Дұрыс міне барлығымыз тапсырманы орындап болсақ сабақтан кейін не шығады?
- Өскін немесе гүл шанақ(ашылмаған гүл) өседі.
Жауқазынның ІY тапсырмасы: №5 мысалды шығару
- Көпбұрыш неше тік төртбұрыштан құралған?
- Дұрыс, 2 тік төртбұрыштан құралған. Енді осы көпбұрыштың периметрін және ауданын табайық.
АЕКДОВ көпбұрышы
- Периметрді қалай табамыз, қане кім айтады?
Р=А+Е+К+Д+О+В
Р=3+4+2+2+1+6=18см
S=а*в
S=4*3=12см2 S= 2*1=2см2 S= 14 см2
- Міне балалар жауқазынның барлық тапсырмасын орындадық. Енді осы жауқазын жайында не
білеміз? 1 - сыныпта өткен өлеңді еске түсірейікші.

ІY. Бекіту
- Сонымен балалар біз қандай тақырыппен таныстық?
- Дұрыс, үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тақырыбымен таныстық. Өз білім деңгейіміздің қаншалықты екенін көрсеттік.
Бүгінгі сабақтан біз не білдік?
- Есеп шығаруды;
- Мысалдар шығаруды;
- Деңгейлік тапсырмалар орындауды;
- Фигуралардың периметрін, ауданын табуды;
- Ондық, бірлік, жүздіктерді ажыратуды білдік;
- Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлудің тәсілдерін үйрендік.
Y. Үйге тапсырма
№6, 7 166 - бет
YІ. Бағалау
Рефлексия.
- Балалар бүгінгі сабағымыз ұнады ма? Несімен ұнады? (әр бала өз ойларын айтады)



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларды арифметикалық амалдарды шешуге үйрету
Кіші жастағы оқушыларға математика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану
Сабақтың көрнекілігі
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру формасы
Бастауыш мектеп оқушыларының үлгермеушілік себептерін болдырмау
Бастауыш кластарда математикасында дайындық кезеңін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп математикасының негізгі тақырыптарды меңгерту барысында кемшіліктерді түзету
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Шағын комплектілі мектепте оқытудың қазіргі жайы
Математиканы оқытудың нақты әдістемесі
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Қазіргі кездегі Қазақстан Республикасының бюджет саясатының беталысы .
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде