Суретке қарау арқылы дәрігердің түрлерін ажырату
1. Дәрігер қабылдауында
2. Біздің үй
Оқу мақсаттары:
1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не екенін түсіну.
1.2.2.1Сурет бойынша 2-3 сөйлем сөйлем құрастыру;
1.4.2.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған аудиовизуалды материал бойынша таныс заттардың атауын жазу.
Бағалау критерийлері: Тыңдалған материалды айтады.
Сурет бойынша сөйлем құрайды
Диологтық қарым-.қатынасқа түседі.
Берілген суреттерді сипаттап жазады.
Пәнаралық байланыс:Өзін-өзі тану, орыс тіл
Ресурстар: Суреттер, интерактивті тақта, постер
Алдыңғы оқу Емхана бару тақырыбына байланысты қайталауға арналған тапсырма.
Қарлы кесек . Лақтыру арқылы сұрақтарға жауап береді.
Емханаға не үшін барамыз?
Онда кімдер жұмыс істейді?
Басы Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушылар зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал туғызу. Доп лақтыру арқылы сәттілік тілеу.
Гүлдер арқылы топқа бөлу
1-топ
2– топ
3 – топ
Суретті көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
Балалар суретте не көріп тұрмыз?
Әсем қайда келді?
Ортасы Топтық жұмыс.
1-тапсырма. Суретке қарау арқылы дәрігердің түрлерін ажырату. Дара диаграммасы тақтада ілулі тұрады. Оқушылар дәрігерлердің түрлерін жазады. Мысалы: балалар дәрігері, тамақ құлақ, тіс.
Сергіту сәті. Балақай
Соңы
2- тапсырма. Топпен жұмыс.Жұптық жұмыс.
Постермен жұмыс. Үш топқа суреттер таратылады. Суретті бояп, сипаттама береді топпен. Әр топтан бір баладан шығып рөлдік диалог жасайды.
Дескриптор: Дәрігерлердің түрлерін ажырата алды.
Сөздікпен жұмыс жүрді.
Постермен жұмыс жасады.
Суреттерге сипаттама берді.
Диалогтық қарым –қатынасқа түсті.
Ойлау деңгейлері: түсіну,білу ,қолдану,анықтау, синтездеу.
Үйге тапсырма Жаттау. Дәрігер туралы тақпақ. Үлгерімі жоғары балалар шағын Мен дәрігер болсам деген тақырыпқа әңгіме жазып келеді.(3-4 қатар)
Кері байланыс Бағдаршам арқылы бағалау
Мұғалімнің аты-жөні: Кабылбекова Бакыткул Нуржаубаевна
Балабақшада сюжетті ойындарды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері
Сот ісін жүргізудегі арнайы білімді қолданудың ұйымдастырушылық негіздері
Оқиға болған жерді қараудың сатылары
Сот-медицина сараптамасының іс жүргізу және ұйымдық негіздері
Қылмыс туралы оқиға болған жерді қарауда тергеушінің ұйымдастырушылық қызметі
Оқиға болған жерді қарау
Стоматология мамандығы бойынша интернатураның элективті пәндері
Сотқа дейінгі тергеп-тексерудің басталуы жəне жалпы шарттары
Тірі адамдарға, өлікке, айғақты заттарға жасалатын сараптама
Қоғамға қауіпті ауруларды күштеп емдеу
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Азаматтарды қабылдау және мемлекеттік органның олардың өтініштерін қарау тәртібі.
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Қан арқылы аурдың жұғуы
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы