Психологияның зерттеу объекті - осы күннің өткен ғасырлардан бері келе жатқан дау мен талқылаудың тақырыбы
ОҚО, Түркістан қаласы
"Түркістан" көпсалалы медицина колледжі
Психология негіздері пәнінің оқытушысы
Бабашева Баян Рахимовна
СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУ МЕН ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Студенттердің психологиялық даму ерекшеліктері тұлғалық ақыл - ой қасиеттерімен қатар өзіндік іс - әрекет ерекшеліктерімен бейнеленеді.
Студент проблемасын ерекше әлеуметтік - психологиялық жас ерекшелік категориялары ретінде негізгі еңбектердің бірі Б. Г. Ананьевтің психологиялық мектебі.
Студенттердің педагогикалық - психологиялық даму ерекшеліктерін шет елдік ғалымдардан Н. В. Кузьмина, Ю. Н. Кулютк, А. А. Реан, Е. И. Степанова, П. А. Просецкий, Е. М. Никиреев, В. А. Сластенин, В. А. Якунин, И. А. Зимняя және т. б. зерттесе, отандық ғалымдар Қ. Б. Жарықбаев, С. М. Жакупов, З. Ә. Исаева, Г. К. Ахметова, Ш. Т. Таубаева, М. А. Құсайынова және т. б. ғалымдар өз еңбектерінде осы аталмыш тақырыпты арқау еткен.
Бірақ көптеген ғылыми еңбектерді қарастыра келе нақты студенттердің психологиялық - педагогикалық даму ерекшеліктерін қалыптастыру мәселелері жайлы толық зерттелмеген.
Сондықтан, болашақ маманның психологиялық - педагогикалық даму ерекшеліктерін қалыптастыру өз дәрежесінде іске асырылмауы мен аталмыш мәселенің бүгінгі сұранысқа қажеттілігі арасындағы қарама - қайшылық туындап отырғанын көреміз. Осы қайшылықты ескере отырып, ғылыми - зерттеу жұмысының тақырыбын “Студенттердің психологиялық - педагогикалық даму ерекшеліктері ” - деп таңдауға себепші болды.
Психологияның зерттеу объекті — осы күннің өткен ғасырлардан бері келе жатқан дау мен талқылаудың тақырыбы. Бұл күрделі дауға шешім табатындай пікірлер қалыптасқан әдет - ғұрып бойынша бірнешеу, атап айтсақ, психологияның зерттеу объекті — мінез - құлық пен оның қалыптасуы; ойлау үдірістері; эмоциялар мен пейіл; тұлға; адамдар арасындағы қарым - қатынастар, т. б.
Бүгінгі жастар осы заманның сыншысы тарихшысы да болғандықтан оқушымен жүйелі жұмыс жүргізілуіне баса назар аударады; жастарды тәрбиелеу саласында көтеруге негіз болатын мәселелер ол білім және тәрбие беру саласында ғылымның дамуына оның жедел жүзеге асырылуы мұғаліммен оқушылардың ара қатынасы ғылыми - теориялық білім беруге баса назар аударады. Оқу үрдісінде оқу белсенділігін арттырудың жолдары мен тәсілдерін, өсіп келе жатқан ұрпақты жан жақты белсенділігін қалыптастыру мәселелері туралы жазылған еңбектерді атап өтсек: Я. А. Каменский, Ы. Алтынсарин, П. И. Пидкасистый, Н. А. Половникова, Т. И. Шамова, А. Е. Әбілқасымова, Т. С. Сабыров, Р. С. Омарова тағы басқа еңбектері болып табылады.
Психологияның зерттеу объекті
Психология мәселелері
Адам - психология ғылымының зерттеуінің негізгі нысаны
Психологияны оқыту тарихында Г.И. Челпанов, Н.Ланге, К.Н.Корнилов, Н.Я.Грот, Н.А.Бернштейн, Л.С.Выготский сынды ғалымдардың жұмыстары
Психология мыңызы
Психология табиғи және гуманитарлық ғылым турасында
Психологияның шығу тарихы
Психология ғылымының зерттеу әдістері жайлы
Ізгілікті бағыт
Даму психологиясы пәні мен міндеттері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі