Оқушылармен амандасу, сабаққа психологиялық дайындық жасау
Тақырыбы: Гидросфера су айналымы
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларды ұжымшылдықпен жұмыс істеуге ұйымдастыру, гидросфера туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Әртүрлі білім көздері мен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Дамытушылық: Оқушылардың өз беттерінше жұмыс істеп шығармашылық ойларын өсіру.
Тәрбиелік: Өз ойларын еркін жеткізуге, қорытынды жасай білуге дағдыландыру
Сабақтың көрнекілігі: Дүниежүзі картасы, плакат, таратпа материалдар, презентациялар
Сабақтың түрі: аралас сабақ
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, сабаққа психологиялық дайындық жасау. Көңіл күйді көтеру.
Миға шабуыл: Жерде неше географиялық қабық бар? Біз үлкен жер қабығын оқып бітірдік. Ол қандай жер қабығы?
Дұрыс литосфера, яғни тас қабығы.
ІІ. Үй тапсырма
Сұрақ жауап
1. Литосфера дегеніміз не?
2. Тау жынысы дегеніміз не?
3. Жер сілкіну дегеніміз не?
4. Жанартау дегеніміз не?
5. Таулар дегеніміз не?
Тауларды биіктігіне қарай нешеге бөлінеді?
6. Жазық дегеніміз не? Биіктігіне қарай жазықтар нешеге бөлінеді?
Үй тапсырмасын тексерудің келесі кезеңі
Картамен және терминдік сөздермен жұмыс
Таулар: Гималай, Тянь - Шань, Кордильер, Анд, Алтай аталғандарды картадан көрсету керек.
Термин сөздер: Ядро, мантия, сейсмограф, гейзер, лава, магма, эхолот.
ІІІ. Білімді жан - жақты тексеру
Семантикалық карта
Нысандар
Эверест шыңы
Орта таулар
Ойпат
Қарақия ойысы
Мариана шұңғымасы
Хантәңірі шыңы
200 м - ге
11022 м
8848 м
1000 - 2000 м
6995 м
132 м
ІҮ. Жаңа сабақ
Ой тастау
Жаңа сабақ тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға ой тастау керек. Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңін оқу арқылы қандай қабатты оқитынымызды өздері пайымдау керек.
Таулардан өзен ағар сарқыраған
Айнадай сәуле беріп жарқыраған
Жел соқса, ыстық соқса бір қалыпта
Аралап тау мен тасты арқыраған
Көңілің суын ішсең ашылады
Денеңде бар дертіңді қашырады
Өксіген оттай жанып жануарлар
Өзеннен рақат тауып басылады.
Педагогикалық этика
Компьютерлік презентациялық материалдарды қолдануы және электронды құралдарды дайындау мәселелері
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ЖӘНЕ ЭЛЕКТРОНДЫ ҚҰРАЛДАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Қиын бала кім
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Тәлімгерлікті ұйымдастыру тәртібі
Шатыр төсеу технологиясы
Тренингте қолданылатын жаттығулар
Тақталы еден жұмыстарының технологиясы
Аспалы төбе технологиясы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Ата-аналарға психологиялық кеңес
Бақылау жұмысына дайындық